The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..mutta kun on motivaatio ja kiinnostus kohdallansa niin se into ja tekemisen riemu vaan tarttuu ja silloin tapahtuu isoja ja ihmeellisiä asioita :)! Eli mitä ilmeisimmin olet löytänyt oman juttusi ja silloinhan on niin helppoo lähteä tekemään. Onkos sulla kesä ihan lomaa vai teetkö silloin jotain koulujuttuja vielä? Kesän jälkeenkö sä jo valmistut :)?

Voi vitsit, vähiin kyllä käy ennen kuin kokonaan loppuu :)...
Portfolion teen kesän aikana valmiiksi niin ei tarvitse syksyllä keskittyä siihen enää vaan viimeiseen näyttöön.

Portfolion teen kesän aikana valmiiksi niin ei tarvitse syksyllä keskittyä siihen enää vaan viimeiseen näyttöön.
Sulla on sitten varmaan jo aihe mietittynä ja varmaan oot jo katellut lähdemateriaalia? Voi veljet, vähästä on enää sitten kiinni koko juttu :)! Muistahan kuitenkin nauttia siitä tulevasta kesästä eli otat kirjotustyöstä etäisyyttä isosti, sen jälkeen se sujuu aina paremmin...Oi, että sun kanssas - oon ihan tärinöissäs sun puolesta Bootynen :) :kiss:

9mmm
..no katos, jokos siellä ehdit ujeltamaan oijoijoita :D :wave:
mut tiiäkkö mitä 2kk ilman valtion tukee :) mä oon niin kauan koti isänä kunnes hoitopaikka tybylle on niin en siis oo työkkäri kortistos vaikka töitä haen. ni nää oli laittanu mut kaikesta huolimatta sinne ja nyt kelan mielestä oon viddu mokannu työnhaun ku työkkäristä oli laiteettu niin . vaikka en oo listoilla viellä soitin sinne ja sano et jop ei sulle tosta karenssii tuu mut noissa käsittelyissä menee kuukausia mut ei vielläkään tullu päätöstä

mut tiiäkkö mitä 2kk ilman valtion tukee :) mä oon niin kauan koti isänä kunnes hoitopaikka tybylle on niin en siis oo työkkäri kortistos vaikka töitä haen. ni nää oli laittanu mut kaikesta huolimatta sinne ja nyt kelan mielestä oon viddu mokannu työnhaun ku työkkäristä oli laiteettu niin . vaikka en oo listoilla viellä soitin sinne ja sano et jop ei sulle tosta karenssii tuu mut noissa käsittelyissä menee kuukausia mut ei vielläkään tullu päätöstä
No ohoh :O! Siis sä et saa kotihoidontukeekaanko nyt, vaikka oot koti- isänä? Meneepä haastelliseksi kyllä sitten, koskapa tosiaan noissa käsittelyjutuissa osaa tuhraantua aikaa...pahalainen :hug:...

9mmm
No ohoh :O! Siis sä et saa kotihoidontukeekaanko nyt, vaikka oot koti- isänä? Meneepä haastelliseksi kyllä sitten, koskapa tosiaan noissa käsittelyjutuissa osaa tuhraantua aikaa...pahalainen :hug:...
mä oikeesti nauran vaan kun en saatana oo työtön työn hakija mut virheen takia olen

ja nyt sitä virhettä korjaillaan toista kuukautta joskus ku tälläsrt tulee vastaan ni tekis mieli palata vanhaan mut nääh

mä oikeesti nauran vaan kun en saatana oo työtön työn hakija mut virheen takia olen

ja nyt sitä virhettä korjaillaan toista kuukautta joskus ku tälläsrt tulee vastaan ni tekis mieli palata vanhaan mut nääh
No joo, eihän tolle ton luokan kömölle oikein muuta voikaan tehdä kuin nauraa vaikka sylettäähän se isosti, kun omille nilkoille käy. Voihan... back up plan kunnossa?

Iltaa :wave:

Huomenna on jo perjantai, eli viikonloppu :p tosin iltavuoro pitää silti hoitaa. Mut aamupäivällä mä meen parturiin :)
Mä niin odotin, että ne mun rillit ois tullu tän viikon aikana, mut ei oo kuulun mitään, tietty huominen on vielä aikaa, mut ehkä ne sit ens viikolla saapuu..

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30816542:
Iltaa :wave:

Huomenna on jo perjantai, eli viikonloppu :p tosin iltavuoro pitää silti hoitaa. Mut aamupäivällä mä meen parturiin :)
Mä niin odotin, että ne mun rillit ois tullu tän viikon aikana, mut ei oo kuulun mitään, tietty huominen on vielä aikaa, mut ehkä ne sit ens viikolla saapuu..
:wave:...ja huominen päivä menee niin siivillä jotta se on yhtä lauantainhuumaa sitten vaan :rolleyes: :kiss:

:wave:...ja huominen päivä menee niin siivillä jotta se on yhtä lauantainhuumaa sitten vaan :rolleyes: :kiss:
Niihän se menee :D

Joo, saattaa olla vaan, että menee lauantai vähän uusiks, ku tossa kaveri laitteli viestiä, että oli vähän huono-olo tullu töissä ja oli lähteny kotiin kesken työpäivän. Tokikaan varmuutta ei oo vielä onko mahatautia, vai onko raskauspahoinvointia, kun on tukevasti pieniin päin, mutta eiköhän se huomenna selkeenny. On mulla silti 2 treffit kuitenki jokatapaukses :p

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä