Lause:" meidän pitäisi jutella..."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....,,,...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....,,,...

Vieras
Mitäs teidän perheessä tapahtuu tuon lauseen jälkeen? Laitoin miehelleni eilen viestin, jossa kerroin, että pitäis jutella ihan kahden ja rauhassa. On nähnyt viestin ja tuli kotia jo eilen illalla, mutta ei ole edes maininnut asiasta mitään, ei ole millään tavalla edes kysynyt asiasta. Minulla äiti sairastaa ja on huonossa kunnossa ja luulisi, et edes kysyisi liittyykö tuohon asiaan. En tiiä miksi, mutta tunnen itseni aika nollaksi, olo on merkityksetön.

Ei jestas.
Todennäköisesti unohtanut koko viestin, tai sitten ei vain halua ottaa asiaa esiin, koska epäilee sinun kehittäneen jonkun tyhjänpäiväisen kriisin jostain turhasta asiasta.... niin kuin olet tehnyt nyt tästä viestistä...

Ei meillä käytetä moista lausetta vaan käydään sopivan hetken tullen suoraan asiaan.

Mulla menisi hermot jos koko päivän joutuisin miettimään että mitä nyt. Eroa pelkäisin tai syöpää tai jotain muuta kamalaa.

Mieti muuten omalle kohdallesi tuollainen viesti.
Eikö lähinnä ala vain ärsyttämään, kun joku toope ilmoittaa, että "meidän pitää jutella", mutta ei sano, että mistä ja milloin.
Valtaosa ihmisistä ajattelee tuolloin, että keskskustele ihan vain yksinäsi juntti. Ilmoita suoraan ensi kerralla, mistä haluat jutella ja milloin.

:D laitoin nyt muutakin viestiin, mutta pyyntö juttelusta oli osa viestiä. Mutta siis.. lähinnä mietin, ku ei mitenkään ole noteerannut. Ehkäpä vastaus, että ok tai jutellaan vain, olisi riittänyt. Itse vaan tuntuu, että olisin jotain vastannut, jos toinen olisi pyytänyt. Ei ole tapana keksiä mitään typeriä riitoja mistään, ettei varmaan sellaista nyt edes mieti.

:D laitoin nyt muutakin viestiin, mutta pyyntö juttelusta oli osa viestiä. Mutta siis.. lähinnä mietin, ku ei mitenkään ole noteerannut. Ehkäpä vastaus, että ok tai jutellaan vain, olisi riittänyt. Itse vaan tuntuu, että olisin jotain vastannut, jos toinen olisi pyytänyt. Ei ole tapana keksiä mitään typeriä riitoja mistään, ettei varmaan sellaista nyt edes mieti.

Mitä tuohon nyt vastaa.
Vähän sama, kun joku laittaa viestin: "meidän pitäisi syödä jotain illalla" tai "meidän pitää siivota huomenna". Mitä niihin nyt vastaa? "Aha."

No ehkä hän oletti, että sinä teet sitten sen aloitteenkin siihen jutteluun, kun aika on sopiva. Tuu vasta sitten palstalle, jos mies ei välittömän aloitteenkaan jälkeen suostu, vaan pakenee tilannetta toistuvasti.

Äsken olis hyvä tilaisuus juttelulle. Osa lapsista meni pihalle leikkimään ja yksi on omassa huoneessa musiikkia kuunnellen. Kysyin mieheltäni, jos nyt voitaisiin jutella. Vastaus oli:" menen nyt leikkaamaan nurmikkoa" En aio ruinata juttelemaan, jos ne noin vastenmielistä on. Koskaan aiemmin su aamuna tähän aikaan meillä ei ole nurmikkoa leikattu. Kerta se on ensimmäinenki..

Siis tietääkö se sun mies edes mitä aihe koskee?! Kerro se sille vaikka väkisin.

Mitä se aihe koskee,voitko kertoa täällä että voidaan katsoa onko aihe oikeesti joku isokin.

Yhteistyössä