The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tänään on kansallinen katuliitupäivä, aiotteko mennä piirtelemään asfalttiin? Protestoidaan sitä vastaan, ettei lapsia kiellettäis piirtelemästä liiduilla maahan. Nyt ko puolikaski on jo neljä, niin on hyvä aika alottaa kapinointi. Tiiä millasen anarkistin saan siitä vielä kasvatettua. Suojatielläkin osaa huutaa autoilijoille, että "minulla on oikeus" :xmas:
 
Mulle ehkä pahin padonavaaja on ollut nuorimmaisen eskarin kevätjuhla. Ne pienet totiset pallopäät seisoi päiväkodin pihalla ruusut kädessä laulamassa Peppi Pitkätossun jäähyväislaulua. Tädit, jotka oli niitä hoitaneet 3 tai 4 vuotta oli niin maan viimesen päälle liikuttuneita ja niin oli suurin osa vanhemmistakin
Mua vähän liikutti puolikkaan tarhan kevätjuhlassa. Mut tippa tuli linssiin käkättäessä, ko siel oli laululeikki, jossa oli käsinukkekärpänen ja täti kysy lapsilta mitä sille kärpäselle tapahtuu. Puolikas huusi kovaan ääneen että "minä heitän sen kärpäsen menemään" :D
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
IhQ
Tänään on kansallinen katuliitupäivä, aiotteko mennä piirtelemään asfalttiin? Protestoidaan sitä vastaan, ettei lapsia kiellettäis piirtelemästä liiduilla maahan. Nyt ko puolikaski on jo neljä, niin on hyvä aika alottaa kapinointi. Tiiä millasen anarkistin saan siitä vielä kasvatettua. Suojatielläkin osaa huutaa autoilijoille, että "minulla on oikeus" :xmas:
Ihan naurettavaa että joku yrittää kieltää jonkin katuliiduilla piirtelyn.
Onneks ei semmoisia tiukkapipoja asu meijän naapurustossa. Nytkin on jalkakäytävästä pitkä pätkä piirrelty, tekivät siihen talon ittelleen, meijän muksut kavereineen. Piirsivät siis seinät, huonekaluja yms.
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Ihan naurettavaa että joku yrittää kieltää jonkin katuliiduilla piirtelyn.
Onneks ei semmoisia tiukkapipoja asu meijän naapurustossa. Nytkin on jalkakäytävästä pitkä pätkä piirrelty, tekivät siihen talon ittelleen, meijän muksut kavereineen. Piirsivät siis seinät, huonekaluja yms.
No niinpä. Ne kuitenkin peseytyy sateella pois, eikä oo ympäristölle haitallista ainetta.
 
On näköjään lähisiwalle tullut kesäpoika töihin :D
Päiväkahveet terassilla, sitten voisikin tehä kasvistikkuja ja mustikat laittaa kuppiin ja leffa pyörimään. :)
Tekisköhän viellä kasvo ja jalkahoidot.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Iltapäiväteet ja hetken rauhottumista.....mulle :D

Mut varmaan oikeesti pitäs laittaa kohta tonne kellarin pimentoon olemaan :snotty: :D...on tää taas tällästa meininkiä että!

On tuolla ulkona vaan niin ihanaa :)....tossa kun heittäytyy nurmikolle pitkin pituuttaan ja vaan on ja hengittelee niin - pakahtuuhan siinä :snotty:...kaiken kauneuden keskellä :heart:...kun aurinko hyväilee ja pieni tuulenvire vaan käy...ja tarpeeksi kun katsoo tota sinistä taivasta, niin tuntuu kuin sulautuisi siihen, että ei tartte kuin nostaa pikkasesti kättänsä niin saa kiinni siitä ohi laiskasti lipuvasta pilven roikaleesta, mikä maistuu vaniljaiselta hattaralta :heart:...


