saat anteeksi. vaikka jo pääni teloinkin.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30820031:Se on vaan aikast paha ku mieli ja sormet liikkuu nopeempaa mitä terävyys penaalis
saat anteeksi. vaikka jo pääni teloinkin.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30820031:Se on vaan aikast paha ku mieli ja sormet liikkuu nopeempaa mitä terävyys penaalis
Einsteinin suhteettomuusteoria!!!Nyt jokin mättää tässä. Sähän olit aina kymppivanha?
on kyl aikas tuhma. missä luuraa reksi joka laittais stopin tuolle.Joku mettäläinen täällä tuhmailee :stick:
Mä voin ryhtyä poiklalan tyttökoulun kurinpitovastaavaksi. Loppuu tommoinen irstas meininki.on kyl aikas tuhma. missä luuraa reksi joka laittais stopin tuolle.
mun mielestä näinkin räikeät rikkomukset pitää jättää rehtorin hallintaan. siellä on kumminkin kokemusta tällaisista pöks.. siis rikkomuksistaMä voin ryhtyä poiklalan tyttökoulun kurinpitovastaavaksi. Loppuu tommoinen irstas meininki.
Ei rehtorilta voi kaikkea vaatia. Hänellä on kaikki hallintoasiat hoidettavanaan, niin ei ehdi jokaiseen pikkupikkuasiaan(pöksyyn) puuttua. Niih!
:ashamed: :saint:Joku mettäläinen täällä tuhmailee :stick:
Aivan, ja jos Hawkingia on uskominen, niin aikakaan ei etene tasaista vauhtia, vaan saattaa kulkea välillä takaperinkin.Einsteinin suhteettomuusteoria!!!
Kroppa ja eturauhanen vanhenee vikkelämmin kuin mieli.
Mist tiiät mun pöksyist?? onkohan niit ees... ootas ku vilasen...Mä voin ryhtyä poiklalan tyttökoulun kurinpitovastaavaksi. Loppuu tommoinen irstas meininki.
Ei rehtorilta voi kaikkea vaatia. Hänellä on kaikki hallintoasiat hoidettavanaan, niin ei ehdi jokaiseen pikkupikkuasiaan(pöksyyn) puuttua. Niih!
Mä luulin että sä olit reksi :snotty:on kyl aikas tuhma. missä luuraa reksi joka laittais stopin tuolle.
Justhan mä kattoin lätkää takaapäin- meiningillä???Aivan, ja jos Hawkingia on uskominen, niin aikakaan ei etene tasaista vauhtia, vaan saattaa kulkea välillä takaperinkin.
ja minä luulin et reksin henkilöllisyys pidetään salaisena.Mä luulin että sä olit reksi :snotty:
Toi on delegointiongelma! Ihan selkeästi.mun mielestä näinkin räikeät rikkomukset pitää jättää rehtorin hallintaan. siellä on kumminkin kokemusta tällaisista pöks.. siis rikkomuksista
Eli Hawking on oikeassa?Justhan mä kattoin lätkää takaapäin- meiningillä???
ton kyl häviät, olen loistava häätämään uhkaavat tyttöihmiset.Toi on delegointiongelma! Ihan selkeästi.
Lämmitä sä se sauna. Mä tuon ne oluset.
Sit lyödään päämme yhteen ja ihmetellään, et kumpi meistä onnistui häätämään naarasotukset kauemmaksi.
Miks pidettäis, vai ooks joku undercover-reksi?ja minä luulin et reksin henkilöllisyys pidetään salaisena.
ei kaksoiselämä helppoa ole
Mua on aikast vaikeet häätää jos mää tykästyn ja oon siin liki :xmas:ton kyl häviät, olen loistava häätämään uhkaavat tyttöihmiset.
Hawking on yks niistä joiden kans mä en väittele saati luule itte olevani oikeassa.Eli Hawking on oikeassa?
ja ehk ainoaHawking on yks niistä joiden kans mä en väittele saati luule itte olevani oikeassa.
Hawking on yks niistä joiden kans mä en väittele saati luule itte olevani oikeassa.
On niit jokunen muukin mut mulla on niin huono muisti...ja ehk ainoa
Yks, kaks, kuus olutta vielä.joko tutimaan tai yksi olunen vielä. elämän suuria päätöksiä