Mulla on ikävä mun vanhaa kelpo 8210:aa... mulla on aikansa elänyt kivikautinen kapula. Josko se minäkin siirryn nyt älypuhelin aikaan
Moikka kaikille
Kuullostaapa typerältä malliin haluan olla erikoinen edes jollakin tavalla.Mulla on ikävä mun vanhaa kelpo 8210:aa
Jokunen vuosi sitten kaverilla vielä oli 8810, eli originaali "Zippo". Tarjouduin vaihtamaan sen uuteen valitsemaansa luuriin, mut kaveri ei suostunut.
Mut jonain päivänä tommoisen zipon vielä hankin.
Älyluuria mulle ei tu koskaan. Tahdon olla dinosaurus.
Huomenta :wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30818636:Huomenta :wave:
Lätkää...plääh!päivää. tänään varmaan saunomista ja lätkää.
Juu en karkaa, pysyn kuulollaHuomenta :wave:
Hyvä kun tulit...asiaa...älä karkaa...
Radiossa kerrottiin joku aika sitten kaverista, joka tiputti 3310 mereen joskus vuosituhannen vaihteessa. Pari kk sitten oli joku simpukankerääjä löytänyt sen luurin simpukan sisältä. Kuivattivat ja latasivat, luuri toimi oikein hyvin. Onnistuivat jäljittämään mereen pudottaneen tyypin ja luuri löysi omistajansa n. 15v meriseikkailun jälkeenMulla on ikävä mun vanhaa kelpo 8210:aa
Jokunen vuosi sitten kaverilla vielä oli 8810, eli originaali "Zippo". Tarjouduin vaihtamaan sen uuteen valitsemaansa luuriin, mut kaveri ei suostunut.
Mut jonain päivänä tommoisen zipon vielä hankin.
Älyluuria mulle ei tu koskaan. Tahdon olla dinosaurus.
ota varman päälle ja laita puhelin kiin etkä avaa oveaKääk, miekkonen on jo ajelemas tänne päin |O Mitäs mä teen ko mul ei oo back up plania sen varalle jos se onkin livenä ihan mälsä. Ei varmaan kehtaa ihan heti pihallekaan potkia ko se niin kaukaa tulee.
Estän vielä facessa.ota varman päälle ja laita puhelin kiin etkä avaa ovea
Mitäs pahaa siinä on jos joku haluaa pysyä vanhoissa puhelimissa??Kuullostaapa typerältä malliin haluan olla erikoinen edes jollakin tavalla.
Mut hei, ihan sama mulle!
Laitat jollekin tutulle vessasta tekstarin että soittaa sulle ja sulle tuleekin lähtö jonnekin?Kääk, miekkonen on jo ajelemas tänne päin |O Mitäs mä teen ko mul ei oo back up plania sen varalle jos se onkin livenä ihan mälsä. Ei varmaan kehtaa ihan heti pihallekaan potkia ko se niin kaukaa tulee.
hyvä idea...*pistää muistiin varmuuden varaks*Laitat jollekin tutulle vessasta tekstarin että soittaa sulle ja sulle tuleekin lähtö jonnekin?
Tuutko sit hakeen ja pelastaan mut?hyvä idea...*pistää muistiin varmuuden varaks*
Mutta ehkä kannattaa sanoa että soittaa vaikka puolen tunnin päästä ettei heti kun tulee vessasta tms ettei toinen arvaa.hyvä idea...*pistää muistiin varmuuden varaks*
Eli puhelin mukaan vessaan, kiitti vinkistä! Tinku soittaa ja sanoo et sen vanhemmat on joutunu sairaalaan ja se tarttee lapsenvahtia ja tulee hakees mut mukuloita hoitamaan.Mutta ehkä kannattaa sanoa että soittaa vaikka puolen tunnin päästä ettei heti kun tulee vessasta tms ettei toinen arvaa.
Kuulostamisessa on vain yksi L. Elikkäs kuullostaminen enään sydämmeen vaikuttaa typerältä.Kuullostaapa typerältä malliin haluan olla erikoinen edes jollakin tavalla.
Mut hei, ihan sama mulle!
mää tarkotin itteeniTuutko sit hakeen ja pelastaan mut?
Etkö autakaan kaveria hädässä :'(mää tarkotin itteeni
sitten jos muakin joskus lykästää ja sit tarttenkin apuja
Suutahti tossa jokunen päivä sitten. Toivotaan ny että leppyy piakkoin.Asiasta toiseen, missäs krut vallan on?
Vai onko(han) vaimo sanonut topakat sanat palstailusta
Tässä ketjussa vai tuolla "palstan puolella"?Suutahti tossa jokunen päivä sitten. Toivotaan ny että leppyy piakkoin.
mut jos en oo kotona niin soit niin tuun kärppänä paikalleAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30818755:Mäki tuun tinkulaan karkuun jos tulee sellane tilanne epäilen kyllä, mut eihän sitä tiiä...