ai siis oikeelle vasemmalla ei oo 8, oikeelle on ulkona oleva...Ei ymmärrä eikä ole näy... sanaa. Multa itse asiassa puuttuu myös suoraan valosta vas 8.
4+9 lisäät ilmansuunnan eteen niin saat sit kaikki muutkiSaisinko lisävinkkiä tuohon valoruutuun? Sain sen mai.. jatkon, mutta sen jälkeen ei etene. Puuttuu siis
val.. 2+8
näy.. 6+6 ja 5+4
ho.. 4+9 ja 7+5
Kiitos Ja kiitos kaikille muillekin auttaneille!4+9 lisäät ilmansuunnan eteen niin saat sit kaikki muutki
Kiitos, 17 sanaa jäljelläRuoka kas... 12 on soppa.
Liittyy sen syömiseen.en malttanu pysyä pois, ku noi kaverit vaan juoruaa peleistä ja enhän mie sit sen sopan jatkoa saa
no oonhan tyhmä taasLiittyy sen syömiseen.
no se vastasanahan on näy... kuten on tääl jo sanottu niin mieti joku näy sana johon vois liittyä iso kylttiHyviä vinkkejä on ollut siitä Mai... ja Näy... ja niin edelleen, mutta kun se koko nurkka ruudusta on ihan tyhjä. SInne kai pääsisi siitä Peu...-Lii... 4+6 mutta kun ei tiedä mikä se on.
Eikä kaikista vinkeistä huolimatta ja wikin lukemisesta huolimatta ole se Mai.. 9 selvinnyt.
Turha pelko - ei toden totta ole!Laatiessa vielä aattelin, että onkohan liiankin helppo relaatioksi...
No minäpä mietin - varmaan aika pitkäänkin, koska en edes tajua mitä pitäisi miettiäno se vastasanahan on näy... kuten on tääl jo sanottu niin mieti joku näy sana johon vois liittyä iso kyltti
no en tiiä montaakaan sanaa joka alkais näy... (ei ole yhdyssana) ja luulen et sul välähtää sen keksimisen jälkeen iso kylttiNo minäpä mietin - varmaan aika pitkäänkin, koska en edes tajua mitä pitäisi miettiä
Kun en edes tiedä kuinka pitkä tuo näy... sana on, kun sitä ei minulla ole, niin voin keksiä aika montakin sanaa. Mutta olkoon, täytyy tulla siihen jollain tavalla ylhäältä, kun vaan saisi sen Peu... Lii... 4+6.no en tiiä montaakaan sanaa joka alkais näy... (ei ole yhdyssana) ja luulen et sul välähtää sen keksimisen jälkeen iso kyltti
Enkku-wikistä löytyy Peu..-L.. jatkoKun en edes tiedä kuinka pitkä tuo näy... sana on, kun sitä ei minulla ole, niin voin keksiä aika montakin sanaa. Mutta olkoon, täytyy tulla siihen jollain tavalla ylhäältä, kun vaan saisi sen Peu... Lii... 4+6.
Tässä joitain, varmasti yksinkertaisia, mutta ei onnistu:
Kulkuneuvo
Aut... 9 tällä ajetaan lujaa
Tun... 12 ylös ja sit keksit tänki
Mäki
Jää..k..hal... 7 se osa missä on penkkejä
Urh... 15 kattoo telkkarista
Sot... 9 pyjamaparty juttuja
Ara... ja HEt... välinen 6 het... sanan synonyymi
Ilmasto
Kel... ja Ai... välinen 9 kel.. toinen nimitys alkaa tolla ai...
Afr... ai... 8+4 kurkkaapa googlessa sinne alas, tarjoaa jotain sanaa kaveriks
Kylmä
Lau... 9 joillaki on hyvä sellanen ja jotkut kuulostaa variksilta
Mer... 10 tuut, tuut, tuut
Salapoliisi
P.. ja P.. 5+6 ja siitä 5+6+9 joka yhidstyy Pol ja siitä oikealle 12 5+6 on se eka tyyppi siinä ja sit varmaan saat jo ton 5+6+9, ja se 12 ottaa kuvia
Sa... Co... ja Pu... yhdistävä 8+9 sillä co.. on jotain pun.. mukana
Muista puuttuu sitten enemmän, muutama ruutu on vielä aika tyhjäkin. Yhteensö sanoja 1050.