JoulukinkkuAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30800136:Joulupukki
JoulukinkkuAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30800136:Joulupukki
Epäreilu :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30800181:Tormenta
Tää on harvinaista mutta tietyt hommat on pakko saada tehtyä ennen kuun vaihdetta. Uhkasin aamupalaverissa, että alan myöntämään lomia niin että varaudun aina vähintään kolmen saikuttamiseen. Toiset saa sitten kesälomansa syyskuussa mut shit happens. Syyskuun lomalistalle menee mm eräs mamma joka ei ole yhdeksään viikkoon ollut yhtään täyttä viikkoa töissäMäkun kuvittelin että meillä oli pitkä päivä kun startattiin 5.30 ja oltiin kotona iltaseiskalta.
:hug:
Suomeksi rajuilmaEpäreilu :stick:
no mikset sano suomeks:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30800193:Suomeksi rajuilma
Se oli vaan espanjaano mikset sano suomeks:kieh:
tollasia tajua....:ashamed:
Älä kaada hyllyjä trukillaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30800205:Mut nyt mä lähen ajeleen trukkia. Hyvät yöt kaikille :kiss:
Tää on harvinaista mutta tietyt hommat on pakko saada tehtyä ennen kuun vaihdetta. Uhkasin aamupalaverissa, että alan myöntämään lomia niin että varaudun aina vähintään kolmen saikuttamiseen. Toiset saa sitten kesälomansa syyskuussa mut shit happens. Syyskuun lomalistalle menee mm eräs mamma joka ei ole yhdeksään viikkoon ollut yhtään täyttä viikkoa töissä
Ei ne mitää opioppivat prkl
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30800232:Ei ne mitää opi
Tarpeeksi kun takoo niin oppivat kyllä :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30800232:Ei ne mitää opi
En minä osaa epsanjaaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30800213:Se oli vaan espanjaa
LluviaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30800181:Tormenta
Eivät opi, takominen olisi pitänyt suorittaa jo vuosikymmeniä sittenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30800239:Tarpeeksi kun takoo niin oppivat kyllä :vampire:
Eläpä aliarvioi NarttuaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30800254:Eivät opi, takominen olisi pitänyt suorittaa jo vuosikymmeniä sitten
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30800262:Eläpä aliarvioi Narttua
Ukko hankeen.Hyvät yöt kaikille!:kiss:
Pitää vissiin painua tonne lastenhuoneeseen nukkuu, miehel alko vapaat ja kaljotteluks menee taas tää ilta/yö. Kattoo mahtuuko sinne vai joudunko kuuntelee tuon ölinöitä...
Mie olen aina kannattanut opettamista :xmas::saint:
Minä en pysty korjaamaan edeltäjäni liian kilttiä otetta mutta voin opettaa uudet otteet
Entä jos lumi on jo sulanu? : / No jospa siellä ois ees joku hiekotushiekkakasa jälellä mihin sen voi laukasta.Ukko hankeen.
"My middle name is Siberia" :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30800289:Mie olen aina kannattanut opettamista :xmas: