Se on sitä arjen luovuutta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30801956:
Sie oot kyllä kekseliäs :heart:
Se on sitä arjen luovuutta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30801956:
Sie oot kyllä kekseliäs :heart:
niimpä, pitää tiedustella huolella ennenqu alkaa rynnistääAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30801964:Ei piä maastossa alkaa hötkyymään
Ne mun oli kans jotkut lötkö sukat mut en tiedä kuka ne on pölliny...mistä mä nyt saa uudet ja yhtä hyvät.Mulla on jotkut sairaalasukkien näköset viritelmät. Ei aavistustakaan mistä ne on taloon tulleet mutta tähän tarkoitukseen ihan käypäset
Ja seksin tappamiseen myös.
Suunta kun on selvillä niin täyttä pahkaa eteenpäinniimpä, pitää tiedustella huolella ennenqu alkaa rynnistää
mutta sitte ko aletaan niin mennään loppuun asti
..no tossa on ihan kaikki...taivas..meri...aurinko..ajattomuus...jooo rauhallinen mä oon pelko on poissa mutta tohon maisemaan mä vien sydämmen
..tuota :snotty:...ettei taas tulis sitä....repeämisenvaaraa :xmas:....Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30801984:Suunta kun on selvillä niin täyttä pahkaa eteenpäin
Niin :snotty:. Tarinahan kertoo ikäviä tositilanteita elävästä elämästä :|...tuota :snotty:...ettei taas tulis sitä....repeämisenvaaraa :xmas:....
Ennakoidaanko? Pidetään pikainen hiljainen hetki :snotty:...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30802022:Niin :snotty:. Tarinahan kertoo ikäviä tositilanteita elävästä elämästä :|.
jos viitataan meikäläiseen niin tuskin on vaaraa..tuota :snotty:...ettei taas tulis sitä....repeämisenvaaraa :xmas:....
R.I.P :|Ennakoidaanko? Pidetään pikainen hiljainen hetki :snotty:...
5 jälel ja mä johan nyt sykkiii..no tossa on ihan kaikki...taivas..meri...aurinko..ajattomuus...
Wauuu...koetahan olla nahoissas5 jälel ja mä johan nyt sykkiii
ei taia rasvaaminen onnistua kortongin lävitte?Täytyy ettiä joku kortsu päälle että kun rasvaa ittensä niin voi sukeltaa sinne sisään....kokovartalokortsu.
..Repeilepä Itekses Pahkanen....:|Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30802038:R.I.P :|
Rivo irvokas perse :|..Repeilepä Itekses Pahkanen....:|
eiko eka rasvataan ja sit sukelletaan kortsuun niin aamulla on kuin uusi ihminen.ei taia rasvaaminen onnistua kortongin lävitte?
Musikantin rouva???Eikö Herra Ihqun kaljaölinä jää yhteen vapaailtaan? Siinä tapauksessa suosittelen metaforisen hangen lisäksi metaforista pihasepeliä jonne herran ja koneen voi tuupata nutulleen.
ahaa, olin taas ulkona ku tamppoonin narueiko eka rasvataan ja sit sukelletaan kortsuun niin aamulla on kuin uusi ihminen.
En oo!Taas täällä on vaihdettu avataria :stick:
ja putous kolmantena ohivedol mut hyvä tili kuiteski mä käyn ottaa skumppa lasinWauuu...koetahan olla nahoissas
Tuo on ihan eri juttu kuin että kotona örvelletään kaiket vapaat, häiritään lasten ja vaimon unta ja pelataan jotain verkkopeliä jatkuvasti. Semmoseen ei musikantin rouvan huumorintaju oisi riittänytMusikantin rouva???
Se vähä mitä muistan on se, että ennen keikkaa roudauskalja kuului asiaan, mut enempi ei, koska ei ole hyvännäköistä jos bändi soittaa keikan maaten selällään lauteiden lattialla.
Paluu kotiopäin saattoi olla (oli) yhtä tuskaa milloin itte oli kuskina ja kyydissä oli keikkapaikalta konfiskoidut oluet ja viskit. Toivoi vain, että jospa jotain jäis mullekin, olispa kotimatka lyhyempi ja että joku olis kuullu ja kertois vitsin, jota ei o vielä numeroitu.
Et sää mutta toi jäämisu, ei sitä ees tunnista enää! |OEn oo!