The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No ei! Kun ei se ole ees soinut ....vaikka sano et soittaa tänää....no sama kai se mut vituttaa tollanen...pelleily.

olin jo suunnittelut mitä sanon...en päässy sanomaan:kieh:

...kuule, vielä kait tässä on sitä aikaa...ellet sitten fiksuna laita puhelinta kiinni, ettet pilaa yöunias...

Anna moisen mokoman olla ihan omissa haihatuksissansa...ellei siinä sitten ole jotain :rolleyes:...

...kuule, vielä kait tässä on sitä aikaa...ellet sitten fiksuna laita puhelinta kiinni, ettet pilaa yöunias...

Anna moisen mokoman olla ihan omissa haihatuksissansa...ellei siinä sitten ole jotain :rolleyes:...
Mitä siinä nyt olis...toi ainakaan nyt auttanut asiaa yhtään....tollasia ne kiltin näköset sitten on....luulis nyt että ei sitä yöllä soitella jos on oikeesti jotain asiaa eikä vaan vonkausta. Eipä tarvii ihmetellä jatkossa miks oon nuiva sitä kohtaan.

Mitä siinä nyt olis...toi ainakaan nyt auttanut asiaa yhtään....tollasia ne kiltin näköset sitten on....luulis nyt että ei sitä yöllä soitella jos on oikeesti jotain asiaa eikä vaan vonkausta. Eipä tarvii ihmetellä jatkossa miks oon nuiva sitä kohtaan.
ei kaikki miehet vaan oo huippuja vonkaamisessa

elä kysy mistä tiiän

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Jos satut sitten tapaamaan jatkossa ja vallankin face to face niin voithan sä siinäkin sitten sanoa sanottavas, niin ei jää harmittamaan....tunteita tuo nyt ainakin näyttää kuohuttavan mutta - joko annat olla tai sitten vatvot asiaa.

Pistä ainakin luuri äänettömälle, sitä tiiä jos pärrää myöhemmin..ja jos jotain asiaa on, niin eiköpähän osaa ottaa huomenna yhteyksiä.

• Tykkää
Reactions: IhQ
No ni. Taas olen kämpällä.

Kaveri on (vaihteeksi) vaihtanu bändiä ja treenikämpältä oli halpislaulukamat sanonu sopimuksen irti. Kaveri oli sit tuuminu, et hän voi tuoda sinne noi omansa. Ja sit hän soitti mut hätiin jeesaamaan kytkennöissä. Mikserinsä kun on ns. "vanhan liiton sotasika" eli iäkäs, mutta ammattikäyttöön tehty. Ja vaikka on pieni niin se on täynnä ominaisuuksia, liitäntöjä ja signaalin reititysvaihtoehtoja joita budjettivehkeistä ei tosiaankaan löydy, joten se on turhankin helppo kytkeä väärin tai painaa väärää nappia.

Treenikämpällä soittaa neljä bändiä käyttäen samoja kamoja, joten lupasin nyt illan mittaan kirjoittaa yhden aanelosen simplex- käyttöoppaan ennen kuin kukaan ehtii saada ämyreitä tai korviaan rikki.

Jos satut sitten tapaamaan jatkossa ja vallankin face to face niin voithan sä siinäkin sitten sanoa sanottavas, niin ei jää harmittamaan....tunteita tuo nyt ainakin näyttää kuohuttavan mutta - joko annat olla tai sitten vatvot asiaa.

Pistä ainakin luuri äänettömälle, sitä tiiä jos pärrää myöhemmin..ja jos jotain asiaa on, niin eiköpähän osaa ottaa huomenna yhteyksiä.
No en mä tätä rupee vatvoomaan kun on ollut mitä on ollut jo pari vuotta mutta sanoo nyt päin naamaa et soittaa tänää ja sit ei soita. Olis ollut sitten hiljaa vaan. Ei siis nostanut sen pojoja nyt yhtään.
Olis ees laittanut viestin jos ei pysty soittelee et soitttaa huomenna tms. Mut ei. Ei kyllä sinänsä yllättänyt.

:wave:
Maanantain 12h töipäivän jälkeen seurasi ti 11h työpäivä. Toki AK peittoo täänkin varmana kohta :D

Huomenna sentäs ei ole kuin 9 tunnin päivä niin kerkeää kotonakin jotakin tehdä.

Tosin oli mukava 11h päivä :) Sain tehä sellasia hommia mistä tykkäsin. Oikeestaan päivä loppu kesken, olisin halunnut jatkaa vielä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä