sannisanni
synonyymi si..si..lle, luonteenpiirreVoisko joku ystävällisesti kertoa miten Salapoliisi-ruudussa ets...ga.. ja si..si sopivat yhteen (12)? Muuten menee hermo,
synonyymi si..si..lle, luonteenpiirreVoisko joku ystävällisesti kertoa miten Salapoliisi-ruudussa ets...ga.. ja si..si sopivat yhteen (12)? Muuten menee hermo,
Kiitti. Mietin vain noita pelaajapaikkojen nimiä koko ajan.alkuun se laji ja loppuun -ija
mielestäni toisesta puuttuu yksi kirjain, tällä saadaan lyijäri teräväksiPAri päivää on jo askarruttanut Kuula-ruudussa ne Kyn... kaksi 7-kirjaimista. On perheenkin kesken mietitty, eikä kukaan keksi mitään.
Kun mennään kouluun, minne ky.. laitetaan ja mitä muuta siellä on.PAri päivää on jo askarruttanut Kuula-ruudussa ne Kyn... kaksi 7-kirjaimista. On perheenkin kesken mietitty, eikä kukaan keksi mitään.
Niin puuttui, eli 8 pitäisi olla. Nyt korjattu.mielestäni toisesta puuttuu yksi kirjain, tällä saadaan lyijäri teräväksi
toisessa näitä lyijäreitä säilytetään
Taitaa minulla puuttua paljon enemmän, mutta noista vähän apua.voi voi kun hitaasti etenee tämä
puutteessa ollaan ainakin näissä
kuula:
soti 7 2 6 oli myöhemmin Ranskan presidentti
soti 13
kahva 12
kulkuneuvo:
pol 9
len 9
lent 7 2 6 on tuolla ylhäällä
kukka:
ast 9
e-a 8
ruu-ome 10 nämä molemmat ovat samaa kasvilajia
ilmasto:
pääsanasta 12 ylös
pääsanasta 13 13 (yhd. ilm muu) tämä oli yhdessä kaupungissa pidetty kokoontuminen
suku:
nat 12 (rautalankaa) kun saat tuon yllämainitun, niin tämäkin selviää
pääsanasta 10 vasemmalle ja tämä selviää tuon jälkeen
tanssi:
pääsanasta 7 vasemmalle ja tämä oli yksi suosittu tanssi aikanaan, tanssittiin porukassa tietyin liikkein
sen jatko 8 ja (yhd. int) maa jonka saa tuosta edellisestä
jatkon jatko 9 (yhd. sad) niäitä on tuossa maassa
tang 9
kansan 5
eläin:
mat 6 7 4 (huutomerkki!) alku on se meidän kuuluisa raikulipoika ja urheilija, ja se on kauniimman sukupuolen suosiossa
puk 11 löytyy tuosta edellisestä kun pannaan nuo kaksi viimeistä sanaa yhteen
mökki:
anim 5 1 9 4
ruumiinosa:
jal-pää 8
käs 6
ase 11
ase 9
sor 14
haut 5 8 10
puh 11
(MIkä olisi ase 13?) Nämä kaksi ruutua ovat minulla ihan alkutekijöissä, en vaan keksi.
mytologia:
ant kre 8 5
ber 16
ber 11 5
valo:
valo 2 8
main 9
näyt 5 4
näyt 6 6
hop 12
NÄistä minulla ei ole edes näitä sanoja joista kysyt
talo:
lap 10
mes 11
mat 5
Tästäkin puuttu vaikka mitä
ruoka:
pääsanasta 16
op 9
op väliviivallinen 13
kasvisk 7
EIk ole näitäkään edes avautunut
III:
kol 10
por 12
<just nuo minultakin puuttuu
munkkiniemi:
kor 9 minulla ei ole kumpaakaan 9
kau 11
mun 6 6
pyh kat 8
harja:
kot-läh 10
voi kiitos edes näistä, se ase 13 on sarjatulta ampumaan kykenevä aseTaitaa minulla puuttua paljon enemmän, mutta noista vähän apua.
Kiitos, totta kai, olin taas liikaa jumissa siihen ky... sanaan.Kun mennään kouluun, minne ky.. laitetaan ja mitä muuta siellä on.
Kär 10 on yritys, loput löytyy sillä. Muita ei oo.Kiitos, totta kai, olin taas liikaa jumissa siihen ky... sanaan.
Samassa ruudussa puuttuu Kär... 10 ja siitä 11 joka yhdistyy Leh...
Ja Sot... 12 ja 13
Rak... 9+7
Kiitos paljon. Muuten tämä menee mukavasti, mutta on joitakin ruutuja joissa ei vain pääse eteenpäin.Kär 10 on yritys, loput löytyy sillä. Muita ei oo.
Sot... 12 vinkkinä Sillanpääasema. Rak.. tarvitaan vastasana. Onko sulla se kah.. 12?Kiitos, totta kai, olin taas liikaa jumissa siihen ky... sanaan.
Samassa ruudussa puuttuu Kär... 10 ja siitä 11 joka yhdistyy Leh...
Ja Sot... 12 ja 13
Rak... 9+7
Eipä ole sitäkään. Kiitos tuosta, tutkitaan.Sot... 12 vinkkinä Sillanpääasema. Rak.. tarvitaan vastasana. Onko sulla se kah.. 12?
Kes.. on yleensä vettä ja se sau... on rakennettu siihen veden äärelle, se on se 10. Ja se vesi on se 5.Siitä asti kun tämän aloitin muutama päivä sitten olen miettinyt tätä.
Mökki-ruudussa
Sau... ja Kes... välinen 10 ja siitä 5. Ovat olleet päiväkausia eikä välähdä.
Nyt joudun taas jättämään tämän hienon keskustelun joksikin aikaa, mutta palataan taas kun ehditään.
mihin ne koneet laskeutuuEläin
Nais... 4+9 näyttelijä vastasanan sarjassa
EN kyllä mistään tuollaista sarjaa ole löytänyt, se siis tulisi ilmeisesti sanoista len... ke.. ja len.. ko...
eli ensin pitää kaivaa jostain se 7+5 sinneAi viivat ei tule myöhemmin muokatessa? Mutta siitä v...k.... lähtevä yhdistyy alapuolella olevaan 7+5.
Kerro meillekin!no sainhan sen mai.. jatkon, mut siihenhän se sit tökkäs...
se liittyy siihen näy.. sanaan aika hyvinkiKerro meillekin!
Tässä kohtaa wiki auttaano sainhan sen mai.. jatkon, mut siihenhän se sit tökkäs...
Ei ymmärrä eikä ole näy... sanaa. Multa itse asiassa puuttuu myös suoraan valosta vas 8.se liittyy siihen näy.. sanaan aika hyvinki
mai... liittyy kylttiin jossa lukee se sana
niin ja oli se viiva ilmestyny sinne yks relaatio jäi kesken ku jotain viivoja puuttu ja ne lisättiin jälkikäteen sit, niin ne jotka oli jo alottanu ei saanu niitä uupuvia näkymäänTässä kohtaa wiki auttaa
Jos ihan mahdottomaksi menee, niin voin myös vinkkailla. Laatiessa vielä aattelin, että onkohan liiankin helppo relaatioksi...