Joskus jos ei halua täällä puhua jostakin... No hei vanhat vakkarit. Privaattekste keskenänne, vai onks se ihan nou nou?
Henk.kohtaisia asioita viitsi julkisesti sanoa.Mä en yleensä viitsi privailla kun ei oo mitään mitä en voisi ylelläkin sanoapaukauttaa. :xmas:
No joo. Kaikenmaailman eksät kun saattavat kytätä. Ja vaikka vaihtais nikkiä ahkerasti, halutessaan ne penteleet löytävät.Henk.kohtaisia asioita viitsi julkisesti sanoa.
Mun eksät ei käy täällä. Paitsi yksi.No joo. Kaikenmaailman eksät kun saattavat kytätä. Ja vaikka vaihtais nikkiä ahkerasti, halutessaan ne penteleet löytävät.
Mut mitä vanhempi muista tulee, sitä vähemmän kiinnostaa. Lapsetkin ovat jo niin isoja että osaavat itse päättää haluavatko tavata, jos pitäisi alkaa moisista tappelemaan. Toista se todella oli aiemmin... Eli ymmärrän varsin hyvin kantasi!
Mä olen ehkä vähän exhibitionistinen tässäkin asiassa ja voin siksikin kertoa melkein mitä vain.
Joskus privailen jonku ketjulaisen kanssa mut yleisemmin ne yksityiset asiat hoidan Facen puolella tai luurin välityksellä niiden ketjulaisten kanssa, joiden kanssa oon enempi tekemisissä. Sit muutaman muun kanssa vaihtelen silloin tällöin viestejä. Mut kyllä mulle saa ihan vapaasti laittaa yv:tä on aina kivaa ko joku laittaa viestiämä oon aina ihan fiiliksissä jos on että vaikka "kaksi uutta viestiä" et nyt mulle on joku laittanut jotain ihan spessua ja vähä salasta ja yksityistä.. ja sit ne onkin niitä tykkäily juttuja
Kirjoitustyylistä. Mulla kun sekin on joka paikassa sama. Ja sit jos vähän selailee viestejä, selviää lasten iät ja sukupuoli ja suurpiirteinen asuinpaikka ja se onko nykyään suhteessa vai ei ja siinä se sit jo onkin.Mistä hitosta ne muka tietää ja tunnistaa ja löytää?
Kääks.. Hirmu vaiva. Aika stalkkeri saa kai olla :OKirjoitustyylistä. Mulla kun sekin on joka paikassa sama. Ja sit jos vähän selailee viestejä, selviää lasten iät ja sukupuoli ja suurpiirteinen asuinpaikka ja se onko nykyään suhteessa vai ei ja siinä se sit jo onkin.
Kääks.. Hirmu vaiva. Aika stalkkeri saa kai olla :O
No niinhän sitä luulisi.Vaikka luulisi, että jos on kovasti mustasukkainen, niin ei viitsisi itseään kiusata tonkimalla jonkun eksän tekemisiä
Ihan vapaasti, mutta saattaa olla ettet pääse musta sitten enää eroon, että jollei se haittaa, nii paas laittaenMutta lopputulema on siis se, että alan hulluna nyt privaamaan teidän kaikkien kanssa. Varokee vaan! :stick:
eivaan.
Ne ei vaan voi unohtaa sua.. Minkä mahtaa jos on liian ihana.No niinhän sitä luulisi.
Niin no- eiks se sillai oo- että joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköönAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30834687:Ihan vapaasti, mutta saattaa olla ettet pääse musta sitten enää eroon, että jollei se haittaa, nii paas laittaen
Höpöhöpö. Joskus vaan valitsee väärän ihmisen ja sit ei osaa oikealla tavalla lopettaa juttua. Tai ehkä mä osasin mutta kyseisen henkilön psyyke ei ole ihan tavallinen. Tiedä sit.Ne ei vaan voi unohtaa sua.. Minkä mahtaa jos on liian ihana.