The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Zädämbätz :wave:....arvatkaapas kellä on happimyrkytys :D

Vaan on tuolla ulkona ihanaa, ei sitä voi olla hehkuttamatta :). Aurinko paistaa lekotellut ja lämmitellyt, tirpuset sirkuttaneet ja pitäneet mulle seuraakin samalla kun oon pihamaata rapsuttanut harvalla menemään. Ja se tuoksu :heart:!

Mutta nyt otetaan päiväkahvit eli tiedossa tasan tarkkaan taattua tervaa :D, namskis! Pysynpähän hereillä ja hyvin koko loppupäivänkin

IhQ
Sattuu jalkoihin.
Olisin niin jalkakylvyn ja -hieronnan tarpeessa.

Mut nyt on leivottu ja siivottu, kiitos miehen joka teki suurimman osan. Mie vaan höntsäilin ja järjestelin pikkujuttuja..:snotty:

Sattuu jalkoihin.
Olisin niin jalkakylvyn ja -hieronnan tarpeessa.

Mut nyt on leivottu ja siivottu, kiitos miehen joka teki suurimman osan. Mie vaan höntsäilin ja järjestelin pikkujuttuja..:snotty:
Eläpäs nyt kuulepas ollenkaan siellä vähättele omaa panostas, sie oot siellä kanssa puuhastellut ja tominut ja sillä sipuli :)

Nytkö viikonloppuna teillä on ne suuret kaverikekkerit? Voi vitsi, pitäkäähän hauskaa ja juhlikaa kunnolla! Ja ota itekin sitä riemua osaksesi :).

• Tykkää
Reactions: IhQ
No kyllä se herra "mä soitan sulle" nyt sit vastaan tulee jokapaikassa.Tai no ei se vastaan tullu kun omal pihal oli...meinasin marssia sinne vähän juttelee mut meni pupu pöksyyn...
:D - no eikä! Sulla pomppii miehiä kohta joka puskasta :D

Mitäs tästä nyt sitten onkaan...siitä kohtalokkaasta "minä soitan sinulle illalla"- tapaamisesta?...sen jälkeen te ootte törmäilleet kaks kertaa?

Nooo...eiköpähän sieltä se kolmaskin kerta tule ja silloin osuu ja uppoaa.....

:D - no eikä! Sulla pomppii miehiä kohta joka puskasta :D

Mitäs tästä nyt sitten onkaan...siitä kohtalokkaasta "minä soitan sinulle illalla"- tapaamisesta?...sen jälkeen te ootte törmäilleet kaks kertaa?

Nooo...eiköpähän sieltä se kolmaskin kerta tule ja silloin osuu ja uppoaa.....
Miestennielijä:D

No eikä kun mä vaan haluisin oikeesti tietää mitä se oikein pelleilee|O....se mitä se aikoinaan teki ja nyt...miks just mä ja mitä se oikein meinaa? Ja kun mä saan päähäni jonkun ajatuksen niin en saa rauhaa ennenkuin se on selvitetty. Sit kun tietäisin niin voisin olla miettimättä.Mä mietin liikaa asioita!

Miestennielijä:D

No eikä kun mä vaan haluisin oikeesti tietää mitä se oikein pelleilee|O....se mitä se aikoinaan teki ja nyt...miks just mä ja mitä se oikein meinaa? Ja kun mä saan päähäni jonkun ajatuksen niin en saa rauhaa ennenkuin se on selvitetty. Sit kun tietäisin niin voisin olla miettimättä.Mä mietin liikaa asioita!
True dat :D!...nielijä mikä nielijä :D :kiss:

M,ä luulen että sieltä tulla tupsahtaa se kolmaskin kerta, jolloin on sitten sitä tilaisuutta sun lähteä hiukan kaivelemaan että mitäskummaanyt? Ja.....voishan tässä olla semmoista kohtalon sormi- ajatusmaailmantynkääkin, kerran on nyt ollut kohtaamisia ja mielenpäällä pyörimisiä :rolleyes:...

Mutta - jos vain mahdollista niin yritähän laittaa ajatusta takaviistoon...kyllä asiat napsahtelevat paikoillensa jos niin on tarkoitettukin :).

Mutta awwwww sentään - kyllä sitä kevättä vain on siellä tinkusenkin rinnuksissa kuplimassa :rolleyes: :) - ihunaa :)!

jaa se uus vanha tyyppi?

ota iisisti ettei tuu taas sydänsurui....kun tiedän että sullakin ottaa koville.

mut toivotaan että lykästäis :)
Yks vanha tuttu jonka tapasin torstaina. On muuttanut tähän lähelle. Aikaisemmin on ollut sutinaa. Ja taas oli se tunne että oltais jo pariskunta. Tunne on molemminpuolista.
Olen varovainen. Katotaan mitä tulee. =)

Pitääkö odottaa kolmatta kertaa vai saanko laittaa viestiä.....saanko saanko saanko?!?!
Kun ei mulla oikein sellasta fiilistä ole vaikka onkin sellanen halittava yksilö mutta kun se on kohdellu mua ...no niinkuin on...niin ei oikein silleen nappaa enää.Haluun vaan tietää |O
Tää on sen taktiikkaa...ihan varppina on.

Yks vanha tuttu jonka tapasin torstaina. On muuttanut tähän lähelle. Aikaisemmin on ollut sutinaa. Ja taas oli se tunne että oltais jo pariskunta. Tunne on molemminpuolista.
Olen varovainen. Katotaan mitä tulee. =)

Oi sentään sua, Coeur :kiss:! Voi että - tiiätkö, miepä tulin niin iloseksi tästä jutustas :)! Tommonen tunne antaa niin paljon päiviin, että! Sitä kipinää ja seuraavaan päivään heräämisen riemua!

Hissun kissun, hiljaksiin....teillä on koko elämä aikaa mennä ja edetä :). *ripottelen yllesi ihanaa tähtisadetta*

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä