The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Töttöröö :D - ja nyt ei muuta kuin viikonloppuvaihdetta silmään ja relax- meininkiä ja aivot narikkaan :wave:...

..tosin noi jälkimmäiset mulla on tainnu olla koko päivän jossain aivan muualla kuin korvien välissä :D, voi morjens taas kun oon sählännyt ja pöllöillyt mutta oonpahan saanut kunnon naurut aikaiseksi....eikä tästä varmaan loppua tulekaan ellei ihan itkuksi sitten heittäydy...

Päivän news flash - mä oon sitten ihan tyhmä ja urpokin :D...ei tullut ylläripyllärinä tuo havainto itelleni, mutta osaan näemmä vieläkin yllättää itteni tämän pöwwöpääni kanssa...pitkät on piuhat ja nekin niin kikkurallansa että en tajua mistään mitään :snotty:...

Ettekä kyllä työkään tästä sepustuksesta :D mutta ei väliä...

Laitetaan nyt isosti perjantain kunniaksi kahvia tulemaan, jookostakookosta :)

...ja aurinkokin rupes kivasti paistamaan, tummanharmaat sadepilvet väistyvät - kohta meen taas, Majuri, sinne ulos kimpoilemaan :kiss: :)

Kas, musta ja strippaliinastahan tulee kohta kavereita. Se tuli vastaan hakemaan puolikkaan linkka-asemalta ko vein pojan manseen. Tuli sit puhetta ämpäristä ja se kerto et ne on jo ehtiny saamaan riitaa aikaseks tän hyypiön juomisesta. Sit se halus tietää miks me aikanaan erottiin, ja se oli sangen yllättynyt kuullessaan et hänen rakas miehensä on alkoholisti. Toivottelin niille onnea ja sanoin, et mut tavottaa puhelimella jos kaipaa vertaistukea.
Ja toki kävi ilmi myös, että mä oon kauhee pettäjä enkä infoa pojan kuulumisia ämpärille, eikä hän voi vietää poikansa kanssa niin paljon aikaa ko hän haluais. Antakaa mun kaikki kestää.

...jauhelihapihvejä, sipulirenkaita, makaronia, porkkanaraastetta ja vihreetä salaattia (tomaattia ja kurkkua ja paprikaa mukana)....monelleko laitetaan :D

...hyvä ruoka ja parempi mieli, sitä nyt lähden kalastelemaan ainakin näille ipanoille. On ollut niin tilannetta ja hoitsumeininkiäkin - yheltä jo teipattua polvea sekä rikkinäistä farkkua, että rauhallista perjantaita :D....

Kas, musta ja strippaliinastahan tulee kohta kavereita. Se tuli vastaan hakemaan puolikkaan linkka-asemalta ko vein pojan manseen. Tuli sit puhetta ämpäristä ja se kerto et ne on jo ehtiny saamaan riitaa aikaseks tän hyypiön juomisesta. Sit se halus tietää miks me aikanaan erottiin, ja se oli sangen yllättynyt kuullessaan et hänen rakas miehensä on alkoholisti. Toivottelin niille onnea ja sanoin, et mut tavottaa puhelimella jos kaipaa vertaistukea.
Ja toki kävi ilmi myös, että mä oon kauhee pettäjä enkä infoa pojan kuulumisia ämpärille, eikä hän voi vietää poikansa kanssa niin paljon aikaa ko hän haluais. Antakaa mun kaikki kestää.
...katos, katos....voihan se olla että puhelimes pian pärrääkin...

Mutta. Nytpä annat asian olla ja sukellat viikonlopun saapumiseen :)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä