"a p"
Mun mielestä imurointi, pyykkäys, tiskit kuuluvat minulle, mutta tässä nyt ei ihan ollutkaan siitä kyse.jos toinen on koko päivän töissä ja toinen koko päivän kotona niin eikö nyt ole ihan loogista että se kotona oleva tekee silloin ne imuroinnit=?
onko kotona olevalla siis ensin koko päivä vapaa-aikaa ja kun toinen tulee töistä, sitten pitäisi tehdä kaikki kotihommat yhdessä? ei musta kohtuullista. se kotona olevan normipäivä kun on samanlainen kuin työssäkäyvän vapaapäivä
Ja JOSKUS se työssäkäyväkin voi vaikka imuroida. On päiviä jolloin minulla on jotain muuta ja en ole edes kotona, tällaiset päivät olisivat hyviä siihen.
Tai jos vaikka laittaisi ne omat kalsarinsa sinne pyykkikoriin, eikä jättäis lattialle. Mun miehestä on tullut tällainen, ei viitteis sitten tehdä yhtään mitään. Vaatteet ja roskat jää siihen paikkaan missä nyt sattuu olemaan, ei se aiemmin ole tällainen ollut. Kaipa se tekee ihmisestä tuollaisen, kun ei mitään kotitöitä tarvitse tehdä.
Tai joskus vaikka tekis MINULLE sen voileivän. Tai ihan vaikka yllättäisi ja olisi se, joka sen valmiin astianpesukoneen tyhjentäisi, mutta ei mun mies viitti edes sitä tehdä, vaikka ei ikinä joudu tiskaamaan, edes viikonloppuisin.
Tai tarjoutuisi kuorimaan viikonloppuisin perunoita tms jos ei muutoin halua ruokaa laittaa.
Mua oikeasti pelottaa vähän, että mitä elämä on kun menen töihin (pian ajankohtaista), saanko yhä korjata niitä sukkia ja kalsareita lattialta ja laittaa toisen roskat roskikseen. Mihin se mies tuosta nyt muuttuisi, vain sen takia että minäkin olen töissä? Oppinut tuollaiselle tavalle, eikä varmasti muutu