The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:

Vihdoin kotona...vaikka nyt on sitten ihan orpo olo. Oli kiva ilta mutta mistä se johtuu että kun on kivaa ja sit kun taas on yksin niin tulee sellanen tyhjä ja yksinäinen olo ??
Tossa vähän selailin taaksepäin niin ehkä olikin parempi etten ollut täällä kun taas ollut jotain kärhämää ilmassa.

ja Bb ,hienon hupparin tilasit...miks mä en tollasta sielt hoksinut. Mun tarvii laittaa toi paketti menee heti huomenna varmaan takasinpäin...en vielä tiedä tilaanko vaihdossa jotain. Noista farkuista en vielä tiedä et pidänkö...ne on vähän tollaset et ei niitä pidetä ku ehkä jos lähtee viihteelle,on sellaset valmiiks rikki.
 
Boobabe
Miks sä sen ikäsii treffaat ,niillä on vaan pillu mielessä.
Eikä tätä oo siis pahalla sanottu mutta oon saanut käsityksen että haluut suhteen etkä mitään seksisuhteita vain. Tollasilla juipeilla kun on mielessä vain se pillu ja varsinkin itseään vanhemman naisen kanssa.
En oo mitään treffannut. Sitä paitsi ole muuttanut mieleni pelkän seksin suhteen. Tuskin löydän koskaan puolisoa.

Niin tekee munkin mieli sipsejä nyt.
 
En oo mitään treffannut. Sitä paitsi ole muuttanut mieleni pelkän seksin suhteen. Tuskin löydän koskaan puolisoa.

Niin tekee munkin mieli sipsejä nyt.
Mut meinaat treffata ....eikä siinä siis mitään jos kerta nuoret miehet saa syttymään ja oot päättänyt että vois sitä pelkkää seksiä koittaa :)

Mä en vaan pystyis noin paljon nuoremman kanssa tai yleensäkään montaa vuotta (max 1vuosi)nuoremman.Mulla on aina ollut se et vanhempi parempi :D
Makukysymyksiähän nää on :)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
....aaaaaaahhhhhh *säkenöi ja pirskahtelee....taas :snotty: :D*...terkkusii ihan mahtilenkiltä :) :wave:

Mutta heiiii, mikä hiisi siinä on, että. Joka ikinen kerta mä onnistun ton sääukkelin kans niin, että kun lähden niin keli on hyvä. Mutta - sitten taivas repee ja tulee ihan kaikkea niskaan :D

Uitettu koira oon :D....mutta niin pikspakspok- oloissani :)


Ja kohta mä pääsen saunaan :heart:
 
Boobabe
Mut meinaat treffata ....eikä siinä siis mitään jos kerta nuoret miehet saa syttymään ja oot päättänyt että vois sitä pelkkää seksiä koittaa :)

Mä en vaan pystyis noin paljon nuoremman kanssa tai yleensäkään montaa vuotta (max 1vuosi)nuoremman.Mulla on aina ollut se et vanhempi parempi :D
Makukysymyksiähän nää on :)
Niin on makuasia. :) Seksiä voin harrastaa nuoren kanssa.
En tiiä miksi innostuivat mulle kirjoittaa. Tai tiiän miksi mutta kuitenkin. :D
 
Mite väsy voi tehä näin pöhöttyneen olon. En ees juonut ku yhen sidun ja yhen lonkun.ja nukuinkin,tosin koiran unta mutta kuitenkin. Ylös tosin nousin vasta puol ykstoista :D
Jos huomenna sit olis reippaampi ja lähtis vaikka kiertelee jonnekin päin kauppoja.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä