The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai joka päivä..öhhöm..tuntuu et joka päivä on laiskapäivä, hommat jää seisomaan enkä pääse ees alkuun ikinä.
Äläpäs höpise joutavia :D :hug:...omalla tavallas teet siellä asioita ja hyvä tulee kuitenni, eikö? Joskus on sitten tietty semmosta tahmapallo- menoa, että sen minkä tekee niin tervan kanssa, mutta näinhän tää menee.

Ja - laiskottelu on muuten hurjan tärkeetä!! Pitää osata myös rötvätä ja hidastaa ja vaan olla ja hengittää, laittaa aivot narikkaan ja mielen jonnekin välitilaan....hetkinen ihan "koomassa" piristää kummasti ja sitten taas näkee asiat aivan eri valossa :)

IhQ
Äläpäs höpise joutavia :D :hug:...omalla tavallas teet siellä asioita ja hyvä tulee kuitenni, eikö? Joskus on sitten tietty semmosta tahmapallo- menoa, että sen minkä tekee niin tervan kanssa, mutta näinhän tää menee.

Ja - laiskottelu on muuten hurjan tärkeetä!! Pitää osata myös rötvätä ja hidastaa ja vaan olla ja hengittää, laittaa aivot narikkaan ja mielen jonnekin välitilaan....hetkinen ihan "koomassa" piristää kummasti ja sitten taas näkee asiat aivan eri valossa :)
Sie se osaat aina piristää :D :hug::kiss:

9mmm
Totta. Rutiinit helpottais arkea varmasti ja paljon.

Miulla itelläni on hankaluuksia ajankäytönsuunnittelun ja osittain rutiinienkin kanssa. En vaan meinaa saada omiakaan asioitani pysymään hanskassa ja siks tunnen itteni usein huonoksi äidiks kun lapsetkin tuntuu tekevän asiat millon sattuu miten sattuu.

Toki peruskäytöstavat, liikennesäännöt yms. on opetettu ja yritetty "takoa" päähän mut ei meillä oo varmaan ikinä tehty mitään kello kädessä, sillä tavalla että täsmälleen samaan aikaan joka päivä tapahtuis jotain..vaan on oltu enempi suurpiirteisiä, vai mikähän se oikea sana tähän olis.
joo ei se kellon mukaan meekkään :) mut tiettyjen tapojen opettamista pienestä pitäen. mitkäs asiat stressaa eniten joista koet huonoo omatuntoo tällä hetkellä?

oma siskokin sanoo mua suuripiirteiseksi :) se on varmaan se sana mutta neitsytleijonamaisesti paneudun joskus yksityiskohtiin mutta se riippuu aiheesta :D

Mies on muksun kanssa ulkona ja söin karkkia, hyi. Väsyttää. Täytyy mennä taas ajoissa nukkumaan. Meinaan töissäkin nukahtaa kesken päivän.
:hug:...eihän vaan unet mene yöaikaan harakoille, että saat kunnolla levätyksi ja nukutuksi? Tai ole mielenpäällä mitään painavaa kaihertamassa..

Koetahan jaksaa tikistää vielä huominen päivä, sitten viikonloppuna relaat ja otat omaa aikaa ja palaudut ja vaan nautiskelet :kiss:

:hug:...eihän vaan unet mene yöaikaan harakoille, että saat kunnolla levätyksi ja nukutuksi? Tai ole mielenpäällä mitään painavaa kaihertamassa..

Koetahan jaksaa tikistää vielä huominen päivä, sitten viikonloppuna relaat ja otat omaa aikaa ja palaudut ja vaan nautiskelet :kiss:
No jaa, saattaahan se hiukan kaivertaa ettei töiden jatkumisesta edelleenkään anneta mitään takuita eli tilanne on aina vaan ns kesken. Lomallekaan en ole ehtinyt. Täytyy vaan yrittää nukkua enemmän, mutta tässä talossa se on vaikeaa (naapurit, pusu niille) ja mun aikatauluilla haastavaa.

