The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Epäselvät viestit ja muutenkin kaikki.
...daa..toi kirjainhärötys jäi sitten vaivaamaan mielenpäälle...eikös sitä nyt sitten vois millään kysästä että mitenkä se oli..."...multa tais jäädä tästä viimeisestä viestistäs osa jonnekin hyperavaruuteen, että etkö vois uusiKS laittaaa.."...:xmas:...

Tolle "muutenkin kaikki"- osiolle mä tyrkkään uudemman kerran :hug:....huomenna jo toinen meininki :) :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
...daa..toi kirjainhärötys jäi sitten vaivaamaan mielenpäälle...eikös sitä nyt sitten vois millään kysästä että mitenkä se oli..."...multa tais jäädä tästä viimeisestä viestistäs osa jonnekin hyperavaruuteen, että etkö vois uusiKS laittaaa.."...:xmas:...

Tolle "muutenkin kaikki"- osiolle mä tyrkkään uudemman kerran :hug:....huomenna jo toinen meininki :) :kiss:
No joo ehkä jäi . En tiedä. Enkä oo saanut vastausta kun kysyin muuta.
 
- Miks sä sit tykkäät enemmän vanhemmista miehistä?
- :tähän lyhyt selostus elämänkokemuksesta, oman itsensä tuntemisesta, ja siitä että nuoruuden seikkailut viinan, huumeiden ja naisten parissa on ohi:
- nii en ehkä sovi noihin kaavoihin.. vähän kyl petyin taisin hävitä nyt jokseemmin mua vanhemmille miehille..
- Ei se oo mitään henkilökohtaista eikä siitä kannate loukkaantua.
- ehkä ei mut nii... tähän mennessä vaikutit niin lupaavalta.


On kiltti, enkä kehdannu lisätä tohon perään että niin, vanhemmilla ihmisillä on usein myös tervettä itsetuntoa sen verran, ettei ota itteensä tommosesta yleisestä lausahduksesta. Tämän(kää) takia en halua deittailla parikymppisiä. En kehdannu sanoa myöskään et "iteppä kysyit" :D Kauheeta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä