The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mutta eikös se ole vanhuutta varten että kämppä ei lähe alta? no et sä mikään kääkkä oo :). mutta mutta voisikko tehä muun alan duunia pienemällä palkalla? ja ootko nopee oppimaan uutta? löytyykö suosituksia?
Olet ihana idealisti. Olen jo kolmannessa ammatissani, ei kuule enää viitti. Se väliaikakin, kun opiskelee, täytyy elää ja laskut maksaa. Aikuisiällä ammatinvaihto tulee kalliiksi, on syönyt erinäiset säästöt. Näillä mennään nyt ja toivottavsti töitä riittää vielä kymmenen vuotta, mielellään viisitoista.

9mmm
Olet ihana idealisti. Olen jo kolmannessa ammatissani, ei kuule enää viitti. Se väliaikakin, kun opiskelee, täytyy elää ja laskut maksaa. Aikuisiällä ammatinvaihto tulee kalliiksi, on syönyt erinäiset säästöt. Näillä mennään nyt ja toivottavsti töitä riittää vielä kymmenen vuotta, mielellään viisitoista.
siis en mä tarkottanu että kouluun menet :) eli voisitko tehä jotain muuta noista kahesta? toki toi on vaikeentunut mutta mulla esim kokemusta maanrakennushommista aina seinien rappaamiseen ilman päivääkään koulutusta niihin hommiin. metallitöitäkin u name it. viiikko ja alue tekniikalla. onnistuisko eri hommat alalla jota teet . siis jos olet maaverkkojen rakentaja olisitkin vain it helppi? toi oli vaan esimerkki.

siis en mä tarkottanu että kouluun menet :) eli voisitko tehä jotain muuta noista kahesta? toki toi on vaikeentunut mutta mulla esim kokemusta maanrakennushommista aina seinien rappaamiseen ilman päivääkään koulutusta niihin hommiin. metallitöitäkin u name it. viiikko ja alue tekniikalla. onnistuisko eri hommat alalla jota teet . siis jos olet maaverkkojen rakentaja olisitkin vain it helppi? toi oli vaan esimerkki.
Kuulostaa samalta kuin että olisi vain Siwan kassa. Työ kuin työ, en mä nirsoile. Mutta eihän mun kannata luopua kivasta työstä omin tahdoin. Duuni ja asiakkaat on kivoja, pääkonttorin keksimä uusi organisaatiokuvio taas ei. Mutta odotellaan ja katsellaan, mitä tuleman pitää. Näiden vuosien aikana on organisaatioita ja esimiehiä tullut ja mennyt.

9mmm
Kuulostaa samalta kuin että olisi vain Siwan kassa. Työ kuin työ, en mä nirsoile. Mutta eihän mun kannata luopua kivasta työstä omin tahdoin. Duuni ja asiakkaat on kivoja, pääkonttorin keksimä uusi organisaatiokuvio taas ei. Mutta odotellaan ja katsellaan, mitä tuleman pitää. Näiden vuosien aikana on organisaatioita ja esimiehiä tullut ja mennyt.
ah joo mä ajattelisin eka näin itse että pitäisin lomaa :) mutta sun tapauksessa aattelin vaan että jos talo lähtee alta niin sitten onkin kiirempi saada töitä :(

ah noi on noita hömpötyksiä muistanpa viime paikasta asiantuntija oli laatinut täydellisen pylpyrä kaavion ja sitä siitten toimivaan ja tehokkaaseen tapaan soveltamaan "uutta" ja jännää. uutuksia uutuden vuoksi ei aina kannata tehä kustannukset nousee ja vie aikaa lisäksi jos ei toimi niin se ei toimi

niinhän se olikin:) heeii tossa vielläkun kahvia join pasilassa ainakin näin. se oli kahvia johon tuli kuumaa maitoa? ja oli 50 centtiä kalliimpaa kuin kahvi kylmällä maidolla. mut onks se oikee latte noin?
Hinnasta en mee sanomaan kun hyvin harvoin istun kahviloissa ja take away on aina se perus musta sumppi mut kyllä, latteen tulee kuuma maito tai maitovaahto

Mä teen kotonakin maidon niin, että mikrossa lämmitän kolmannesmukillisen maitoa ja siihen sit kahvi. Latte on oivallinen vaihtoehto huoltsikalla siis.

(Paitsi että Martinlaakson kupeessa oleva ABC saa erikoiskiitoksen kuumasta kahvista mihin voi lorauttaa kunnolla maitoa :heart: )

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä