The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30827759:
Nätti maali, ihan saatanan nätti. Näytetään dumareille persettä, eikä lannistuta.


tosin lyödäänkö vetoa, nii kohta Suomi saa jonkun ihan tyhmän jäähyn taas.

Nätti maali, mahtava Donskoi :)

Ja olepas nyt siellä hiljaa noista muista jutuista...
 
Ei oo suomi mitalipeleissä, mut eipä oo Ruotsikaan. Edellisestä kerrasta kun näin on käynyt, on 19 vuotta aikaa. Toivon myös sydämestäni ettei Venäjä pelaa finaalissa. Kyllä tosta nelikosta soisin sen voiton kotijoukkueelle, ihan vaan koska Jagr.

Nyt untenmaille. Öitä :kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30827805:
Ei oo suomi mitalipeleissä, mut eipä oo Ruotsikaan. Edellisestä kerrasta kun näin on käynyt, on 19 vuotta aikaa. Toivon myös sydämestäni ettei Venäjä pelaa finaalissa. Kyllä tosta nelikosta soisin sen voiton kotijoukkueelle, ihan vaan koska Jagr.

Nyt untenmaille. Öitä :kiss:
Öitä :kiss:
 
...kuulkaas, mulla on jotenkin niin todentuntuiset unikuvaset, että pikkasenko oli tekemistä havahtua oikeesti tähän päivään ja todellisuuteen...meni ihan keräilyksi ja tuumailuksi, että missähän mä oon :D

Mutta ei siinä mitään, ne unikuvat olikin hyviä :), ja tähän valoon oli hyvä herätä siitä huolimatta että pää oli jo valmiiksi ihan pöwwöhattara- ajatuksissa :)
 
Huomenta!

Nukuimpas makoisasti ja pitkään. Nyt jos yrittäis heräillä ja sitten jossain vaiheessa lähtis kaupoille ,en tiedä viel et minne mut eiköhän se selviä risteyksessä sit et lähteekö oikeelle vai vasemmalle. Vielä olo on uninen ja töttöröö et rauhassa nyt heräilee ensin,mikäs kiire tässä on kun ei töihin tarvitse mennä.
 
...ja nyt otetaan päivästä kunnon otetta ja halirutistusta ja nautitaan keväästä ja elosta ja...ihan kaikesta :)!

(..jahans, pikkukupillinen kahvia ei taida olla mulle hyväksi ollenkaan :snotty:, ihan kuin ois liikenteessä pientä kofeiiniöveriyttä :D...mutta ei sitä varmaan musta huomaa ollenkaan :D)

Laitan vielä tämmösen:
M. Garrix ft Usher - Don't Look Down
https://youtu.be/nJSdYlAFKqA


..eikä me mitään varpaitten päitä katellakaan vaan ihastellaan aurinkoista taivasta ja katsotaan rohkeesti eteenpäin avoimin mielin ja tuikkivin silmin :) :kiss:...ja nyt mie hilpasen pomppimaan ja joraamaan päivän kimppuun :wave:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä