The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
taidan tietää mitä tarkoitat normaalilla mutta mitä tarkoitat sillä?

kyllä mä uskoisin et jos pohjaa tehty vanhempana ne tulee esiin vaikka ois elänny underworldis viinaa huumeita ja väkivaltaa maailmassa. sehän lähtee omasta sydämmestä ja uskalluksesta seurata sitä kun toteuttaa niitä unelmiaan siks ei saakkaan mielestäni liikaa niitä omia juttui tyrkyttää vai mitä mieltä oot ite?

miten muka oot väliinputooja ? tai miten sen muka tiedät? ja mikä on se ongelma joka aiheuttaa tuon tunteen ? vai tarkotikko että se tekee mistä juuri puhuit?
No siis tarkotan että normaalit ihmiset esim.tulee toimeen toisten ihmisten kanssa, on sillätavalla täyspäisiä ettei ala sekoilee miten sattuu. Tai jotain. En jaksa enää ajatella tähän aikaan mitään kovin vaikeita.

Tietty jokaisella on ja saa ja pitääkin olla niitä omia juttuja, en halua mitään tyrkyttää mut uskon että osa siitä miten suhtautuu eri asioihin tulee myös sieltä kotoa. Mitä siellä on kuullut ja nähnyt.
No, tuo väliinputoajajuttu..tuntuu (on tuntunut melkein koko elämäni) että en oikeen kuulu mihinkään porukkaan. Oikeestaan edelleenkään.

Teen lisäksi asioita eri tahtiin kuin kaverit, ne muutamat mitä on ikinä ollut. Esim.lapsien saaminen. Ite pyöräytin omat jo 22 ja 24-vuotiaana kun yks kaveri sai ekan päälle kolmikymppisenä, toinen ei ole vielä ees suunnittelemassa vaikka on myös yli 30v.
Opiskelemaan oikeastaan oon alkanut vasta nyt, kun oon jo näin vanha, aiemmin oon vaan leijunut sillä lailla etten oo todellakaan tiennyt mitä oon tekemässä, mitä haluisin ees tehdä isona. Äiti tosin oon halunnut olla jo pienenä ja siinä oon sentään onnistunut.

Tulee pitkiä tekstejä, ja taijan lisäks vastailla asian vierestä enempi ku itse asiasta :D

IhQ
Pahoittelen näitä avautumisia taas..taijan painua pehkuihin ja jättää tilaa muillekin.
Ei oikeen lähde noi kevyemmät jutut tänään kun alkaa syvällisempiä pohtimaan.
Öitä kaikki!:kiss:

9MM
[video=youtube;lEOOZDbMrgE]https://www.youtube.com/watch?v=lEOOZDbMrgE[/video]

täää on voimakas kohtaus pelottumuuus kuolemattomana vailla pelkoa ainoastaan se hetki joka ei ikinä palaaa kun se vetäää noi silmät se on puhasta rakkautta :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Gigolot!!

Do diih :D...juupati juu, kyllä se huominen päivä menee aurinkolasien voimilla vaikka ei paistaiskaan :D....ai niin, ja sulla vallan toinen silmä silloin tällöin ummessa ;)....se on perjantai ja villit jutut, tsaijai jaa :rolleyes:
ollaan huomenna eri vuoroissa joten ei nähdä kuin ehkä 5min : /
ja mitä siitä tulis kun toinen silmä ummessa gigoloiden takii ja toinen hulluttelukaverin...ei näkis mitään :D

ollaan huomenna eri vuoroissa joten ei nähdä kuin ehkä 5min : /
ja mitä siitä tulis kun toinen silmä ummessa gigoloiden takii ja toinen hulluttelukaverin...ei näkis mitään :D
No pöh, paheksun kyllä moisia perjantaijärjestelyitä....mutta otat sitten siitä viidestäkin minuutista kaiken irti :rolleyes: :)!!

...tulisko siitä sitten ylimääräistä hupia :D...ei vais, perjantain nyt saa läpivietyä vaikka ihan siinä perjantain nosteessa...ja sie sen viidenminuutin hurmoksessas :)

9MM
sopii toivooa että ehkä joskus Suomessakin hyväksytään se, että aikonaan pantiin kampoihin Stalinille
orjuudessa eläneet skotit tuohon aikaan oli toinen asia. totta stalinin ja hitlerin aika saisi olla viimeinen koska meidän kansoina pitäisi jo sivistyneinä aikoina heivata johtajat ympäri maailmojen mäkeen jotka haluavat tapattaaa ihmisiä omien etujensa tähden päätee lännessä ja idässä.

No kai se päällimäinen huoli on ollu se, osaako noista ihmisaluista kasvattaa normaaleja, onnellisia isompia ihmisiä. Miten niille sais semmoiset arvot ja ajatukset että ne menestyis elämässään eikä niistä tulis tämmösiä väliinputoajia.
Ja että ne osais ajatella omillakin aivoillaan eikä mennä kaikkiin tyhmyyksiin mukaan.

Mut ihan silleen jokapäiväisessä elämässä, kyl tää kämpän kaaos on se isoin juttu..en oo ilmeisesti osannut opettaa noita tätä siisteyskasvatusta ajatellen. Siis edes niin että roskat roskiin, vaatteet pesuun jos likaantuu jne. Tuntuu että aina saa olla sanomassa samoista asioista vaikka tytöt on jo isoja.
Kyl niiden kanssa on jotkut poikaparat helisemässä sit joskus...tai tyttö- ihan sama miulle.
Täytyy kyllä sanoa, et sulla on asiat harvinaisen hyvin, jos kämpän kaaos on se isoin ahdistuksen aiheuttaja elämässä... :xmas:

• Tykkää
Reactions: krut
9MM
No siis tarkotan että normaalit ihmiset esim.tulee toimeen toisten ihmisten kanssa, on sillätavalla täyspäisiä ettei ala sekoilee miten sattuu. Tai jotain. En jaksa enää ajatella tähän aikaan mitään kovin vaikeita.

Tietty jokaisella on ja saa ja pitääkin olla niitä omia juttuja, en halua mitään tyrkyttää mut uskon että osa siitä miten suhtautuu eri asioihin tulee myös sieltä kotoa. Mitä siellä on kuullut ja nähnyt.
No, tuo väliinputoajajuttu..tuntuu (on tuntunut melkein koko elämäni) että en oikeen kuulu mihinkään porukkaan. Oikeestaan edelleenkään.

Teen lisäksi asioita eri tahtiin kuin kaverit, ne muutamat mitä on ikinä ollut. Esim.lapsien saaminen. Ite pyöräytin omat jo 22 ja 24-vuotiaana kun yks kaveri sai ekan päälle kolmikymppisenä, toinen ei ole vielä ees suunnittelemassa vaikka on myös yli 30v.
Opiskelemaan oikeastaan oon alkanut vasta nyt, kun oon jo näin vanha, aiemmin oon vaan leijunut sillä lailla etten oo todellakaan tiennyt mitä oon tekemässä, mitä haluisin ees tehdä isona. Äiti tosin oon halunnut olla jo pienenä ja siinä oon sentään onnistunut.

Tulee pitkiä tekstejä, ja taijan lisäks vastailla asian vierestä enempi ku itse asiasta :D
mutta ajatteletko niin vain itse? oletko puhunut tunteistasi kavereillesi? ja mikä sinusta tuntuu etäänyttävältä? siis määräänkin sinulle lääkkeeksi erilaisten piirien etsimisen netistä on hyvä alottaa heh sun sielun kaverit voi ollakkin kiljupunkkareita u never know before u try conguer life and u find colours :) its all about.

niin niitä esimerkkei tulee missä elää :)

9MM
[video=youtube;S3ubag7dtn4]https://www.youtube.com/watch?v=S3ubag7dtn4&spfreload=1[/video]

vaikka eristyksissä they never break u great spirit of the sky :)

kohassa 1,46 erittäin tunteikas katse musta parralla

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä