The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..esiteinisen vaikea elämä...vielä vaikeamman äitinsä kanssa :D

Se jurputuksen määrä, mikä tossa vähän aikaa sitten oli kuultavissa :D...kun ei niin mikään ollut hyvin ei mitenkään päin eikä vallankaan ikinäkoskaanmilloinkaan...:snotty: :D..hammasharjakin oli yhtäkkiä ihan väärän mallinen, ei sopinut käteen ja vielä vähemmän suuhun ja väärän värinenkin oli jajajaja...

Pidä siinä sitten tämmönenkin epäkelpo äidintekele pokkaa :snotty:...kun väkisinkin meinas ruveta hihityttämään moinen...

No, sittenhän se meinas mennä ihan överiksikin mutta...kummasti tuli sitä oikeanlaista tekemisen meininkiä kun mä sanoin että.."..kultapieni äitinmuru, tuupas sitten tähän syliin istumaan niin äiti pesee ne hampaat kunnolla.."...:D

Hyvin pesi ja ihan ite :D...ja painu huoneeseensa jupisten ..."..tässä talossa ei saa enää edes antaa kritiikkiä niin jo ollaan vauvattelemassa..."...:D

Ihana ipana :heart:
 
Kyllä sai maajussit taas tinkulassa olon herkäks...ois niin ihana kun olis sellanen höpsö olo ja perhosia vattassa....ja sais niihin vastakaikua....
Äh,tää on taas tätä |O
:hug:...Salama McQueen leffoista tutuksi tulleen Luigin sanoin (sanoi varikoilla ystävälleen Guidolle)...."...sä saada vielä sun tilaisuus, sä saada vielä sun tilaisuus.."...

Eläpä huoli siis, nainen, ollenkaan siellä :kiss:
 
Ja sit mennään.. Meillä jo ekalta lähti taju, vaikkei kisakatsomoa keretty kunnolla ees saamaan vielä kuntoon :D voi raukka ko oli ihan töttöröö.

En muuten tiedä mitään kauniimpaa näkyä, kuin oma nukkuva lapsi, siinä vaan on jotain niin ihanan viatonta :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30827579:
Ja sit mennään.. Meillä jo ekalta lähti taju, vaikkei kisakatsomoa keretty kunnolla ees saamaan vielä kuntoon :D voi raukka ko oli ihan töttöröö.

En muuten tiedä mitään kauniimpaa näkyä, kuin oma nukkuva lapsi, siinä vaan on jotain niin ihanan viatonta :heart:
Juu, lapset on aina sulosia, kun ovat hiljaa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30827579:
Ja sit mennään.. Meillä jo ekalta lähti taju, vaikkei kisakatsomoa keretty kunnolla ees saamaan vielä kuntoon :D voi raukka ko oli ihan töttöröö.

En muuten tiedä mitään kauniimpaa näkyä, kuin oma nukkuva lapsi, siinä vaan on jotain niin ihanan viatonta :heart:
Aivan samaa mieltä :heart:

..ja kun noi ipanat nukkuvat niin mun silmissä ne näyttävät siltä pienenpieneltä vauvalta, tuhisevalta ihmeeltä jonka silmäripsien ja -luomien takana siintää se arvokas unimaailma viisaan katseen kera :heart:...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
:hug:...Salama McQueen leffoista tutuksi tulleen Luigin sanoin (sanoi varikoilla ystävälleen Guidolle)...."...sä saada vielä sun tilaisuus, sä saada vielä sun tilaisuus.."...

Eläpä huoli siis, nainen, ollenkaan siellä :kiss:
Noo ei tässä nyt silleen...toi vaan sai taas kaikkee mieleen mutta ei täällä mitään hätää ole:) Oon vaan vähän väsy,siis eilisen takii niin kaikki tuntuu taas pään sisällä ihan hirveen isolta ja vakavalta ja ja ja...ja sit kun ollut kivaa ni jotenkin tää hiljasuus saa taas orvon olon. Mutta kuten sanottu,ei täällä hätää ole :)
 
Aivan samaa mieltä :heart:

..ja kun noi ipanat nukkuvat niin mun silmissä ne näyttävät siltä pienenpieneltä vauvalta, tuhisevalta ihmeeltä jonka silmäripsien ja -luomien takana siintää se arvokas unimaailma viisaan katseen kera :heart:...
Tämä :heart:

iski kyllä totuus vasten kasvoja aika nopeeta, kun kannoin pojan sänkyyn, ei ihan ollu se pieni vauva enää :D
 
Noo ei tässä nyt silleen...toi vaan sai taas kaikkee mieleen mutta ei täällä mitään hätää ole:) Oon vaan vähän väsy,siis eilisen takii niin kaikki tuntuu taas pään sisällä ihan hirveen isolta ja vakavalta ja ja ja...ja sit kun ollut kivaa ni jotenkin tää hiljasuus saa taas orvon olon. Mutta kuten sanottu,ei täällä hätää ole :)
..ja et sie siellä yksin oo :hug: :kiss:...kun sullahan on kuules meijet kaikki tässä likellä :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30827595:
Tämä :heart:

iski kyllä totuus vasten kasvoja aika nopeeta, kun kannoin pojan sänkyyn, ei ihan ollu se pieni vauva enää :D
:D...juu, mä en lähde edes kuvittelemaankaan että kantaisin esim. tuota niin rakasta ruttanaesikoistani yhtään mihinkään...! Mutta....vauva se kyllä taitaa olla aina tuolla mun pumppuosastossani, vaikka kuinka kasvaisi ja ikää kerryttäisi :snotty:..kuten noi kaksi muutakin...:heart:...
 
:D...juu, mä en lähde edes kuvittelemaankaan että kantaisin esim. tuota niin rakasta ruttanaesikoistani yhtään mihinkään...! Mutta....vauva se kyllä taitaa olla aina tuolla mun pumppuosastossani, vaikka kuinka kasvaisi ja ikää kerryttäisi :snotty:..kuten noi kaksi muutakin...:heart:...
Vielä jaksaa kantaa, ku on sitä painoa sen 20kg, mutta pikkuhiljaa alkaa kyllä oleen rajamailla, varsinkin, kun nukkuva ihminen on sellanen löysä kasa, mistä on vaikea edes ottaa kiinni :D

Mä taivastelin tässä yhtenä päivänä, että mitenkä tosta esikoisesta on tullu niin iso, että menee kouluun jo, että mihin mun vauva on hävinny. Sitte tää pienempi kaveri totes, että äiti mä oon sun vauva ainakin vielä :heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä