Justiinsa tulin vasta, syytä muitaJuutuupi kiinni. Kovin puhelette hissukseen tänään. Kaikki tekee jotain muuta?
On veto pois viime yöstä. Makoilen sängyssä.Juutuupi kiinni. Kovin puhelette hissukseen tänään. Kaikki tekee jotain muuta?
..no mä just häröilen kaiken muun ohessa juutuupissa ...iltapalastussähläykset menossa ja sitäpaitti mulla kelaa näitä sivuja ihan älyttömänä....Juutuupi kiinni. Kovin puhelette hissukseen tänään. Kaikki tekee jotain muuta?
:ashamed:On veto pois viime yöstä. Makoilen sängyssä.
Jahas, hunningollako on oltuOn veto pois viime yöstä. Makoilen sängyssä.
Miksi punastelet?:ashamed:
Likainen mielikuvitus.Miksi punastelet?
JooJahas, hunningollako on oltu
ei oo oikeen mitään sanottavaa...mietin täällä omia juttujani.Juutuupi kiinni. Kovin puhelette hissukseen tänään. Kaikki tekee jotain muuta?
Kuulostaapas hyvältä ja oivalliselta, pidät nyt kiinni koko viikonlopun ajan tosta rentoutumisesta ja hyvänolon nappaamisestaMui mui kaikille ja :kiss: Olen maannut sohvalla koko illan ja rentoutunut. Töiden jälkeen kävin ostamassa lankoja, yks tuttu tekisi muksulle yhden kivan tunikan. Alkemistit aloittivat jo karkeloinnin eli valtakunnassa kaikki hyvin.
pöhAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30795432:
Pikainen poliisi tulee, jos ei rauhoituta. Viimeksi alkuviikosta laitettiin irtaimistoa uusiksi ja toinen pääsi yöksi valtion hotelliin.Kuulostaapas hyvältä ja oivalliselta, pidät nyt kiinni koko viikonlopun ajan tosta rentoutumisesta ja hyvänolon nappaamisesta
...ja josko alkemisteilla olis pikaiset perjantai- illat menossa...
No siellähän on reipasta menoa, huh! Joo, soittoa vaan pojille, jos meinaa mennä överiksi vallan.Pikainen poliisi tulee, jos ei rauhoituta. Viimeksi alkuviikosta laitettiin irtaimistoa uusiksi ja toinen pääsi yöksi valtion hotelliin.
Sama. Ite olen ratkaissut sen niin että teen esim chapatoja tai perunarieskoja lasten kansentä jos ei tykkää pullasta?
Paree tykätä, kun Sauli sanoo.entä jos ei tykkää pullasta?
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30795439::kiss: