The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30803083:
:hug:

Mä voin tulla sun kaa ryyppää sitä valkkaria :D

Toi muuten kestä kirjotin tossa ylempänä, on se naapuri, joka me silloin kerran nähtiin.. :D
Oishan tossa kummallekin sit vaikka oma pullo :D
Muutenhan täällä ei sit mitään ole.

:p

Kahvia täälläkin :wave:

Pakenin töistä hyvissä ajoin ja nyt on wappusyömät ja -juomat kaapissa. Kaffet hörppään ja alan ulkoiluttaa imuria ja moppia. Kiva taas pitkästä aikaa laittaa isommalle vierasporukalle juhlaa, äkkiä laskettuna täällä on huomenna 12 tai 13 ihmistä. Viikonloppuna luulin vielä olevani yksin.

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
9mmm
noh ihg välil ku fiilistä pelailen pokeri turnauksii 200 kertanen voitto femmal :) ehkä kuussa aina paril kypäl koitan onnnee :) freeze on selkeesti mun onnetar :) noh nyt otan pikkasen punaviiniä ja saunon hah aamulla tuli sukulaiset käymään onneks oli siistiä mitä nyt muutama tiski sitten jumaleissön tänään oli kylmä ja kova vesisade.

...ja mä oon taas uudestisyntynyt :)!! :wave:

Ihanaa toi.....tiiätte mikä :D

Ja taas on sitä pyyhettä pään ympärillä, lämpimässä - no kuumassa - suihkussa käyty ja kuorrutettu lämpimillä vaatteilla...nyt voikin sitten kaikessa rauhassa ottaa tätä päivää päätökseen...:)

..mutta ei tää mun pirskahtelevuus mihinkään hävinnyt, mitähän tässä tälle oikein tekis :snotty: :D

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
noh ihg välil ku fiilistä pelailen pokeri turnauksii 200 kertanen voitto femmal :) ehkä kuussa aina paril kypäl koitan onnnee :) freeze on selkeesti mun onnetar :) noh nyt otan pikkasen punaviiniä ja saunon hah aamulla tuli sukulaiset käymään onneks oli siistiä mitä nyt muutama tiski sitten jumaleissön tänään oli kylmä ja kova vesisade.

...mä kuulinkin nimeni mainittavan :D...heti rupes korvissa soimaan..

Vai vielä onnetar :D...itehän tuota siellä pelasit ja siirrot teit joten otahan se kunnia vaan itelles :)

Ja - salut, kippis ja kulaus :)!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä