The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Etenkin jos uskomme tuota etusivulle nostettua heppikeskustelua ja miksi emme uskoisi, niin lähes joka miehellä on niin iso, että kondominakin pitää käyttää kumisaapasta.
Että jos miehelle on hepinlämmitintä hakemassa, niin huopavuorattu kontio kokoa 48 vois olla sopiva.
Just näin. Kaikkien miehillä on vähintään 5 akateemista tutkintoa, ne on yrittäjiä jotka tienaa huonona vuonna puoli miljoonaa, ne tekee töitä 24/7 koska bisnes kukoistaa mutta ehtii silti hoitaa lapset ja kodin, hemmotella vaimoa ja kaikilta löytyy vähintään metrinen leka housuista.

Kaikkien muiden miehet on sitten niitä kaljuuntuvia mahakkaita haisevia kaljaa litkiviä akkaa hakkaavia työnvieroksujia.

Just näin. Kaikkien miehillä on vähintään 5 akateemista tutkintoa, ne on yrittäjiä jotka tienaa huonona vuonna puoli miljoonaa, ne tekee töitä 24/7 koska bisnes kukoistaa mutta ehtii silti hoitaa lapset ja kodin, hemmotella vaimoa ja kaikilta löytyy vähintään metrinen leka housuista.

Kaikkien muiden miehet on sitten niitä kaljuuntuvia mahakkaita haisevia kaljaa litkiviä akkaa hakkaavia työnvieroksujia.

erehyit, palstamamman ukko ei ole mikään pukumies vaan elämänkoulua käynyt duunariyrittäjä joka tienaa sen min puol miltsii

Päivän "hupaisa" uutinen:

AL: Mies ajoi päin palomiestä myrskypaikalla - "Haista v*ttu, minä ajan tästä"

Tarina ei kerro miten mies selittää tielle kaatuneelle puulle, että "minähän ajan nyt tästä".

Vähintään tieliikenteen vaarantamisesta kortti hyllylle. Lisäksi toi vois täyttää virkamiehen väkivaltaisen vastustamisen, josta seuraa linnaa.

Oikeuslaitoksella piisaa pohdittavaa. Jos liikennettä ohjaa poliisi ja häntä tuuppaat autolla niin seuraus on vähintään 4kk oli liikenteenohjauksen syy mikä tahansa.
Mut kun kyseessä on palomies, niin onnettomuuspaikan raivaus ei ole julkisen vallan käyttöä vaan tossa tapauksessa moottorisahan käyttöä.
Eli jos autolla tuuppaat moottorisahamiestä, niin et vastusta virkamiestä vaan syyllistyt pahoinpitelyyn. Mut onnettomuuspaikan liikenteenohjaajaksi määrätty hyvinkin käyttää julkista valtaa, joten tosta tempauksesta hyvinkin saattaa häkki heilahtaa.

Kaikkea minäkin mietiskelen perjantaiaamuna...

Huomenta joo..

:headwall: ihan miten vaan.
En jaksa alkaa selittää enää yhtään mitään, sen kun käsitätte väärin.
Muru, elä suutu :hug: Sää oot viime vuosien aikana kohdannu ja ylikäyny monia haasteita, jotka on hieman eri kaliiberia ku "pari sukkaa lattialla". Ite ainaki ajattelin tuon sun huolen lasten kasvatuksessa onnistumisesta osana sitä laajempaa oman elämän haltuunoton kontekstia.
Mut hei tää on internet täällä yksinkertaistetaan :snotty:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
teiden raivaus ei muuten edes kuulu palomiehille vaan tienpitäjälle, vasta männä viikolla juttelin asiasta korkean pelastusviranomaisen kanssa
Näin on siellä vastapainomantereellakin, siellä paikallinen vapaapalokunta tulee monesti just vartioimaan ja ohjaamaan liikenteen muualle, jos on kaatunut puu tien poikki tai riipassu sähkölangan alas. Ei ne vissiin ees saa alkaa raivaustöihin, lieneekö täällä samoin.

mulle se dirika väitti että se on heidän omassa vallassaan arvioida, millon heän on syytä ryhtyä raivaamaan

itehhän en tiiä asiasta tuon taivaallista, muistelen vaan mitä mulle puhuttiin
En minäkään tiedä... mut jos valtion omistama maantie olis tukossa ja raivauskaluston omaava pelastuslaitos sanois, et "ei kuulu meille" niin se olis jo kovin kummallista.

maailma on kummallinen paikka ja viranomaisten keskinäiset välit kuuluu näiden kummallisuuksien joukkoon
Onneksi tilanne on vielä se, että törmätessään moiseen tilanteeseen voi ja saa soittaa yksykskakkoseen tarvitsematta ihmetellä tienpitäjän puhelinnumeroa.

Mut kuinka tollo saa olla tyrkätäkseen liikenteenohjaajaa auton keulalla? Normaali ihminen tommoisessa tilanteessa kysyy, et mitä on tapahtunut ja voinko auttaa, tai edes että kauanko tässä menee?

...huomentapäiväääää :wave: :) :kiss:! *pirskahtelee eikä voi lakata hymyilemästä*

....se on täällä tänään, se pistää hymyilemään
se nostaa suupielet ylöspäin keskellä kiireist päivää
Unohda hetkeks palaverit ja deadlinet ja etsi
sisältäs se potku ja draivi mikä herättää näkemään et heiiii-
nyt eletäään!!
Anna auringon tarttuu sun päästä varpaisiin, oo keskellä valoo
elämän paloo ja huuda c'mooon mä niin elossa oon ja
avaa ittes kokonaan maailmalle vastaantulijalle onnelle rakkaudelle ja
sukella suoraan punaiselle merelle
Älä pelkää elämän voimaa ja yllätyksii, sä et tuu koskaanmilloinkaan jäämään yksin
kun annat vaan esille palan susta niin lahjaksi saat myös palan musta ja niin
on helpompi hengittää maistaa kunnolla elämää kepeää kun....

...perrrrrjantai käyntiin tärähtäääääää!!!!

:snotty:....:D....ihan älyttömän ihanaa päivää kaikille, aurinko paistaa ja värit taas näkyy ja se on siis perjantai! Hiukan oli tahmeeta ylösnousemusta, mutta ihan oma vika - mitäs kattoin sen Braveheartin mutta olihan se taas niin hyvä. Tähän mennessä on tullut vain pelkkää päivänpaistetta ja hyvänolontunnetta, että nyt täytyy vaan olla tässä kuplivaisuudessa ja vaan nauttia :). Ja tiiän - mä niin taijan ärsyttää tässä omassa fiiliksessäni :snotty:...mutta antakaa armoa :D - ei tää kuulkaas pysy sisälläni kirveelläkään joten yritän ripotella tätä mahdollisimman monelle :kiss:

Oikein ihanaa päivää siis - tää on hyvässä vauhdissa :)
Sarah Ozelle - Hot
https://youtu.be/6LOeWRstavM

• Tykkää
Reactions: (Laura)
ilma on kyllä ihana niinkuin routanen kisu niin kivasti pirskahdellen runoilee!! :D

Kävin kaverin luona ihmettelemässä elämän tarkoitusta ja ei me keksitty kun asioita jotka ei voi olla THE TARKOITUS. omaisuuden kartoittaminen se ei voi olla koska oishan se universumilta jo vähintäänkin vääryyttä jos toinen nakataan Afrikkaan savimajaan ja toinen syntyy kuninkaan linnaan ja sitten sanotaan että se joka kerää eniten maallista mammonaa voittaa, peli alkaa nyt! :p

Jos on jokin pilleri tai viina mitä routamisu on ottanu, niin mä tahdon samaa mut vissiin kymmenkertainen annostus olis kohdallani tarpeen.
:snotty:...että niin hirveenkauheenkamala oon...ei voi mitään, pahasti syntymäkänniläinen oon ja näemmä tämmöset aurinkoiset päivät vaan pahentaa tätä latausta :D

Hah, takkiinkin ehti muuten tässä tulla sujuvasti, semmonen pikku tölväsy ja murhadus, mutta - nyt en sen kummemmin sitä jauha enää missään, pidän kiinni tästä ilosuudesta ja kuplivaisuudestani ja laitan kikkurasaparoni vaan heilumaan :D

Ja jos mulla ois jotain "pirskahtelevuuspimpuloita a la Freeze", niin en kait mä niitä itelläni pitäis vaan kyllä ne olis jo eteenpäin tarjottuna :D

EI muuta kuin hattarapäisyyttä vaan ja sitä hymyryppyä sinnekin silmäkulmaan - mikä on ihan älyttömän vetoavan näköistä, muuten :) - tää päivä maistuu mansikalta :kiss: :heart:

ilma on kyllä ihana niinkuin routanen kisu niin kivasti pirskahdellen runoilee!! :D

Kävin kaverin luona ihmettelemässä elämän tarkoitusta ja ei me keksitty kun asioita jotka ei voi olla THE TARKOITUS. omaisuuden kartoittaminen se ei voi olla koska oishan se universumilta jo vähintäänkin vääryyttä jos toinen nakataan Afrikkaan savimajaan ja toinen syntyy kuninkaan linnaan ja sitten sanotaan että se joka kerää eniten maallista mammonaa voittaa, peli alkaa nyt! :p
Universumin huumorintajuvastaava on hyvin huumorintajuton heppu.

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Aamupäivää ja hyvää perjantaita :wave:
Mitäs ketjulaisille kuuluu ?

Äkkiä on viikko taas hujahtanut :O tuntuu että vasta oli viikonloppu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä