The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ette kyllä arvaa kuka oikein nautti sielunsa ja sydämensä kyllyydestä happeillessaan lenkillä ulkona :rolleyes: :D...ei jestas sentään, oli maisemat kohdallaan, niin kaunis, kaunis!!, ilta- aurinko ja törkeen hyvä fiilis itellä. Ois saanu olla kamera mukana, näkyi joutsenpariskunta ja sorsia ton yhden lammen rannalla....nökkösen lutusia olivat.

Nyt suihkun rentona iltaa viettämään.....pitäs vaan jaksaa kohta jotenkin selvitellä nää hiuksetkin, huh...anybody?! :D

Voi jessus tätä mun elämää:D nyt jo nauratti...vois kuvitella et äijiä olis ollut miljoonittain...eka päiväl toi yks tapaus ja nyt kävin kaupas niin herrra"mä soitan sulle" tuli vastaan...no eipä siinä voinut mennä sanoo suoria sanoja kun oli muksunsa kanssa liikkeellä...en tiedä näkikö mut. Tää on jo jotenkin koomista...äijiä siellä täällä ja kaikki päin persettä :D

Viimeksi muokattu:
Voi jessus tätä mun elämää:D nyt jo nauratti...vois kuvitella et äijiä olis ollut moljoonittain...eka päiväl toi yks tapaus ja nyt kävin kaupas niin herrra"mä soitan sulle" tuli vastaan...no eipä siinä voinut mennä sanoo suoria sanoja kun oli muksunsa kanssa liikkeellä...en tiedä näkikö mut. Tää on jo jotenkin koomista...äijiä siellä täällä ja kaikki päin persettä :D
:D - ei voi olla todellistakaan sun kanssas! Ja yhden päivän aikana vielä, huh huijaa!

Ja jee, sä kävit kaupassa, hyvä! Kait sä ostit jotain hemmotteluherkkuakin itelles, kerran sinne menit....:p

:D - ei voi olla todellistakaan sun kanssas! Ja yhden päivän aikana vielä, huh huijaa!

Ja jee, sä kävit kaupassa, hyvä! Kait sä ostit jotain hemmotteluherkkuakin itelles, kerran sinne menit....:p
No nyt jo naurutti itteenikin ,tää on niin tätä :D
En ostanut,oon syönyt tänää jo namii kun hulluttelukaveri tarjos :whistle:
Mä muuten vaihoin tän ja ens viikolta yhen päivän päittäin niin sain olla samaan aikaa töissä peräti 25min :D

No nyt jo naurutti itteenikin ,tää on niin tätä :D
En ostanut,oon syönyt tänää jo namii kun hulluttelukaveri tarjos :whistle:
Mä muuten vaihoin tän ja ens viikolta yhen päivän päittäin niin sain olla samaan aikaa töissä peräti 25min :D
..uuuu..vai siellä jo yhdessä herkuteltiin :rolleyes: :p...

Ja asiaa - hyvä kun vaihdoit vuorojas :)! Pidähän siitä hulluttelukaverista vaan kovasti kiinni, niin oi kuule, työpäiväs ei ole ollenkaan entisenlaisia vaan silkkaa naurunkiherrystä....ihanaa :)

..uuuu..vai siellä jo yhdessä herkuteltiin :rolleyes: :p...

Ja asiaa - hyvä kun vaihdoit vuorojas :)! Pidähän siitä hulluttelukaverista vaan kovasti kiinni, niin oi kuule, työpäiväs ei ole ollenkaan entisenlaisia vaan silkkaa naurunkiherrystä....ihanaa :)
Jostain se on revittävä kun tuntuu et muuten siel on nykysin ihan ankeeta....mut toi on vaan sijainen niin saa nähä miten kauan sit on...toivottavasti saa kesäks tuolta hommia.

Päivällinen ja jälkkäri syöty! Kerkeiskö iltapalaa vielä tarjoileen lapsille ennen yheksää?
Harrastukset on ihan hyviä ja todellakin kannatan että lapsilla on harrastuksia mistä vielä tykkäävätkin. Mutta riepoo se pikkusen kun vartin yli kasi kotona ja sapuskaa pitäis värkätä vielä. Tietenkin olen valmistellut semmoisia päiviä varten sapuskan valmiiksi mutta kuitennii.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä