Pottuja? Uusia pottuja?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30846035:Perskuta, laitoin kattilallisen perunoita kiehumaan
Joo on se jo pitemmällä ku hajatelmina sentään Ja misteri tulee Suomeen loppukesästä ni saapi se sitten mua huvittaa :xmas::hug: - no siellä toinen uurtaja....Sulla on kuitenkin varmaan jo gradun aihe hienosti valmiina ja oot jo tehnyt alustavia hajatelmia, mitä laitat paperille...?
Ja vaikka nyt kesä näyttääkin kiireiseltä, niin - on sun vaan jostain välistä otettava sitä vapaa- aikaakin, irtiottoa kaikesta. Ajatus juoksee paljon paremmin silloin kun saa päälleen hapetusta ja aivan muuta sisältöä
Hyvä ruokavalio, mut liikaa leipää.Pottuja? Uusia pottuja?
Mä laitoin juuri leivän, vaalean sellaisen (joojoo, epäterveellisen) uuniin. Sitä ja puoli kiloa voita ja päälle olut ja viideskin
No mut hyvällä tuurilla tuore limppu alkaa käydä vatsassa.Hyvä ruokavalio, mut liikaa leipää.
Mut kandeeko ottaa riski?No mut hyvällä tuurilla tuore limppu alkaa käydä vatsassa.
Perskeles! Mahdollista tosiaan. :|Mut kandeeko ottaa riski?
Voi käydä niinkin, että se limppu vaan vie tilaa olusilta.
Röökinpolton lopettaminen on ihan helppoa.Pah, ajattelin kokeilla tupakin lopettamista. Reilu vuorokausi ilman ja nyt on pakko saada.
Niin kauan kun on surua niin ei pysty lopettaa. Ehkä sitten joskus. :|
Kannattaa joo odottaa sopivaa olotilaa, muuten ei onnistu millään! Vähänkin surua ta stressiä ja tekee vaan mieli ja tekee mieli ja tekee... Lisäksi mun ainakin on ihan turha yrittää kesällä. Talvipakkasilla kun ei huvita mennä ulos, on tulos todennäköisesti parempi.Pah, ajattelin kokeilla tupakin lopettamista. Reilu vuorokausi ilman ja nyt on pakko saada.
Yleensä tommoisen vaikeen ongelman äärellä kande istahtaa, ottaa pari olusta ja polttaa muutama tuumaustupakki.Perskeles! Mahdollista tosiaan. :|
Dodih, ei mitään hätiä sitten ollenkaan, kun annat vaan mennä sen kirjottamises kanssa . Hyvä siitä tulee, sitä paitti kun sulla on tossa semmonen paras mahdollinen dead linen tynkänenkin tiedossa ....mikä onkaan palkinnoista parhain kun kovan uurastuksen jälkeen saat vain olla misterin kanssa . Aatteles sitä siellä Myttinen ihanainen :kiss:Joo on se jo pitemmällä ku hajatelmina sentään Ja misteri tulee Suomeen loppukesästä ni saapi se sitten mua huvittaa :xmas:
Se reitti on tarkoitettu fillaroitavaksi toiseen suuntaan???Aijaijaijai.... - kuka hiisi siihen semmosen parikilsaa kestävän mäen onkin keksinyt!!
- aivan ihana lenkki. Ja...iteasiassa mä tulinkin sen aikamoisella haipakalla :snotty:...lähdin liikenteeseen vasta puolen neljän jälkeen ja kotona olin tossa puol viideltä :snotty:...Jessus, millaisen lenkin FreezeCat on painanut. :O
- nääh, menis jo liian nautiskeluksi....toisaalta voishan sen lenkin vetästä toki toisin päinkin, ihan sama oikeestaan - täällä kun on aina noita mäkiä joka lähtöönSe reitti on tarkoitettu fillaroitavaksi toiseen suuntaan???
Jep, pitää yrittää sit kun asia on paremmin.Kannattaa joo odottaa sopivaa olotilaa, muuten ei onnistu millään! Vähänkin surua ta stressiä ja tekee vaan mieli ja tekee mieli ja tekee... Lisäksi mun ainakin on ihan turha yrittää kesällä. Talvipakkasilla kun ei huvita mennä ulos, on tulos todennäköisesti parempi.
:hug:Pah, ajattelin kokeilla tupakin lopettamista. Reilu vuorokausi ilman ja nyt on pakko saada.
Nautinnollisia löylyhetkiä ja vilvoitteluja . Sulla on kyllä siellä idylli niin kohdallansa :heart:Mä taidan sinne röökille. Ja rantaan. Sauna päälle ja istun ja ihmettelen kun linnut kiljuvat.
Sorsalla on muuten 12 poikasta!
Joskus käy niin että alkaa muistelemaan tiettyjä asioita viime vuodelta.:hug:
Suru kyllä syö voimia mutta ei sen kanssa kannata jäädä kaveeramaan vaan joka päivä pilkkoa pienemmiksi murusiksi. Vaikka kuinka sattuiskin. Koska - sattuessaankin se helpottaa kun tekee sitä surutyötänsä.
Mutta - kaikki aikanaan . Kyllä sille tupakan lopettamisellekin tulee se oma päivänsä, usko pois