No jaa, saattaahan se hiukan kaivertaa ettei töiden jatkumisesta edelleenkään anneta mitään takuita eli tilanne on aina vaan ns kesken. Lomallekaan en ole ehtinyt. Täytyy vaan yrittää nukkua enemmän, mutta tässä talossa se on vaikeaa (naapurit, pusu niille) ja mun aikatauluilla haastavaa.
No toi on kyllä niin stressaava tilanne, että ihmekös jos vaikka tulee uniinkin kummittelemaan :hug:...laiha ja laimee lohtu, että tuskinpa olet ainoa tuossa tilanteessa.

Mutta onhan sun saatava nukutuksi kunnolla sekä nollatuksi sitä päätäsi. Viikonloppuna kaverin kanssa maailmanparannusiltamat hyvän ruuan ja juoman kera :)? Tai ihan mitä vaan, mikä tuntuu hyvältä :).

Pidä huoli itestäsi, nainen, siellä :hug: :kiss:

9mmm
mitä tapahtuisi elämällenne jos hetkiseksi joutuisit työttömäksi? oletko liitossa? ja miten käyttäisit aikaasi työttömänä? ja kuinka pitkä työ ura takanasi? onko miehesi töissä? kuluja paljon?

mitä tapahtuisi elämällenne jos hetkiseksi joutuisit työttömäksi? oletko liitossa? ja miten käyttäisit aikaasi työttömänä? ja kuinka pitkä työ ura takanasi? onko miehesi töissä? kuluja paljon?
Ilman mun työtä voidaan muuttaa jonnekin jorpakkoon eli ei onnistu. Mies käy satunnaisesti töissä nyt, kun on paljon sairaana.
Miten käyttäisin aikani työttömänä? 90- luvulla olin kolme viikkoa työtön. Etsisin luonnollisesti kiivaasti uutta työtä. Senpä takia roikunkin leivänsyrjässä kynsin hampain kiinni, jotta koti ei mene alta. Paljon kuluja? Ei toisiin verrattuna, asunto on pk- seudun hintoihin nähden edullisimmasta päästä eli kulut on jo mnimoitu.

9mmm
Ilman mun työtä voidaan muuttaa jonnekin jorpakkoon eli ei onnistu. Mies käy satunnaisesti töissä nyt, kun on paljon sairaana.
Miten käyttäisin aikani työttömänä? 90- luvulla olin kolme viikkoa työtön. Etsisin luonnollisesti kiivaasti uutta työtä. Senpä takia roikunkin leivänsyrjässä kynsin hampain kiinni, jotta koti ei mene alta. Paljon kuluja? Ei toisiin verrattuna, asunto on pk- seudun hintoihin nähden edullisimmasta päästä eli kulut on jo mnimoitu.
mutta eikös niitä lyhhennysvapaitakin saisi ja tuolla työmäärällä jos liittoon kuulut eikös 80 pros palkasta?.

etköhän uutta duuniakin sais aika nopeesti.

mutta onko teillä säästöjä pahanpäivän varalle?

mutta eikös niitä lyhhennysvapaitakin saisi ja tuolla työmäärällä jos liittoon kuulut eikös 80 pros palkasta?.

etköhän uutta duuniakin sais aika nopeesti.

mutta onko teillä säästöjä pahanpäivän varalle?
Nuoren ihmisen valintoja :) Tällainen kääkkä ei uutta duunia löydä kovin iisisti, liian vanha. Säästöihin ei kosketa, ne on vanhuutta varten. Työllistyminen työttömän statuksella on hiton paljon vaikeampaa kuin työsuhteessa. Liiton uravalmennuksen mukaan mun alan duunit ei juuri kierrä tällä hetkellä.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
9mmm
Nuoren ihmisen valintoja :) Tällainen kääkkä ei uutta duunia löydä kovin iisisti, liian vanha. Säästöihin ei kosketa, ne on vanhuutta varten. Työllistyminen työttömän statuksella on hiton paljon vaikeampaa kuin työsuhteessa. Liiton uravalmennuksen mukaan mun alan duunit ei juuri kierrä tällä hetkellä.
mutta eikös se ole vanhuutta varten että kämppä ei lähe alta? no et sä mikään kääkkä oo :). mutta mutta voisikko tehä muun alan duunia pienemällä palkalla? ja ootko nopee oppimaan uutta? löytyykö suosituksia?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä