"Inka"
Sehän on rikos antaa karvojen kasvaa intiimi alueille. Kerrotteko jo 7-vuotiaalle että karvat pitää ajaa pois heti kun ne kasvaa, vai minkä ikäisille olette alkaneet sanomaan karvojen ajelun tärkeydestä?
Ei kaikille edes tule semmosia kinttukarvoja että niitä ajella pitäs. Ent jos siun tytöt ei oo samalla kannalla että pitäs opetella?Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä äiti;30822110:Ilman muuta murrosiän kynnyksellä puhutaan asiasta jos ei itse ole aiemmin ottanut puheeksi.
Opetellaan vaikka yhdessä että miten jalat voi sheivata.
Kyllä meillä tytöt saa itsensä siistiä.
Miksi? Ymmärrän jos haluavat ajella ja kysyvät sulta neuvoa.Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä äiti;30822110:Ilman muuta murrosiän kynnyksellä puhutaan asiasta jos ei itse ole aiemmin ottanut puheeksi.
Opetellaan vaikka yhdessä että miten jalat voi sheivata.
Kyllä meillä tytöt saa itsensä siistiä.
No eipä äitikään meille koskaan sanonu että pitäs. Vaikka se itse ajeli ja sitä kautta nähtiin että semmostakin voi tehä jos haluaa. Just semmonen asia joka on jokasen oma päätös miten karvansa pitää tai häätää.Minulla on tähän mennessä 8 aikuista tytärtä. Yhdellekään ei ole tulut mieleen sanoa, mitään "karvojen pois ajelemisesta".
Minä olen itse aina ajellut. Osa lapsista myös. Osa ei. Ei ole ollut kynnyskysymys kenellekään. Eikä taida olla muuallakaan - paitsi tuolle yhdelle fetisistille palstalla?No eipä äitikään meille koskaan sanonu että pitäs. Vaikka se itse ajeli ja sitä kautta nähtiin että semmostakin voi tehä jos haluaa. Just semmonen asia joka on jokasen oma päätös miten karvansa pitää tai häätää.
Joillekin se on ainoa oikea tapa ja sitä sitte tuputetaan muillekin. Mutta kun asiaa ajatteleee, jos karvattomuus olisi niiiin olennaista ja tärkeää ja se ainoa oikeasti toimiva tapa, eikai olisi naisia jotka eivät ajele.Minä olen itse aina ajellut. Osa lapsista myös. Osa ei. Ei ole ollut kynnyskysymys kenellekään. Eikä taida olla muuallakaan - paitsi tuolle yhdelle fetisistille palstalla?