...puhumattakaan Samulin äänestä, mikä on aivan omaa luokkaansa. Se tapa tulkita jokainen sana...miten saakaan niihin syvyyttä ja kosketuspintaajoo aina digannu edelmmannista näytteliänä häjjyistä asti yleensä en ole pieruhuumorin ystävä mutta siinä kohassa jossa ne vuoron perään lohduttaa toisiaan sillä ni hymyilyttään pisti
joo harvemmin kuuntelen mutta on sillä tosi tunteeellinen ääni...puhumattakaan Samulin äänestä, mikä on aivan omaa luokkaansa. Se tapa tulkita jokainen sana...miten saakaan niihin syvyyttä ja kosketuspintaa
Hieno mies hänkin !
..mä kuuntelen just tätä biisiä, mikä silloin ekaa kertaa kuultuna sai aikaiseksi kylmät väreet heti...siis miehen tulkinta ja esitys oli niin huikeeta...se tilahan meni aivan tärviölle...joo harvemmin kuuntelen mutta on sillä tosi tunteeellinen ääni
hattu päähän ja kulkemaaan suoraan sydämmeen mennään ja repiitillä soi
laitas sie joku hyvä edelmanni? tän tahtiin vois oppia valssia vai onko laji oikee tähän biisiin?
Huomenta kaikille. TiiBiillä on jännä dieetti!Huomenta! Ja kivaa päivää kaikille, mä painun nielemään hiekkaa. :snotty:
Arvasin että joku koisii minun unia kun kömmin viideltä ylös.. Sietäisit hävetä!Huomenta, nukuin pitkään.
Voi ryönä - sulla kans mielenkiintoista aamuherätystä maiseman ällistyksen kera... Mun eka etappi selvitetty, jestas - sitä lunta on muuten tullut paljon, hiukka oli kuulkaas jo omassa pihassa tätä etenemisen haastetta ...Eilen laitoin kesärenkaat alle (no, mieshän ne taisi laittaa jos IHAN tarkkoja ollaan) ja nyt on lunta tulvillaan ja raikas talvisää.. Lumikisun kanssa tänäään luvassa luistelukoulua??
No, vissiin se ei vaella p**ppiin kuitenkaan tuolla menetelmällä :xmas:Huomenta kaikille. TiiBiillä on jännä dieetti!
päivää täälläkin putsailtu ja tiskattu silti käytiin kampoodissa syömässä tänään siellä tapahtu outoo tyby kyl muistaa kaiken tuolin kävi hakee vaihdettiin paikkaa kun lelu nurkan vierestä löyty paikka ja oli innoissaan jo siitä kun kuuli mennäänkö megongiin diggaan siitäkin et siellä hyvä musiikki....ja jotain meteliä kehiin ja rytmiä ja vahvaa ääntä tjtn....
Hieno biisi, tykkään muutenkin miehen äänestä - siinä on pehmeyttä ja vahvuutta ja kovuutta yhtäaikaa
A. Lambert - Ghost Town
https://youtu.be/toDqvHvTN7c
Ja jatketaan torstaipäivän toiveitten jahtaamista, tässä on jo kyllä niin pahasti viikonloppuun päin kallellansa että nämä kaksi päivää menee niin räväkästi ohitse...ja hoi, pitää muistaa jossain välissä vissiin tekaista ipanoille sitä simaakin ...ja varoa ettei ite joudu mihinkään pulloon pomppimaan, keskimmäisen lohkaisu jäi kyllä tässä talossa hyvinkin eloon
No eipä toi lumisade nyt mua ainakaan haitannut ollenkaan, eikä edes tienpäällä aiheuttanut tilanteita...keliolosuhteiden mukaan mennään joka tapauksessa ja muutenkin luetaan liikennettä. Ja ei, en kattoa tihrustanu eilettäin mitään tiedotuksia - sen kun teinettekö te yhtään tihrusta säätiedotuksia ennenku vaihetatte renkaat?