Menikö ruoka pilalle?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30816092::headwall: Peruna
Menikö ruoka pilalle?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30816092::headwall: Peruna
Mies tuskaili toiselle kun ei millään käynyt naisten kanssa flaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30816092::headwall: Peruna
Ei, kun en muistanu ostaa niitä kaupasta, joten keitin makaronia jauhelihakastikkeen kanssaMenikö ruoka pilalle?
Meidän pihasta näyttäisi moisia löytyvän*Lähtee etsimään pupua jonka tunkea housuihin*
Mitäs vikaa makaroonis ja jauhelihakastikkeessa on? Maistuis ainakin mulle.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30816125:Ei, kun en muistanu ostaa niitä kaupasta, joten keitin makaronia jauhelihakastikkeen kanssa
Onko sammakoita?meidän takapihalta puput ja rusakot häipyy aikas hätäseen.
ei ole vielä näkynyt. joutsenet kyl metelöi siihen malliin et grilliin joutais.Onko sammakoita?
...eli...sä saatkin huomisen päivän vapaaksi?! Jihaa !!Tämäkin työpäivä kiduttu loppuun. Meinasi silmät kostua kun yksi tiimiläinen tuli sanomaan, että kun sun kanssa aina hommat toimii ja olet niin joustava niin hän joustaa vuorostaan huomenna että saat pitää ansaitun vapaasi
...stressi pukkaa läpi?..:hug: - koetahan taputella tautia takaviistoon vasemmalle...nyt relax ja jos tarviit niin särkylääkettä nassuun...Mä jotenkin arvasin tän....kun kolmikanta ohi niin tuun kipeeks
ja se tuli hellällä tunteella tunsin...eli...sä saatkin huomisen päivän vapaaksi?! Jihaa !!
Tommisia arjen kantavia enkeleitä kun piisais jokaiselle, niin....johan ois elo kohdallansa ja isosti . Ihan huipputyyppi on sulla siellä työkaverinasi, Bitch. Toi jos mikä oikeesti antaa sykettä :heart:
No moimoi :wave:ja se tuli hellällä tunteella tunsin
- no kiitoskiitos, tää päivä on ollutkin kyllä semmoista sinkoilua ja pöwwöpäästä kiinni pitelemistä jos myös hieman riipimistäkin mutta tässä vaiheessa päivää mua lähinnä jo huvituttaa....torjantai- iltaa sullekin Tweeti :kiss:Kaikille pörröpäille
[video=youtube;VDQKjBrZ4rU]https://www.youtube.com/watch?v=VDQKjBrZ4rU[/video]