The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olen vissiin ennenkin sanonut... mutta mä tykkään routamisusta ihan hirveesti. Tommoisessa naisessa on ihan hirveesti tykättävää.

Onneksi olen vain mies, joten mielipiteilläni ei ole merkitystä.
..jaahas, se on poskipunan paikkakin löytänyt jälleen kohteensa :D - kiitos kaunis :)

Ja...pittäkös mun sitten sulle ruveta tässä hiukan murisemaan...viimeinen lause oli ihan yhtä höpöhöpöä - tiiätpä sen itekin. Jokaisen jutut ja asiat ja mielipiteet kun on tärkeitä ja merkityksellisiä, sanat on tärkeitä - jopa niin tärkeitä joskus että niillä voi pelastaa isosti :hug: :kiss:

Minusta taas tuntuu että elämäni pisintä viikkoa on tullut vietettyä..
Päivät voi olla pitkiä monella tavalla.

Mä muistan kun esikoislikkaa odotettiin, niin mä olin vieteriä liikaa kiristetty hermoraunio, kun taas rouva oli kuin tyyni valtameri.

Nykyään taas... mua suuresti vituttaa herätä aamulla laittaakseni jalan lattialle ja herätäkseni taas uuteen päivään murmelina.

Aamupäivää ja hyvää perjantaita :wave:
Mitäs ketjulaisille kuuluu ?

Äkkiä on viikko taas hujahtanut :O tuntuu että vasta oli viikonloppu.
Moikkeli moi :wave: :)

Eikö oo ihan hassua, miten nää päivät sinkoilee menemään - ei edes perässä pysy, mä oon tälläkin viikolla ollu päiväpöllönä ja siten saanut tilanteita luoduksi enemmän kuin ois ollut tarvista :D

Ihan kait mulle sitä samaa kuin ennenkin, kiitti kysymästä, arjen sätöstä ja pyöritystä. Välillä on vauhtia liiaksikin mutta aaltoliikettähän tää elo muutenkin on. Vappua yritän jotenkin hahmotella hiljaksiin, taijan laittaa simaa tulemaan viikonlopun aikana eli talossa tuoksuu silloin isostipaljon sitruuna :heart:...ja pitää haistella tämän ipanaosaston naamiaisvermeitten päivitystarpeen määrää, jokaiselle kun pukkais jotain naamiaspippaloa mutta sitähän ei sitten vielä tiiäkään, että kuinka moni loppujen lopuksi pukeutuu :D...

Mitäs siulle? Kaikki hyvin toivottavasti :).

...ja nyt mä sen löysin!!!! Mun piti tohon aikasempaan tää linkittää mutta mä kadotin sen ja nyt tein hiukan kaivamistyötä....

Aivan. Ihana. Viisu. :heart:....ja varsinkin silloin/tällöin kun oma fiilis ja olotilankukerrus on sitä/tätä mitä se on....isosti näemmä taas menen pumppu edellä tilanteisiin ja päiviin ja....

Neljänsuora - Kaksi kauneinta
https://youtu.be/Hq3vDdg4Nek
:heart:

Moikkeli moi :wave: :)

Eikö oo ihan hassua, miten nää päivät sinkoilee menemään - ei edes perässä pysy, mä oon tälläkin viikolla ollu päiväpöllönä ja siten saanut tilanteita luoduksi enemmän kuin ois ollut tarvista :D

Ihan kait mulle sitä samaa kuin ennenkin, kiitti kysymästä, arjen sätöstä ja pyöritystä. Välillä on vauhtia liiaksikin mutta aaltoliikettähän tää elo muutenkin on. Vappua yritän jotenkin hahmotella hiljaksiin, taijan laittaa simaa tulemaan viikonlopun aikana eli talossa tuoksuu silloin isostipaljon sitruuna :heart:...ja pitää haistella tämän ipanaosaston naamiaisvermeitten päivitystarpeen määrää, jokaiselle kun pukkais jotain naamiaspippaloa mutta sitähän ei sitten vielä tiiäkään, että kuinka moni loppujen lopuksi pukeutuu :D...

Mitäs siulle? Kaikki hyvin toivottavasti :).
Moikkelis koikkelis :) juuh päivät ja viikot vaan sujahtaa ohi.
Juuh arkea ja vauhtia,kuha muistat välillä rentoutuakin. :)

Mikäs mulla ollessa, ihana kevät ( räntä ja raekuuroista huolimatta)
Elämä rullaa mukavasti arjessa, kilot tippuu hitaasti mutta varmasti,liikunta maistuu ja kipuja on välillä,mutta vähemmän ja ihana isäntäni tukee ja kannustaa. :heart:

Kuntouttavaa työtoimintaa jatkettiin syyskuulle asti :)

Moikkelis koikkelis :) juuh päivät ja viikot vaan sujahtaa ohi.
Juuh arkea ja vauhtia,kuha muistat välillä rentoutuakin. :)

Mikäs mulla ollessa, ihana kevät ( räntä ja raekuuroista huolimatta)
Elämä rullaa mukavasti arjessa, kilot tippuu hitaasti mutta varmasti,liikunta maistuu ja kipuja on välillä,mutta vähemmän ja ihana isäntäni tukee ja kannustaa. :heart:

Kuntouttavaa työtoimintaa jatkettiin syyskuulle asti :)
..eli läjäpäin hienoja uutisia ja tärkeitä etappeja ja kantavaa rakkautta - sulla on asiat hyvin nainen :)

Ja joo, kyllä mä otan rennostikin tässä - otan omaa aikaa tavalla jos toisella - ja häröilen pääkopan nollalle :). Sitä tiiä jos viikonloppuna jopa kilistelis kuplivallakin...mutta sitten on varmaan vaarana se liika pirskahtelevaisuus taas, joten :D....katellaan ja tuumaillaan

..eli läjäpäin hienoja uutisia ja tärkeitä etappeja ja kantavaa rakkautta - sulla on asiat hyvin nainen :)

Ja joo, kyllä mä otan rennostikin tässä - otan omaa aikaa tavalla jos toisella - ja häröilen pääkopan nollalle :). Sitä tiiä jos viikonloppuna jopa kilistelis kuplivallakin...mutta sitten on varmaan vaarana se liika pirskahtelevaisuus taas, joten :D....katellaan ja tuumaillaan
:kiss: Niin onkin asiat hyvin :heart:

:D kilistele vaan kuplivalla,nautiskele. Mitäs siitä vaikka välillä liikaakin pirskahtelee. :)

Päivät voi olla pitkiä monella tavalla.

Mä muistan kun esikoislikkaa odotettiin, niin mä olin vieteriä liikaa kiristetty hermoraunio, kun taas rouva oli kuin tyyni valtameri.

Nykyään taas... mua suuresti vituttaa herätä aamulla laittaakseni jalan lattialle ja herätäkseni taas uuteen päivään murmelina.
:hug:

Aamulla vasta siintää niin pienesti se tulevan päivän aavistus siitä, mimmoine se voikaan olla. Eli ratkaisut on isosti omissa pikkusissa kätösissä ja toki ajatusmaailmassa. "Tästä tulee hyvä päivä" - on aika hyvä aamumantra, sitä tiiä jos vaikka natsaiskin. Ja - jos siitä tuliskin sitten pitkä ja välttävä, niin siltikin se on ollut hyvä - koska sen on läpikäynyt ja elänyt :).

..taas toi sun vika lausees....murmeli??!! "Nykyään taas...mua suuresti huvituttaa herätä aamulla laittaakseni jalan lattialle ja herätäkseni taas uuteen päivään eemelinä"

Noin - kuulosti jopa sinnepäin menevältä :)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
:hug:

Aamulla vasta siintää niin pienesti se tulevan päivän aavistus siitä, mimmoine se voikaan olla. Eli ratkaisut on isosti omissa pikkusissa kätösissä ja toki ajatusmaailmassa. "Tästä tulee hyvä päivä" - on aika hyvä aamumantra, sitä tiiä jos vaikka natsaiskin. Ja - jos siitä tuliskin sitten pitkä ja välttävä, niin siltikin se on ollut hyvä - koska sen on läpikäynyt ja elänyt :).

..taas toi sun vika lausees....murmeli??!! "Nykyään taas...mua suuresti huvituttaa herätä aamulla laittaakseni jalan lattialle ja herätäkseni taas uuteen päivään eemelinä"

Noin - kuulosti jopa sinnepäin menevältä :)
Sinä olet kertakaikkiaan vastustamattoman ihana.

...mutta ystävät rakkaat toverit ja murmelit :D :kiss:...on tullut eromme aika *vääntelehtii onkimatosena yhteenpuristettujen tassujensa kanssa ja kaivelee nessua*

Mie lähden pomppimaan näemmä tonne vesiräntälumi- mikälie- sateeseen - mikä vaihtuikin auringonpaisteeksi eli jossin luurailee taatusti sateenkaari :heart: - laittamaan tätä päivää over and out- pakettiin :wave:

Kepeitä askeleita ja muikeeta päivänjatkoo yhdessä ja erikseen :kiss:

• Tykkää
Reactions: Kais
IhQ
Muru, elä suutu :hug: Sää oot viime vuosien aikana kohdannu ja ylikäyny monia haasteita, jotka on hieman eri kaliiberia ku "pari sukkaa lattialla". Ite ainaki ajattelin tuon sun huolen lasten kasvatuksessa onnistumisesta osana sitä laajempaa oman elämän haltuunoton kontekstia.
Mut hei tää on internet täällä yksinkertaistetaan :snotty:
No joku sentään tajuaa jotain.
Ei näköjään kannata avautua yhtään mistään vaan laittaa tulemaan jotain tyhjänpäivästä liibalaabaa niin ei tule väärinkäsityksiä.

Hmm oliskohan aika herkutella pienellä broileri-kasvispizzalla. Pari kuukautta sitten syöty viimeksi pizzaa.:p

Vali vali vinku vonku,ei tartte lukee ja tulla sit aukoo päätänsä. Mutta mun pitää varmaan muuttaa kohta täältä pois...en kestä nähdä yhtä ihmistä toisen akan kanssa. Tyyppi tapaili mua yli vuoden ja mää olin ihan sulaa vahaa....sit tuli kaikkee ja loppujen lopuks pääty takas yhteen entisen tapailukaverinsa kanssa...mulle väittää edelleen ettei seurustele et tapailevat vaan. Mää en vaan tajua miks valitti sen...ja luulin et oon jo selvinny siitä ja kaikki ollu ok kun oon sen nähnyt yksin mutta en mä kestä nähdä niitä yhessä. Näin ne tänää ja voi helkatti kun tuntu pahalta...itku tuli...onneks oli kova tuuli niin ei ollut niin ilmiselvää että ne oli kyyneleitä. Mä "vihaan" sitä tyyppiä ja mä tykkään siitä ihan hitosti...samaan aikaan. Olin niin valmis suhteeseen sen kanssa....en kestä nähdä sitä toisen kanssa. Vittu!

Kivaa perjantaita vaan kaikille.

Vali vali vinku vonku,ei tartte lukee ja tulla sit aukoo päätänsä. Mutta mun pitää varmaan muuttaa kohta täältä pois...en kestä nähdä yhtä ihmistä toisen akan kanssa. Tyyppi tapaili mua yli vuoden ja mää olin ihan sulaa vahaa....sit tuli kaikkee ja loppujen lopuks pääty takas yhteen entisen tapailukaverinsa kanssa...mulle väittää edelleen ettei seurustele et tapailevat vaan. Mää en vaan tajua miks valitti sen...ja luulin et oon jo selvinny siitä ja kaikki ollu ok kun oon sen nähnyt yksin mutta en mä kestä nähdä niitä yhessä. Näin ne tänää ja voi helkatti kun tuntu pahalta...itku tuli...onneks oli kova tuuli niin ei ollut niin ilmiselvää että ne oli kyyneleitä. Mä "vihaan" sitä tyyppiä ja mä tykkään siitä ihan hitosti...samaan aikaan. Olin niin valmis suhteeseen sen kanssa....en kestä nähdä sitä toisen kanssa. Vittu!

Kivaa perjantaita vaan kaikille.
:hug: :heart:

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä