Sahun työssäoppiminen/näyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lh opiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lh opiskelija

Vieras
Olen nyt toiseksi viimeistä viikkoa työssäoppimassa sahun osaamisalalla ,kyseessä sahu kakkonen eli viimeinen näyttö pitäisi antaa .Ongelma on nyt se että edelleenkään minulle ei ole kerrottu työpaikka- arvijoitsijoita joten en ole vieläkään voinut lähettää näyttösuunnitelmaani opettajalle enkä tietenkään työpaikka - arvijoitsijalle koska en häntä tiedä .Kyseessä on akuuttiosasto ja pitäisi arvojoitsijan työvuorojen mukana mennä .Olen kysynyt useaan kertaan asiaa mutta edelleenkään minulle ei ole kerrottu arvijoitsijoita ,vastaus on ei tiedetä .Tulee kyllä nyt sellainen olo että kiusallaanko noin tekevät :(Itsellä kuitenkin 3 pientä lasta ja olisi kiva tietää etukäteen työvuorot ,kun pitää tuota viikkoa suunnitella etekäteen kun mieskin on vuorotöissä (tämänkin tietävät )mitä nyt voin tehdä ,olen jo aivan epätoivoinen tilanteesta ja miettinyt että tähänkö viime metreille tyssää opintoni :/

Ota opettajaan yhteys ja kerro tilanne. Opettaja voi sitten ottaa työpaikkaan (osastonhoitajaan) yhteyttä ja vaatia, että nyt asioihin jotakin tolkkua.

Opettaja tietää tilanteestani ,mutta ei kai muu auta kun olla yhteydessä opettajaan . Pitää varmaan marssia myös osastonhoitajan puheille ,inhottavaa on mennä ns. kielimään ,mutta olen asiaa kuitenkin yrittänyt suoraan kysyä ,saas nähdä saanko nyt sitten "kielikellon "maineen ,mutta se riski on nyt otettava .Naisvaltaisella alalla ei ole helppo pitää puoliaan .

Opettaja tietää tilanteestani ,mutta ei kai muu auta kun olla yhteydessä opettajaan . Pitää varmaan marssia myös osastonhoitajan puheille ,inhottavaa on mennä ns. kielimään ,mutta olen asiaa kuitenkin yrittänyt suoraan kysyä ,saas nähdä saanko nyt sitten "kielikellon "maineen ,mutta se riski on nyt otettava .Naisvaltaisella alalla ei ole helppo pitää puoliaan .

Ei se ole kielimistä, koska esimiehenhän se on päätettävä ja järjestettävä, kuka ottaa näytön vastaan ja sumplia ne työvuorot. Ei tarvitse mennä negatiivisella mielialalla, vaan teet vain selväksi, että nyt heti on aika tehdä päätös asian suhteen, tai sitten menee koko näyttö sivu suun.

Sori, mutta ei se ole kielimistä!! Sinulla on OIKEUS opiskelijana tietää, kuka on ohjaajasi ja kuka ottaa vastaan näytön. Meillä asiat hoitaa apulaisosastonhoitaja. Hän järjestää ohjaajan tai -jat ja näytön vastaanottajat.

Uusimmat

Yhteistyössä