Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sniff .. voi.. aika taitaa näyttää. Välillä tosin tuntuu että näytössä näkyy viivoja ja välillä ei näy yhtään mitään. Kuulostaa kyl sille että kannattaa seurata etei tosiaan oo mikään KU.

Pupelaattori. Mulleki tänne edes sellanen valevauva jos en kerran tätä oikeaa sais pitää :)!!

wolt kyllä se viiva näkyy ;)

sniff kyllä siinä haamulainen on..

pupelaattori eihän sitä tiiä jos ootki raskaana?;)

empuska kyllä mäki jonkun viivan nään. :)

ON Uusia oireita on että hiki on alkanut haista, se ei koskaan normaalisti haise. Mutta esikoista odottaessani alkoi kans haista. Jännittää, eilen oli tullu sähkäriin viestiä, että testit on lähetetty. Ne tulee 2.lk:n postissa, eli varmaan huomenissa. :) Hui, sit pääsee taas testaa!

• Tykkää
Reactions: Wolt
IMN
Joku mainitsi hikoilusta.. Mulla on myös hiki alkanut haista, mutta pistän (senkin) pillereitten jälkeisen hormonimyrskyn piikkiin. Mulle yleensäkään hikoilu on harvinaista, mutta saati sitten että kolmisenttisen deodoranttikerroksenkin alta haisen ihan elukalta.. Pissatulehduskin taitaa tehdä tuloaan, niitäkin ollut vaan raskausaikoina ja silloinkin oireettomina.

Tänäaamuna taas uusi haamu one steppiin |O Ne perkeleet :stick:

IMN, ihana hajuherne :D

Eilinen apteekin oma
Tässä vielä kuvaa siitä eilisestä kuivasta tikusta.
Minkään sortin oireita ei ole taas mihinkään suuntaan, ei menkkojen eikä kyllä raskaudenkaan. -.-
Eilen illalla tosin nukkumaan mennessä nivusta/nivusissa poltteli tai pisteli. Tänäänkin vähän, mutta se ei kyllä koskaan oo kertonut mulle mitään :D ja rinnat edelleen ihan normaalit, vaikka kui rutistelisi niin ei kipua yhtikäs missään.

Hei vaan. Palailen pienen tauon jälkeen palstalle. Oli pakko ottaa hieman etäisyyttä tähän asiaan. Alkaa joka kuukausi negatuloksen vastaanottaminen käymään yhä raskaammaksi. Eihän tässä vielä kauaakaan ole mennyt, mutta ottaen huomioon oman historian niin alkaa pelottaa, onko nyt jotain vialla. Nyt on menossa yk5 km:n jälkeen. Kaksi onnistunutta raskautta alkoi heti ja tuo kesken mennytkin yk2, vaikka välissä ikää tullut aika paljon lisää. Toisaalta km-raskaus antoi toivoa, että se sentään alkoi, mutta nyt siitäkin alkaa olla aikaa eikä ole sen jälkeen tapahtunut mitään. No malttia vaan pitäis saada lisää. Ei tässä tosiaan kriittisen kauan vielä ole yritetty vaikka tämä aika kokonaisuutena alkaa jo tuntua pitkältä, 9kk nyt täynnä.

Tällä hetkellä kierron suhteen vähän epäselvyyttä, missä mennään. Kp9 ja parina päivänä ovistesteillä olen saanut aikalailla tummaa viivaa, vois jo ehkä tulkita plussaksi. Limat ja alavatsan kipuilutkin sellaisia, että voisi ajatella oviksen olevan käsillä. Se vaan, kun aiemmin olen saanut niin tummaa viivaa, ettei todellakaan ole ollut epäselvyyttä. Vähän aikaistakin nyt olis, kun aiemmin plussa tullut kp13-kp15. Ei auta kuin jatkaa testailuja ja seurata tilannetta.

Valtavasti onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille! Aika monella tuntuu olevan jännät testauspäivät käsillä.

Ääää... Hirveä himotus ostaa raskaustesti kun nyt on 30/30 ja ei ole oireen oiretta mistään, ei niitä kuviteltuja raskausoireita mitä tässä on ollut jo kuukausia, eikä myöskään menkkaoireita. Joten aika tuskaa! Päätin ja lupasin itselleni, että ostan testin aikaisintaan perjantaina jos kuukautisia ei kuulu. Mutta herranjestas... En tie pystynkö :D

IMN
Mies ei yhtään tajunnu olla innoissaan postilaatikkoon kolahtaneista kusitikuista, joten tuun tänne tuulettaan :D Jeee, mun cb:t tuli, niistä toinen saa sanoa huomenna aamulla viimisen sanan tähän one step -epätietoisuuteen.. Tuli samassa kuoressa myös 5kpl wondfon 10mlU liuskoja, mutta ne saa lähtä takasin sinne mistä tulikin. Tilailen sitten tilalle 25mlU puikkoja. Noita herkkiä ei tähän taloon enää tule :D

Täällä on tehty koko ajan hailakoita plussa-viivoja, pc:llä ja apteekin. Huoh.. eipä noista nyt kuitenkaan vielä uskalla hurraa-huutoja huudella.

Tissit on niin pirun kipeät ja turvonneet olleet sieltä dpo 2-3 lähtien, että sen puoleen voisi kuvitellakin jotain olevan tekeillä.. öisin ihan kärsin niistä kivuista kun ei ole rintaliivejä ja kääntyilen suuntaan jos toiseen.. samoin kuin nuo "menkkakivut" on olleet kutakuinkin sieltä asti välillä voimakkaampana ja välillä heikompana. :| että jotakin kyllä tapahtuu, mutta ei tiedä mitä.

Tiedä sitten, aika menee kyllä niin hitaasti kunnon tuloksia odotellessa :D

Viimeksi muokattu:
Blue Bird ahkerasti vaan talletuksia nyt ;)

IMN miehet ei vaan tajua.. Onneksi tosiaan on tämmösiä seurapiirejä nykyaikana niin ei tarvi yksin tuskailla.

Mappe hei meille kuvia anaalisoitavaksi!! ;)

Mie tyhymä säästin tietenki sen eilisen tikun ja aloin tuossa sitä ronklaamaan ja voi helevetti minkä teki! Mie en nyt yhtään muista miltä minun aiemmat eiliset pc:t on näyttäny. Toivottavasti täälä nyt näkkyy sama mitä minun puhelimella:

Ja pikkusen kontrastia lisätty:

Paljaalla silimällä ei näy kyllä yhtään väriä. Eikä kyllä muutenkaan. Viivanpaikka.

Viimeksi muokattu:
Juu talletukset hoidettu tietty :) Joutuu varmaan tässä kierrossa ahkeroimaan pitkään ja useasti siltä varalta, että se oikea plussa onkin vasta tulossa. Ja jos ovis olikin jo nyt niin eihän sitä "oikeaa plussaa" tule ts. ahkeroinnille ei näy loppua... Loppukierrosta varmaan kuin kovemmankin kestävyysurheilusuorituksen tehneenä. Loppuu varmaan kunto kesken.

en aamulla testannut kun ajattelin pitää taukoa...mutta iltapäivällä aloin kuitenkin tuskailla epätietoisuuden vallassa niin pitihän se sitten...

dpo12

testiajalla näkyi sama "ei oikein näy mitään" tai sitten ehkä ihan vähän jotain? Muuten odottelisin ihan rauhassa, mutta on niin kummia oireita että ihmetyttää niin tuleepahan testailtua. Kuitenkin sitten menkat perjantaina ja ihmettelen vaan lisää, mutta tämänhän tekin varmasti kaikki hyvin tiedätte että oireita kyllä syntyy :ashamed: oon ihan hillittömän väsynyt, nukahtelisin pitkin päivää ja mun silmiä särkee, ihan kun olisin valvonut öitä putkeen vaikka nukun 10 tunnin unia! Ja tissit on kipeät, mutta se nyt voi yhtä hyvin liittyä tuleviin menkkoihinkin. Ruokahalu on oudon valtava, normaalisti olen tosi huono syömään niin siihen nyt ensimmäisenä kiinnitin huomiota kun yhtäkkiä maistuu ihan reilusti. Ei haittaa, parempihan se vaan on, vaikka en olisi raskaanakaan :D kun painoakin voisi muutama kilo tulla lisää. Eli siis ei nyt mitään niin ihmeellistä, mikä ei voisi menkkoihin liittyä.

Ostin minä 2 noita cb:itä että ehkäpä sitten perjantaina uusiks :)

niin ja valkovuoto! Sitä vaan holisee...luulisin, että on ovulaatio jos ei lämmöt olisi koholla jo toista viikkoa. Mutta voihan sitäkin tulla kun menkkoja odottaa. Hyvä kun ei sidettä tarvitse kun vetistä vuotoo vaan riittää :p

Mappe86:
toivottavasti perjantai olisi meidän päivä :)

Tällasen sain nyt. Kai tää nyt sit ovisplussa on? Aiemmin vaan ollut vieläkin selvempi.

Oon laskenut ovisplussapäivän dpo0, kun musta tuntuu että silloin jo ovis kivuista ym. päätellen meneillään. Seuraavana päivänä kaikki tuntemukset jo poissa.

Menin sit ostamaan pc:n.. Tein parin tunnin pidätyksellä, dpo taitaa olla nyt 9?? Eli kovin aikaista on. Mutta, olimpa näkevinäni viivanpaikan?? Antaako pc yleensä niitä? Viime kierrossa ei tullut mitään, täysin nega oli, mut nyt ihan kun olis jotain näkyny. Kuvaa en saanu puhelimella kohdistettua tarpeeks läheltä.

• Tykkää
Reactions: iloksi

Yhteistyössä