The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...pure pleasure :) :heart:

Tuolla lämmössä kun on ihan vaan me-myself and I- kombolla pitkin laudetta hengitellen, niin....sitä on hetken ainakin kuin uudestisyntynyt kuningatar :rolleyes: :)

...tosin sitten sitä on sen verran höttöisen pään kera, että tässä on se riski, että mä meen ja lupaan jotain aivan häröö :D eli pitää skarpata vähäksi ajaksi jotta saa ipanat taas hiljaisiksi...

IhQ
joo ei se kellon mukaan meekkään :) mut tiettyjen tapojen opettamista pienestä pitäen. mitkäs asiat stressaa eniten joista koet huonoo omatuntoo tällä hetkellä?

oma siskokin sanoo mua suuripiirteiseksi :) se on varmaan se sana mutta neitsytleijonamaisesti paneudun joskus yksityiskohtiin mutta se riippuu aiheesta :D
No kai se päällimäinen huoli on ollu se, osaako noista ihmisaluista kasvattaa normaaleja, onnellisia isompia ihmisiä. Miten niille sais semmoiset arvot ja ajatukset että ne menestyis elämässään eikä niistä tulis tämmösiä väliinputoajia.
Ja että ne osais ajatella omillakin aivoillaan eikä mennä kaikkiin tyhmyyksiin mukaan.

Mut ihan silleen jokapäiväisessä elämässä, kyl tää kämpän kaaos on se isoin juttu..en oo ilmeisesti osannut opettaa noita tätä siisteyskasvatusta ajatellen. Siis edes niin että roskat roskiin, vaatteet pesuun jos likaantuu jne. Tuntuu että aina saa olla sanomassa samoista asioista vaikka tytöt on jo isoja.
Kyl niiden kanssa on jotkut poikaparat helisemässä sit joskus...tai tyttö- ihan sama miulle.

Ai sellanen intialainen päähieronta? Just luin lehdestä että siinä myös tukistetaan :O lähtee veri kiertämään. Varmaan tosi rentouttavaa kun tukistetaan.:eek:
Mää mistään intialaisesta tiiä mitään mutta siis semmosesta....onko se sitten sitä tuttua ja turvallista perushöttöhierontaa sitten :snotty: :D...se tuntuu niin hyvältä kun joku oikeesti hieroo päänahkaa, olipa sitten pää kipeenä tai ei...mulla voi joskus kipeytyä päänahka ihan tän pöwwön painon johdosta :snotty:

...ja mitä tulee tukistamisiin, niin.....nekin voi olla toisinaan toisenlaisissa tilanteissa niitä rentouttaviakin :rolleyes: :)....

Mää mistään intialaisesta tiiä mitään mutta siis semmosesta....onko se sitten sitä tuttua ja turvallista perushöttöhierontaa sitten :snotty: :D...se tuntuu niin hyvältä kun joku oikeesti hieroo päänahkaa, olipa sitten pää kipeenä tai ei...mulla voi joskus kipeytyä päänahka ihan tän pöwwön painon johdosta :snotty:

...ja mitä tulee tukistamisiin, niin.....nekin voi olla toisinaan toisenlaisissa tilanteissa niitä rentouttaviakin :rolleyes: :)....

:p

Ja katso - löytyihän sitä sanottavaa :D

...uuu..vai että oli töissä kivaa :rolleyes:.....tais olla työporukka ja ilmapiiri semmoinen kepeä ja pirskahtelevainen :rolleyes: :)
No olin samas vuoros sen hulluttelukaverin kanssa ja saatoinhan mää vähän lirttaillakin vaikken osaakaan:saint: Hmmm...ja jos toinen "kiusaa" niin kai sekin sit jotain lirttii on.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
9mmm
No kai se päällimäinen huoli on ollu se, osaako noista ihmisaluista kasvattaa normaaleja, onnellisia isompia ihmisiä. Miten niille sais semmoiset arvot ja ajatukset että ne menestyis elämässään eikä niistä tulis tämmösiä väliinputoajia.
Ja että ne osais ajatella omillakin aivoillaan eikä mennä kaikkiin tyhmyyksiin mukaan.

Mut ihan silleen jokapäiväisessä elämässä, kyl tää kämpän kaaos on se isoin juttu..en oo ilmeisesti osannut opettaa noita tätä siisteyskasvatusta ajatellen. Siis edes niin että roskat roskiin, vaatteet pesuun jos likaantuu jne. Tuntuu että aina saa olla sanomassa samoista asioista vaikka tytöt on jo isoja.
Kyl niiden kanssa on jotkut poikaparat helisemässä sit joskus...tai tyttö- ihan sama miulle.
taidan tietää mitä tarkoitat normaalilla mutta mitä tarkoitat sillä?

kyllä mä uskoisin et jos pohjaa tehty vanhempana ne tulee esiin vaikka ois elänny underworldis viinaa huumeita ja väkivaltaa maailmassa. sehän lähtee omasta sydämmestä ja uskalluksesta seurata sitä kun toteuttaa niitä unelmiaan siks ei saakkaan mielestäni liikaa niitä omia juttui tyrkyttää vai mitä mieltä oot ite?

miten muka oot väliinputooja ? tai miten sen muka tiedät? ja mikä on se ongelma joka aiheuttaa tuon tunteen ? vai tarkotikko että se tekee mistä juuri puhuit?

vaikee kyl tohon saanoo itekkin oli tosi laiska teini ehkä se on sitten jatkuvaa tekemistä että se vaan tulis vaan selkärangasta? oma alotteelisuutta itse harjoittanut sillä tavalla esim jos kiukku tulee kerron että rauhallisuudella se onnistuu sitten kun se on onnistunut niin kehunut. nykyään tyby ottaa ite juuri potat ja housut pois pyyhkäsy pesee kädet kataa potan vessaan. kun se on mennyt niin että sitä tuli hyviä tunteita saattaa itse alkamaan siivoomaan ja muistuttaa jopa ikkä mennään tiskaamaan. noh katotaan miten vanhempana kun kuviot suurenee.

9mmm
Ai sellanen intialainen päähieronta? Just luin lehdestä että siinä myös tukistetaan :O lähtee veri kiertämään. Varmaan tosi rentouttavaa kun tukistetaan.:eek:
noh siinä laitetaan kädet sinne hiusten juureen ja aletaan heiluttaa sormia joka suuntaan se oikeesti keventää päätä sitten viellä parkkiinuttaa se päätä eka kerrat pitää ottaa hellemmin mut se on kyl kivaa puhaa musan voimalla :) suosittelen

Oi vitsit, sieltähän tulis tänään Braveheart...mutta niin turkasen myöhään....mutta toisaalta taas ne Gibsonin silmät :p...

Ja toisaalta - se on huomenna jo perjantai, se menee ihan omalla painollansa joten....:rolleyes:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä