Mun eka pieni vauvani täyttää ens viikolla 20Vauvat kasvaa :hug:
Vaikka vasta eilen kannoin hänet kättäriltä kotiin.
Mun eka pieni vauvani täyttää ens viikolla 20Vauvat kasvaa :hug:
:hug:..nooh...kevät tuuli kuivattaa ...Iltapäivää! Saanko nauraa itselleni ja kertoa nolon jutun? Kävin apteekissa hakemmassa lääkärin määräämät mömmöt. Hiukan heikko olo ja tietysti odottaessani vuoroa sain kamalan yskänpuuskan. Yskin keuhkoja pihalle ja porukka ympärillä mulkoili pahasti. Koska olen yskinyt tämän viikon yötä myöten, niin jotenkin vatsalihakset on aikas kipeinä. Niin sitten isolla ihmisellä lirahti hiukan pissa pöksyyn. Että näin, tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ja ylöspäin.
Tena pöksyihin niin ei pikku lirut haittaa.Iltapäivää! Saanko nauraa itselleni ja kertoa nolon jutun? Kävin apteekissa hakemmassa lääkärin määräämät mömmöt. Hiukan heikko olo ja tietysti odottaessani vuoroa sain kamalan yskänpuuskan. Yskin keuhkoja pihalle ja porukka ympärillä mulkoili pahasti. Koska olen yskinyt tämän viikon yötä myöten, niin jotenkin vatsalihakset on aikas kipeinä. Niin sitten isolla ihmisellä lirahti hiukan pissa pöksyyn. Että näin, tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ja ylöspäin.
Mitäs noloa tossa on?Iltapäivää! Saanko nauraa itselleni ja kertoa nolon jutun?
Jos olis tuttua, niin niitähän olisi jo kaapissa valmiina ja käytössä? Kun ei ole, niin tämä pääsi tällai nolosti yllättämään. Kunnon nolaus tekee sielulle hyvää, ei pääse turhaa ylpistymään. Huomenna tälle jaksaa jo nauraa.Tena pöksyihin niin ei pikku lirut haittaa.
No, onhan tää nyt tavattoman noloa. Kiitos kuitenkin.Mitäs noloa tossa on?
Kerrankos sitä sairaana housupyykkiä tulee. Kotona vatsataudissa viiden askeleen päässä oleva vessa saattaa olla tavoittamattoman kaukana. Jolloin kumminkin kandee yrittää nousta sohvalta tai sängystä, että tulis vain sitä housupyykkiä. Jolloin pesukone korjaa vahingot ja pikainen tuuletus hajuhaitan ja nou big deal.
Mulle se on tuttua. Joudun käyttää niitä pikkuhousunsuojia aina varmuuden vuoksi. Jos yskin tai oksennan niin kuset tulee housuun.Jos olis tuttua, niin niitähän olisi jo kaapissa valmiina ja käytössä? Kun ei ole, niin tämä pääsi tällai nolosti yllättämään. Kunnon nolaus tekee sielulle hyvää, ei pääse turhaa ylpistymään. Huomenna tälle jaksaa jo nauraa.
Ompa kamalaa, olen pahoillani.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;30815960:Mulle se on tuttua. Joudun käyttää niitä pikkuhousunsuojia aina varmuuden vuoksi. Jos yskin tai oksennan niin kuset tulee housuun.
Siihen tottuu. Alkoi kolmenkympin puolella. Jos on yskä niin silloin pitää käyttää isompia suojia.Ompa kamalaa, olen pahoillani.
Nyt lääkkeet nassuun ja lepäämään.:wave:
Vihdoin kotona..ulkona ihan törkeen ihana ilma mut ei jaksa. Töissä oli migreeni ja yritän nyt saada levättyä. Ei täällä muuta...
Mä en saa ees vahingossa saati sopimalla rehvei aikaanNo se kävi oikeesti ihan vahingossa Kyl tääl jo jännitelläänkin. Ja se on jo ylihuomenna, apua.
veit jalat suustani...haluamme selvityksen :attn:Onnea tsuferaffitreffeille.
Mut mä oon nyt kyllä ihan pihalla ja tilannepäivitystä vailla...
mihinkä sä olet tsadilaisen tuupannut?
En mää sitä mihinkään oo tuupannu enkä aiokaa . Se homma ei vaan edenny mihinkään niin tehtiin diili et ollaan vaan kavereita. Se lupas viedä mut kesällä merenrantamökille uimaan, ja mä lupasin olla sen luottokorvat ja olkapää jos tarvii juttuseuraa. No hard feelings, ihana se kuitenki on ko ei katoa mihinkään :heart: Se toivotti just eilen mulle onnee treffeille.Onnea tsuferaffitreffeille.
Mut mä oon nyt kyllä ihan pihalla ja tilannepäivitystä vailla...
mihinkä sä olet tsadilaisen tuupannut?
Oletko oikea Kirahvi? Mikset kirjoittele sun nicillä?En mää sitä mihinkään oo tuupannu enkä aiokaa . Se homma ei vaan edenny mihinkään niin tehtiin diili et ollaan vaan kavereita. Se lupas viedä mut kesällä merenrantamökille uimaan, ja mä lupasin olla sen luottokorvat ja olkapää jos tarvii juttuseuraa. No hard feelings, ihana se kuitenki on ko ei katoa mihinkään :heart: Se toivotti just eilen mulle onnee treffeille.
Mää sanoin et mul meni pupu pöksyyn, sit se käski tulla käymään et hän ottaa sen pupun kiinni. Mää heitin et se tulla tänne ko mul ei oo lapsenvahtia, nii se lupas tulla ny viikonloppuna ko molemmilla on lapset pois jaloistaMä en saa ees vahingossa saati sopimalla rehvei aikaan
Ainoa oikea. En jaksa kirjutua kännykällä ko tulin vaan piipahtamaan. Oon just koulussa.Oletko oikea Kirahvi? Mikset kirjoittele sun nicillä?
Milloin naisella on pupu pöksyissä, niin miessukukunnasta yleensä löytyy roppakaupalla auttavia käsiä kaivamaan se pupu pöksyistä pois...Mää sanoin et mul meni pupu pöksyyn, sit se käski tulla käymään et hän ottaa sen pupun kiinni.
No saa luvan auttaa sen pupun kanssa, mä lupasin leipoo pitsaakin.Milloin naisella on pupu pöksyissä, niin miessukukunnasta yleensä löytyy roppakaupalla auttavia käsiä kaivamaan se pupu pöksyistä pois...