...äääh...tiiän tiiän...oon taas ihan pöwwönä ja höpsönä :snotty:...koettakaa kestää....:D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tänään on kansallinen katuliitupäivä, aiotteko mennä piirtelemään asfalttiin? Protestoidaan sitä vastaan, ettei lapsia kiellettäis piirtelemästä liiduilla maahan. Nyt ko puolikaski on jo neljä, niin on hyvä aika alottaa kapinointi. Tiiä millasen anarkistin saan siitä vielä kasvatettua. Suojatielläkin osaa huutaa autoilijoille, että "minulla on oikeus" :xmas:

Meidän pihan laatat on jo hyvin kirjavaisen kukertavina taideteoksista, joten - himpskatti! - sitähän vois tosiaan lähteä keskellä kylää piirtämään taideteoksia :)

Kyllä maailmaan kauneutta mahtuu eli en tajua miksi ihmeessä moisesta asiasta on joku voinut närkästyä niin kovin, että ei ainoastaan ole mieltänsä pahoittanut vaan myös on pitänyt äsähtää asiasta pahasti sanomalla. Kun se kauneus on varsin katoavaista tässä asiassa, ei tarvita kuin ihana kesäsade, niin jo on taas asfalttia esillä ja tarjolla vaikka ja kuinka!

Katuliidut ovat IN ja POP ja MUST! Halpaa ihanaa huvia väreillä ja lasten ilolla - aikuisenkin! - maustettuna :). Jaa....tuommoiselle harmistuneelle ihmisellehän kannattaisi varmaan ostaa ihan omat katuliidut kauniilla rusetilla varustettuna =)...vois vaikka yllättyä miten kivaa puuhaa se lopulta onkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Meidän pihan laatat on jo hyvin kirjavaisen kukertavina taideteoksista, joten - himpskatti! - sitähän vois tosiaan lähteä keskellä kylää piirtämään taideteoksia :)

Kyllä maailmaan kauneutta mahtuu eli en tajua miksi ihmeessä moisesta asiasta on joku voinut närkästyä niin kovin, että ei ainoastaan ole mieltänsä pahoittanut vaan myös on pitänyt äsähtää asiasta pahasti sanomalla. Kun se kauneus on varsin katoavaista tässä asiassa, ei tarvita kuin ihana kesäsade, niin jo on taas asfalttia esillä ja tarjolla vaikka ja kuinka!

Katuliidut ovat IN ja POP ja MUST! Halpaa ihanaa huvia väreillä ja lasten ilolla - aikuisenkin! - maustettuna :). Jaa....tuommoiselle harmistuneelle ihmisellehän kannattaisi varmaan ostaa ihan omat katuliidut kauniilla rusetilla varustettuna =)...vois vaikka yllättyä miten kivaa puuhaa se lopulta onkaan.


Facesta tän tapahtuman bongasin ja so far so good, 20.000 osallistujaa näyttäis ryhmässä olevan. Me mennään sitte mukana :D
 
[QUOTE="oho";30850347]Ikävää kun lapsi on tiellä että et pääse menemään ihan miten sattuu.
Voisko sen dumpata vaikka jonnekkin?[/QUOTE]

Oisko roskis vai vessanpönttö parempi? Mitä luulet? Lukitusta roskalaatikosta sen vois kyl saada vielä takasinkin, hmm.... :xmas:
 


Facesta tän tapahtuman bongasin ja so far so good, 20.000 osallistujaa näyttäis ryhmässä olevan. Me mennään sitte mukana :D
:O...siis ihan aikuisten oikeesti!???!!...joku on oikeesti laittanu tommosen ilmotuksen jonnekin...eeeiiiiii...että huoltoyhtiö käy pesemässä ja lähetetään laskua....mitä ihmettä??!!

Vetääpä hiljaiseksi kyllä moinen....ei juu, kyllä se on niin että todellakin mukaan tämmöseen juttuun ja isolla sydämellä :)! Asfalttikukkaset ja -pörriäiset ja -autot vain esille!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä