Minkä mittaisella miehellä olet nähnyt pisimmän peniksen ?

• Viestiketjun aloittaja gallupi
  • Ensimmäinen viesti
Kauhean vaikea arvioida miehen pituutta, mutta noh- 175-185cm välillä. Kalu oli jättiläismäinen. Sekä pitkä että paksu. Hirmu halko. Ja toisin kuin kuvittelin, niin ei ollu kivaa. Kipeetä teki (lähinnä se pituus) eikä voinu kunnolla paukuttaa. Suomalainen mies. tai Suomenruotsalainen. Ei ollut muuten mikään superseksikäs sonni. ihan yllätyksenä puun takaa tuli tämä elimen koko... ehkä nyt itse vähän varttuneena ja lapsia saaneena voisin olla taas toista mieltä siitä vehkeestä.. vaikka toisaalta omankin miehen normipenis kyllä tuottaa suurta nautintoa.

"Jeba"
Yhdellä yhdenyön panolla (joka myös suomalainen) oli ihan saakelin iso, siis varmasti lähemmäs 30cm pitkä ja paksuutta varmaa joku 7cm, meinas itku tulla :D Kaveriki oli myöhemmin päätyny saman kaverin sänkyyn ja sano samaa et voi herran jumala! Nii ja oli kyl muutenki pitkä mies, varmaa jtn 185cm vähintää.

hmph
Mies oli reilusti mua pitempi ja mä olen 173-senttinen. SE oli sellainen hookoon kokoinen. Mulle se oli liian iso ja ärsytti, kun se ukko tuntui jotenkin tunnottomalta, kun sen olisi pitänyt antaa tuntikausia jyystää. Loppujen lopuksi ejakulaatio jäi tulematta. En halua enää ikinä niin suurta. yäk!

"anonyymi"
Mies profiilin mukaan 220, jota varmasti olikin ja pituutta veijarilla arviolta 23-25 cm ja paksuutta arviolta 4-5 cm. Häkellyin sen verran että ei hirveänä viitsinyt sormimittoja alkaa ottamaan. Niin kauan kivan kokoinen kalu kun sai itse olla puikoissa. Mutta miehen siirtyessä ohjaksiin alkoi pohjaamaan sen verran pahasti ettei pystynyt nauttimaan mitenkään.

"totuuden torvi"
[QUOTE="Jeba";30822696]Yhdellä yhdenyön panolla (joka myös suomalainen) oli ihan saakelin iso, siis varmasti lähemmäs 30cm pitkä ja paksuutta varmaa joku 7cm, meinas itku tulla :D Kaveriki oli myöhemmin päätyny saman kaverin sänkyyn ja sano samaa et voi herran jumala! Nii ja oli kyl muutenki pitkä mies, varmaa jtn 185cm vähintää.[/QUOTE]

Kalu oli siis vähän isompi kuin puolentoista litran limupullo...

Yhteistyössä