The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Boobabe
No voi vinde sanon ma! Tosta empin tilauksesta ei ollut kun yks hyvä pusero jonka pitää ja farkkuja mietin vielä et pitääkö vai ei...tottunut niin noihin pilleihin että tuntuu ihan oudolta tollast normit päällä. No tietenkin kun yhtään tiedä niiden mitotuksista kun ole ennen tilannut niin...toi yks paita joka lähtee palautukseen niin se oli kuvassa kiva mut luonnossa ei ja toinen olis saanut olla kokoo isompi.
Jaa, pitäskö katella sieltä kiva paita?
 
Jaa, pitäskö katella sieltä kiva paita?
No oli siel ihan kivoja jotkut vähän normimmat ,mä en kauheesti tykkää sellasista goottivaatteista tai jostain pääkallopaidoista mut oli siel kaiken näkösii. Jos vielä tilaan niin tilaan suosiolla isompaa kokoa mitä normisti koska noi oli niin tyköistuvii (mulle liikaakin) paitsi toi yks jonka pidän kun se oli malliltaankin erilainen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
:wave:

...ja jumalantähden kun siellä on kylmä |O!!...siis ulkona :D

Johan tuuletti, karmeita tuulenpuuskia - siis oikeesti ihanankarmeita, semmosia että kun päin kasvoja tuli niin oli kuin kala kuivalla maalla, sai haukkoa henkeä :D...mutta onpahan nyt korvienväliseutua tuuletettu ja kikkurat lennelleet ja hapetettu kunnolla :)

Mutta hanskat sain ettiä käsiini, tuli olo että talvea se taitaa mokoma tehdä :D

Nyt äkkiä jotain lämmikettä kitusiin ja liikettä niveliin että lämpenen kunnolla...
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
...puhutte täällä sthiseistä niin huonoa äitiä alkaa kauheesti kuohuva hotsittaa (ei voi ottaa ku on pieniin päin vielä jonkun aikaa).. Näillä loppumetreillä satunnaistupakoitsijalla alkaa sitä tupakkiakin tehdä mieli. *odottelee tuomiota*
 
...puhutte täällä sthiseistä niin huonoa äitiä alkaa kauheesti kuohuva hotsittaa (ei voi ottaa ku on pieniin päin vielä jonkun aikaa).. Näillä loppumetreillä satunnaistupakoitsijalla alkaa sitä tupakkiakin tehdä mieli. *odottelee tuomiota*
Me ei täällä ketjussa paheksuta ketään, korkeintaan paneksutaan :D jätetään ne tonne isolle puolelle.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
...puhutte täällä sthiseistä niin huonoa äitiä alkaa kauheesti kuohuva hotsittaa (ei voi ottaa ku on pieniin päin vielä jonkun aikaa).. Näillä loppumetreillä satunnaistupakoitsijalla alkaa sitä tupakkiakin tehdä mieli. *odottelee tuomiota*
Maailma on menny kummalliseksi ton poikimisen suhteen. Odottava ei nykyään saa syödä vissiin mitään mistä ei tulis sanomista joltain taholta. Yksi saunasiideri on gauheeta juoppoutta ja jos erehtyy kaks savuketta viikossa hermosauhuiksi polttamaan niin alkaa hirttoköyden ja huostaanoton valmistelut.

Onneksi olen syntynyt mieheksi. En osais olla nainen. Ainakaan raskaana.
 
Boobabe
Maailma on menny kummalliseksi ton poikimisen suhteen. Odottava ei nykyään saa syödä vissiin mitään mistä ei tulis sanomista joltain taholta. Yksi saunasiideri on gauheeta juoppoutta ja jos erehtyy kaks savuketta viikossa hermosauhuiksi polttamaan niin alkaa hirttoköyden ja huostaanoton valmistelut.

Onneksi olen syntynyt mieheksi. En osais olla nainen. Ainakaan raskaana.
Mä join raskauden aikana pari viinilasia ja likööripaukun.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä