The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30816576:
Niihän se menee :D

Joo, saattaa olla vaan, että menee lauantai vähän uusiks, ku tossa kaveri laitteli viestiä, että oli vähän huono-olo tullu töissä ja oli lähteny kotiin kesken työpäivän. Tokikaan varmuutta ei oo vielä onko mahatautia, vai onko raskauspahoinvointia, kun on tukevasti pieniin päin, mutta eiköhän se huomenna selkeenny. On mulla silti 2 treffit kuitenki jokatapaukses :p
...noo, jos yhden kanssa sattuu menemään puihin, niin ainahan sen voi sitten siirtää seuraavaan kertaan :). Kattelet tilannetta - mutta ennen kaikkea pidät ihan huisin hauskaa sinäkin! Kyllä on tilannerikasta viikonloppua tiedossa :rolleyes: :D...

Mää meinasin että pyytäisin kyytiä viikonloppuna...en siis sellasta vaan autolla...mutta kun en mä kehtaa! Luulee vielä että yritän iskee tai jotain....ehkä meen puhuu jos joskus nään jossain...et moi vaan mitä kuuluu...en mä haluu ruveta ahdistelee.

Mää meinasin että pyytäisin kyytiä viikonloppuna...en siis sellasta vaan autolla...mutta kun en mä kehtaa! Luulee vielä että yritän iskee tai jotain....ehkä meen puhuu jos joskus nään jossain...et moi vaan mitä kuuluu...en mä haluu ruveta ahdistelee.
Jos toi H nyt on kipee, enkä voi mennä sinne, nii hörpitääks kahvit/teet ku tuun sinne päin lauantaina?

Nii ja kysy ihmeessä kyytejä :D

...jos tuttu on niin, mikset kehtais? Arvaas vaan potuttaisko, jos kuulisit jälkikäteen, että toinenkin on ollut viikonloppuna mitäs nyt- fiiliksissä ja ois odottanut jonkun kaverin yhteydenottoa...nyt, nainen, tartuppas tilaisuuteen vaan :)!

9mmm
No on sulla nyt ainakin sykettä elossas kaikin puolin :)...jänskäpänskäillään :)..

Ja joo, aina pitää löytyä takataskusta uutta suuntaa - hyvä että sulla toimii :)
ei se aina workkaa mut mä oon oon mä hoidan aina rakkaimmille kaiken mä tiiän sen aina

lammas poljettiin jo lapsena mut nousi oman elämän leijjona never giv up kaunista tää elämä tollasista murehtimaan koska toinen pitää toisesta huolen :) niin se toimii "ghettossa" rakkauden tiä sieltä löytyy sydän :)

ei se aina workkaa mut mä oon oon mä hoidan aina rakkaimmille kaiken mä tiiän sen aina

lammas poljettiin jo lapsena mut nousi oman elämän leijjona never giv up kaunista tää elämä tollasista murehtimaan koska toinen pitää toisesta huolen :) niin se toimii "ghettossa" rakkauden tiä sieltä löytyy sydän :)
...mä tiiän, että sä hoidat :). Ja asiat kuitenkin järjestyvät tavalla tai toisella :).

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30816623:
Mä laittelen viestiä ku oon vähän fiksumpi.. Tästä tilanteesta, tuskin tästä päästä enää fiksumpaa saa :LOL:
Joo teemme näin.

mut nyt nukkumaan,aikanen herätys ja sit mulla on huomenna menoa....saas nähä.
ötyjä pallerot :kiss:

IhQ
Huomenta!

Taitaa olla lääkäriin yritettävä tunkea tänä aamuna. Ei helvetti kun koskee niskaan, hartiaan ja käteenkin viiltelee. Yö meni pyöriessä, ei meinannu hyvää asentoa löytyä millään ja sit ku sattui nukahtaa, alkoi vaihtaa asentoa niin taas heräsin.

Niin ärsyttävää..lähin esimies on seuraavat 3 vko lomalla, tänään piti vielä kattoa viimeset jutut mitä miun pitää hoitaa kun se on pois. Mut en kyl tälleen oikein pysty menemään, pääkään ei kunnolla käänny.

Perjantai :)....ja taas päästiin tähän kohtaan viikkoa! *tuulettaa*

Oikein ihanaa huomenta kaikille :kiss: ja vielä parempaa päivän juoksua :)

Täällä on sateista mutta niin kauniin vihreetä, että! Yön pehmeän lämpimän ropottelun aikana on muuten hiirenkorvatkin kasvaneet silmissä, vihreen sävyjä on paaaaljon :)

Hyökkää se mokoma silmille ja yhä yllättääkin - tämä kevään tulo ja sen vauhti :heart:

Huomenta! Kovin on sumuista edelleen. Kirsikankukkapuut kukkivat :heart:

...oijoijoi...kirsikankukkia :heart:....

..ei meijen pienessä puussa vielä vaan mitään ole :snotty:...mutta jos se vaikka vielä yllättäisi :)

Jaaaaiiiks, nyt mä riennän ja kiiruhdan ja kikatan matkoihini...:D :wave:....mukavaa päivääääääääää....!!!!

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä