Mun mielestä viestin laittaminen on jotenki paljo helpompaa ku soittaminen.. tai siis niinku tiäks.Nii no vaihtoehto sekin...mut pakkohan se on jompaa kumpaa.
Mun mielestä viestin laittaminen on jotenki paljo helpompaa ku soittaminen.. tai siis niinku tiäks.Nii no vaihtoehto sekin...mut pakkohan se on jompaa kumpaa.
Saattaa olla että on tuttu juttu:snotty:Hyvä pointti.
Niinpä, viestiin saa jäsenneltyä kaiken selkeesti. Mut sit jos soittaa, ja ihan sama miten hyvin on miettinyt etukäteen mitä sanoo, niin sitten kun puheluun vastataan niin suusta kuuluukin vaan: ".......moi.... mä.... tota... flömpg plat... siis... tä?"Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30806495:Mun mielestä viestin laittaminen on jotenki paljo helpompaa ku soittaminen.. tai siis niinku tiäks.
oujeeeeeeeeeeeeeeee filosofian proffessorin kaa just juteltiin ja mä meen sinne jahka saan vaatteet päälleNyt saa olla mun juoksut tältä päivältä juostuna - kisastudiota virittelemään ja asettumaan ja olemaan ...
...ja jos tänään erehtyis sitten kuplivaakin nauttimaan...
:xmas:Saattaa olla että on tuttu juttu:snotty:
No en siltikään. Nussi ite jotakin vierasta.Mut sit se ei olis enää vieras ja voit nusasta jakossakin.
Sit jää vaihtoehdoks joko sooloilla, tai tutustua johonkin tai soittaa jollekin ennestään tutulle.No en siltikään. Nussi ite jotakin vierasta.
Mä oon ainaki joskus nusassu jotain vierasta, vai mikä luetaan vieraaksi? Onko se jo tuttu jos on muutaman sanan vaihtanut ennen?No en siltikään. Nussi ite jotakin vierasta.
Niin, eikös noita tollasia nimenomaan kutsuta "tutuiks". Kadulla jos vastaan kävelis joku, jonka kanssa muutaman sanan ennestään vaihtanut, sit moikataan ohimennen, niin kyllähän siitä sanois että "se oli yks tuttu"Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30806518:Mä oon ainaki joskus nusassu jotain vierasta, vai mikä luetaan vieraaksi? Onko se jo tuttu jos on muutaman sanan vaihtanut ennen?
laitoin viestin ja asia hoituu.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30806495:Mun mielestä viestin laittaminen on jotenki paljo helpompaa ku soittaminen.. tai siis niinku tiäks.
Joo, toi on kans semmonen asia, mistä ite en tykkää...että ollaan ihan "kunnossa" lasten edessä. Mieluummin sille sitten säädetään sitä omaa aikaa, ei lasten tartte kuitenkaan ihan kaikkee nähdä...jees vietin ihanan vapun tyttö isä aikaaa. ymmärrän jos otetaan lasten ees jonkun verran vinukkaa tykkään epanialaiskulttuurista mutta siitä en pitänyt kun vanhemmat lärveis ja baaris lasten kaaa
Eli ei silloin voi mennä edes tuntemattoman kanssa sänkyyn, koska ainahan siinä tulee ensin vaihdettua pari sanaa, jolloin se on jo tuttu..Niin, eikös noita tollasia nimenomaan kutsuta "tutuiks". Kadulla jos vastaan kävelis joku, jonka kanssa muutaman sanan ennestään vaihtanut, sit moikataan ohimennen, niin kyllähän siitä sanois että "se oli yks tuttu"
Ihan samaa mieltä. Max.pari otan lasten läsnäollessa..enkä oikeestaan sen enempää vaikka olisivat nukkumassakin. Jotenkin tuntuu väärältä, jos sattuiskin heräämään.jees vietin ihanan vapun tyttö isä aikaaa. ymmärrän jos otetaan lasten ees jonkun verran vinukkaa tykkään epanialaiskulttuurista mutta siitä en pitänyt kun vanhemmat lärveis ja baaris lasten kaaa
Hyvä hyvälaitoin viestin ja asia hoituu.
Nimenomaan :xmas:. Maailmahan on täynnänsä tuttuja, joiden kanssa hypätä vällyihin.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30806533:Eli ei silloin voi mennä edes tuntemattoman kanssa sänkyyn, koska ainahan siinä tulee ensin vaihdettua pari sanaa, jolloin se on jo tuttu..
siis sellanen tapas hiprakka on ok kun mitä katoin espaniassa se oli lämmin ja hyvä meno ihan oikeesti pusut lentää koko ajan ja hyvä meininki. mut tääl suomes lasta ei huomioitu vaan kaksin käsin viinaaa noh viinaa en ite ota tänään varmaan pari konjakkia tarjoo niinku aina ku puhellaan mut jos ryypäätte kunnolla ni pistäkää ne lapset mummeille ja joo mulle se et äiti ryyppää on punanen vaate siis lapsen ees t joskus 6 vuotiaana äiteen hakennu baarist.Joo, toi on kans semmonen asia, mistä ite en tykkää...että ollaan ihan "kunnossa" lasten edessä. Mieluummin sille sitten säädetään sitä omaa aikaa, ei lasten tartte kuitenkaan ihan kaikkee nähdä...
Kiva kun teillä kahdella oli mukava vappu !
Jees, ruuan kanssa jos ottaa lasin tai kaksi on ok, tai illan aikana .siis sellanen tapas hiprakka on ok kun mitä katoin espaniassa se oli lämmin ja hyvä meno ihan oikeesti pusut lentää koko ajan ja hyvä meininki. mut tääl suomes lasta ei huomioitu vaan kaksin käsin viinaaa noh viinaa en ite ota tänään varmaan pari konjakkia tarjoo niinku aina ku puhellaan mut jos ryypäätte kunnolla ni pistäkää ne lapset mummeille ja joo mulle se et äiti ryyppää on punanen vaate siis lapsen ees t joskus 6 vuotiaana äiteen hakennu baarist.
Puoli vuotta :O. Veikkaan että siinä vaiheessa mies on kyllä jo etsinyt sellasen, jonka mielestä se on tarpeeksi tuttu viimeistään kuukauden jälkeen.Eiku ensin pitää puol vuotta tutustuu ja sitten voi vasta sanoa et on tuttu niin ei tuu mentyy vieraan kans sänkyyn.
nääh kusipäitä jotka pisti äitin matalaks mut ne yhes vaihees kuka poika on . mun äitille ei tehä pahaa mut nyt mä meen jutteleen sitä mitä tarttisin.Jees, ruuan kanssa jos ottaa lasin tai kaksi on ok, tai illan aikana .
Muutoin lapset pois todellakin, jos pitää ottaa kunnolla....
Huh, sullahan on ollut kokemuksia kyllä....:|
..ja se on takanapäinnääh kusipäitä jotka pisti äitin matalaks mut ne yhes vaihees kuka poika on . mun äitille ei tehä pahaa mut nyt mä meen jutteleen sitä mitä tarttisin.
Mä en oo sitte varmaan ikinä ollu tutun kanssa sängyssä. ekanainen kertaa ainakaan. Ei ku taitaa niitä olla yks tai kaks.Eiku ensin pitää puol vuotta tutustuu ja sitten voi vasta sanoa et on tuttu niin ei tuu mentyy vieraan kans sänkyyn.
Puoli vuotta :O. Veikkaan että siinä vaiheessa mies on kyllä jo etsinyt sellasen, jonka mielestä se on tarpeeksi tuttu viimeistään tunnin jälkeen.
Ei nyt niin kauan kuitenkaan odottaa.Eiku ensin pitää puol vuotta tutustuu ja sitten voi vasta sanoa et on tuttu niin ei tuu mentyy vieraan kans sänkyyn.