Nainen työnsi TYHJIÄ rattaita

• Viestiketjun aloittaja "oikea äiti"
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Minä työtelin usein tyhjiä rattaita esikoista puistotädeiltä hakiessa. Mentiin kävellen tai mies heitti autolla töihin mennessä. Kotiin päin oli ylämäki ja oli aika väsy silloin jo, niin hain rattaiden kanssa.

"Juu"
Minä olen työntänyt tyhjiä rattaita vaikka kuinka monta kertaa. Yleensä silloin, kun mies vie lapset tarhaan autolla, ja minä haen lapset iltapäivällä kävellen rattaiden kanssa. Helpommin ne rattaat noin kulkevat, kuin että aamukiireissä niitä pitäisi yrittää mahduttaa autoon.

jumatsuikka
Mun mielestä suomessa ei suhtauduta tarpeeksi vakavasti mielenterveyshäiriöihin. Näkeehän sen tässäkin: Ei tuollaiset tyhjiä rattaita työntelevät henkilöt kulkisi ulkomailla vapaana. Vähintään suljetulle joutaisivat.

5v sitten tuo työntäjä olisi voinut olla minä. Aivan terve tietääkseni olen ja se jota hain hoidosta on jo 7v. Ihme kyllä kun hakiessa lapsi ei ollu kyydissä...miten se olikaan niin että rattaat/pulkka oli tyhjä menomatkalla???

Että näinkin
Tunnen vanhan naishenkilön, joka käveli täällä lastenrattaitten kanssa, työnsi niillä ostoksensa kaupasta kotiin, vaunut olivat samalla hänen "rollaattorinsa", kun kävely oli vähän huonoa. Ihan selväjärkinen, ehkä hiukkasen originelli tyyppi, nyt en ole häntä enää kuukausiin nähnyt, olisiko sairastunut...

Yhteistyössä