The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitääkö odottaa kolmatta kertaa vai saanko laittaa viestiä.....saanko saanko saanko?!?!
Kun ei mulla oikein sellasta fiilistä ole vaikka onkin sellanen halittava yksilö mutta kun se on kohdellu mua ...no niinkuin on...niin ei oikein silleen nappaa enää.Haluun vaan tietää |O
Tää on sen taktiikkaa...ihan varppina on.
Hmmm...mä voisin ehken laittaakin sitä viestiä...ja sitten hepuloida ihan törkeenä sen viestinlaittamisen jälkeen :D

Vedä hatusta :D?!

Oi sentään sua, Coeur :kiss:! Voi että - tiiätkö, miepä tulin niin iloseksi tästä jutustas :)! Tommonen tunne antaa niin paljon päiviin, että! Sitä kipinää ja seuraavaan päivään heräämisen riemua!

Hissun kissun, hiljaksiin....teillä on koko elämä aikaa mennä ja edetä :). *ripottelen yllesi ihanaa tähtisadetta*
Mun sydän on jo heittänyt kuperkeikkaa. Mä kun ajattelin että sitten joskus tulevaisuudessa jotakin tällaista.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
IhQ
Eläpäs nyt kuulepas ollenkaan siellä vähättele omaa panostas, sie oot siellä kanssa puuhastellut ja tominut ja sillä sipuli :)

Nytkö viikonloppuna teillä on ne suuret kaverikekkerit? Voi vitsi, pitäkäähän hauskaa ja juhlikaa kunnolla! Ja ota itekin sitä riemua osaksesi :).
Juustokakun tekaisin! Niin olikin, meinasin jo unohtaa..ja oon tietty toiminut virallisena valvojana :D

Joo, huomenaamulla körötellään tonne juhlapaikkaan ja höhhäillään siel pari tuntia. Se yks kaveri (joka on keksiny vaikka sun mitä murhetta täs) on kuulemma tulossa miun kaveriks vahtii sinne muksuja. Tänään soitti ja kyseli vielä että monelta ja miten, joten usko on nyt aika kova että ei ohareita meinaa tehdä (tällä kertaa).

Paikan puolesta on lapsille tarjottavat joten niistä ei huolta, kotiin ku päästään niin syödään ruoka (sikäli mikäli lapsille maistuu) ja sit tulee sukulaisia, ainakin muutamat.

Miulle vaan ottaa jotenkin erityisen paljon tunteisiin tänä vuonna nää synttärit näköjään..kun vaan miettii et se miun pikku (synt.4480g/52cm) nyytti on jo melkein miun pituinen, 10v. nuori neiti, meinaa itku päästä. Pölhö olen, tiedetään.

Mun sydän on jo heittänyt kuperkeikkaa. Mä kun ajattelin että sitten joskus tulevaisuudessa jotakin tällaista.
:heart:....niinhän sitä kuvittelis voivansa säädellä tuon pumppuosaston liikkeitä ja mielentiloja mutta - ei se niin mene ollenkaan :D vaan siinä on itse vain vietävänä...

Mä en sitten ollenkaan sano mitään että mitäs mä sanoin...:xmas:

Nauti, nainen, elä ja riemuitse :) :kiss:

Juustokakun tekaisin! Niin olikin, meinasin jo unohtaa..ja oon tietty toiminut virallisena valvojana :D

Joo, huomenaamulla körötellään tonne juhlapaikkaan ja höhhäillään siel pari tuntia. Se yks kaveri (joka on keksiny vaikka sun mitä murhetta täs) on kuulemma tulossa miun kaveriks vahtii sinne muksuja. Tänään soitti ja kyseli vielä että monelta ja miten, joten usko on nyt aika kova että ei ohareita meinaa tehdä (tällä kertaa).

Paikan puolesta on lapsille tarjottavat joten niistä ei huolta, kotiin ku päästään niin syödään ruoka (sikäli mikäli lapsille maistuu) ja sit tulee sukulaisia, ainakin muutamat.

Miulle vaan ottaa jotenkin erityisen paljon tunteisiin tänä vuonna nää synttärit näköjään..kun vaan miettii et se miun pikku (synt.4480g/52cm) nyytti on jo melkein miun pituinen, 10v. nuori neiti, meinaa itku päästä. Pölhö olen, tiedetään.
Oi että - teillä on sitten riemu ylimmillään ja katossa huomenna :), kuulostaa niin hienolta toi teidän päivänne!

Ja totta ihmeessä se käy sydämeen, kun lapsi kasvaa ja kehittyy - jos sä olet tommosessa asiassa pölhö, niin sitten meitä on kaksi onnekasta pölhöä, että tunnetaan noin isosti :kiss: :hug:...herkistele siis aivan ansaitusti ja koko sydämestä :)

..on se kyllä kumma, että vaikka mä kuinka tässä ison kahvikupillisen kanssa oon tiukasti katellut jääkaappia että uunia, niin mitään ei tapahdu ruuanvalmistuksen saralla :O :snotty: :D

Eli - keittiön valloitusoperaatio alkakoon...jos jotain sukkelavikkelää lähtisin rakentelemaan nälkäisille

No ei teistä nyt oo mitään apuja....tiedän kyl et ei se mitään tosissaan kyl taida olla mutta mitä hittoa,sen haluan tietää. Olkoonkin sitten vaikka vonkaamista mut haluun tietää!
Voi perseensuti sanon mä...ehkä parempi antaa olla...tai sitten ei...

No ei teistä nyt oo mitään apuja....tiedän kyl et ei se mitään tosissaan kyl taida olla mutta mitä hittoa,sen haluan tietää. Olkoonkin sitten vaikka vonkaamista mut haluun tietää!
anna p*llua ja jos se vielä sen jälkeen soittelee niin tiiä vaikka olis ihan tosissaan

panematta ei voi tietää

:snotty:

No mutta - anna palaa, laita viestiä ja kysy, että mitäs oikein meinaat tjtn.
Sillähän siitäkin ongelman miettimisestä selviät.

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä