Saako ulkomaalaisia mansikoita syödä tuoreena jos pesee hyvin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laitoin ajattelematta epanjalaisia tuoreita mansikoita kakunpäälle ja kuinka ollakkaan kaikki ne sairastui Noroviirus vatsatautiin . SIIS VAROKAA ULKOMAISIA TUOREITA MARJOJA !

Mites ne mansikat oikein muka pesee kunnolla? Yksitellen harjan kanssa pesuainevedelläkö?

Tai kuumennus 90 asteeseen? Siinähän on mansikkakiisseliä Ikänään en ole mansikoita pessyt, sen paremmin kotimaisia kuin ulkomaisia ja tässä keikun edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Italian ystävä;29950600:
Hölmö keskistelusarja. Söin italialaisia mansikoita pesemättä ja olin vuorokauden tiputuksessa sairaalassa. Ikinä en ole ollut niin heikossa kunnossa. Lapselle tai vanhukselle en enää ikinä antaisi ulkomaisia mansikoita. Suomalaisia mansikoita voi syödä pesemättä. Ainakin vielä.

Mansikkatilalla olen työskennellyt ja olen eri mieltä.Ette usko millaisia määriä suomalaisiin mansikoihin! tyhttp://www.ruokala.net/ajankohtaista/joko-ostit-mansikoita-nain-peset-niista-torjunta-aineet-pois/1288681719760önnetään kaikkia torjunta-aineita!

Vitun idiootit. Vatsatautia saa ainoastaan, jos saa, massatuotantomarjoista, eli pakastemarjoista. Tuoreista ei ole koskaan tullut mitään. Kauheaa paskanjauhantaa ja blondimaisuutta. Kukaan ei ole ollut vuorokautta tiputuksessa italialaisista mansikoista. Jos oikeasti pelkäätte vatsatautia kuin kuolemaa, niin ostakaa Tuoremyynti Pitkäseltä, heillä on tiukka laadunvalvonta.

Kusipäät.

Ulkomaalaisia marjoja ei Suomessa saa syödä tuoreena. Se on ihan laissa kielletty. Ulkomaalaisten marjojen tulee antaa pilaantua/homehtua ennen syömistä. Tuoreena syöminen on siis kielletty.

Uusimmat

Yhteistyössä