oooomg good mä hukuin tähän rakkaudelliseen ääneen mut mikäköhän oli se samalla stemmillä olikohan luciano pavarotti hemmettiiiiii
oooomg good mä hukuin tähän rakkaudelliseen ääneen mut mikäköhän oli se samalla stemmillä olikohan luciano pavarotti hemmettiiiiii
oujeaaaa lähetäänkö koko porukka miamiiiin phukin yeah
Siin on tyyppi mahtanut hetken opetella liikkeiden eristämistä. Jotenki tommosia jumittuu vaan katsomaan ja ihailemaan.[video=youtube;8dsrEPf7DhA]https://www.youtube.com/watch?v=8dsrEPf7DhA[/video]
se on hienoo taidetta lisäks jokainen luu ja lihas pysyy notkeena sen jälkeen kun oot noin tai sinnepäin tanssinut aamulla ku heräät on jäntevä ja kevyt oloSiin on tyyppi mahtanut hetken opetella liikkeiden eristämistä. Jotenki tommosia jumittuu vaan katsomaan ja ihailemaan.
Mua taas ahistaa jos joku on ihan iholla kävellessä. Voi johtua 25cm pituuserosta, askelten tahti on niin erilainentoi nainen muuten kattoo niin ihastuneesti ku bocelli avaa suunsa ja ottaa kädestä kii mun on muutenkin vaikeeta ymmärtää pariskuntia jotka ei pidä kädestä kii tai kainalossa ku kävelee itestä se tuntuu hyvälle
aattelin et jaat ekaa kertaa biisin. onhan meitä monenlaista itelle siitä tulee vaan extra tunnetta mut laitas joku biisi. ei kannata liikaa tehä sitä mikä ahistaa huonosti siinä käy ja väkinäistä.Mua taas ahistaa jos joku on ihan iholla kävellessä. Voi johtua 25cm pituuserosta, askelten tahti on niin erilainen
Joskus toiste, en osaa luurilla laittaa :ashamed:aattelin et jaat ekaa kertaa biisin. onhan meitä monenlaista itelle siitä tulee vaan extra tunnetta mut laitas joku biisi. ei kannata liikaa tehä sitä mikä ahistaa huonosti siinä käy ja väkinäistä.
joo noh mä aina kuvittelen että kaikki läppäreillä niinku ite eläkä nolaile siel en osais itekkään. onneks onkin tällänen kumipuhelin vuodelta nakki ni ei tarvii totakaan miettiiJoskus toiste, en osaa luurilla laittaa :ashamed: