Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Murmelimamma hieno viiva!

Herranjumala ko puhutte tuosta valkkarista niin mulla tullee mieleen ihan joku muu ko viini :O :whistle:

ON Mulla tuli yöllä verta nenästä. Ei oo tullu aikusiällä koskaan muuten ko raskaana ollessa. Mutta pc on kyllä aivan nega. Sentään jostaki päästä tullee verta :headwall:

IMN
Jonkinlaista kuvaa sain otettua.. Tällä hetkellä oon sitä mieltä että ne pienen pienet haamut, joita noissa oon näkevinäni, ei merkkaa mitään. Jos kroppaa uskoisin niin oisin aivan varma että nyt on tärpännyt ja pää sanoo samaa. Jotenkin sitä käyttäytyy kuin olisi raskaana? Vaikka järki sanoo että no en todellakaan ole..

Tässä edustettuna kaikki testit viimiseltä kolmelta päivältä. Ylimmäisessä näkyy selvästi että testiviivan yläreunaan on kertynyt punaväriä. Toisiksi ylimmäisessä taas alareunaan. Kolmas on eilinen, jossa näkyy mielestäni ihan selvästi jokin hailura, mutta en sitten tiedä mikä tuo on. Alimmaisena tänäaamuinen, jossa taas väriä alareunassa.. Ääh.

Ja tässä vielä kuva tuosta edellisen kuvan alimmaisesta. Saahan siihenkin jotakin kuviteltua kun oikein kovasti uskoo.

Onneksi keskiviikon tai torstain postissa pitäisi tulla pari clearblueta. Torstaina olisi apteekkiin asiaa niin mietin että josko apteekin oman ostaisi myös. Tuossa clearblue-paketissa tulee mukana myös 10mlU liuskoja, joita jostakin syystä menin taas tilaamaan. Ajattelin kuitenkin lähettää ne bumerangina takaisin ja tilata vähemmän herkkiä liuskoja tai puikkoja, samalla kun tilaan ens kierron ovistestit.

IMN
Cisu Mulla ei siis oo dpo:sta tai ees kp:sta mitään tietoa, koska lopetin pillerit tasan kolme viikkoa sitten, eikä tyhjennysvuotoa tullut ollenkaan. Mutta jos lasken siitä ensimmäisestä pillerittömästä päivästä niin nyt ois kp 21. Ovistikuista en oo ottanu mitään selkoa, mutta dpo voi olla joko 7 tai sitten vasta 2. Jos siis uskoo siihen että tää ois ihan "oppikirjakierto", eikä pillerit olisi sekoittaneet kaikkea..

Muoks: niin siis täsmennän vielä että jos tässä raskaana oltaisiin niin hedelmöitys ois voinu tapahtua jo pillereiden aikana, mutta se ois tietenki aika epätodennäköistä.

IMN Jotainhan niissä on. Mut luulis että vahvistuu siitä kyllä jos on sitä itseään.

Valkkari ja valkkari.. :D Kai sitä molempia nautitaan oraalisesti.. :D Jos miehiltä kysytään.. :D Too much information... :D

).( Ei vielä... ja mä en käsitä kun mulla noi viivat tummenee reunoista.. mut ei toisesta reunasta. kp15

Murmelimammalla hienosti vahvistunu :) Onnea! :)

IMN, mikä dpo sulla on?

candyqueen mikä dpo sulla? Ehkä sulla jotain pientä noissa testeissä saattaa näkyä? :) Ja joo, tiedän, että oon testaillu aika paljon. Mutta ite taas haluan varmistua ja testaan, että viiva vahvistuu. :)

Tein nyt tänä aamuna sitten testin, ja tällasta tuli
katso liitettä 19880
alempi eilen aamulla(dpo 14), ylempi tänä aamuna (dpo 15). Pitää alkaa vissiin uskoon, että paksuna ollaan. Ei vaan ole mitään oireita.. :/ täytyy ehkä ostaa digi loppuviikosta!

• Tykkää
Reactions: Cisu
IMN
Pauline Voi kuule, tunnen monia onnekkaita (esimerkiksi äitini), jotka eivät ole mistään muusta voineet huomata raskauttaan kuin menkkojen pois jäämisestä ja sitten myöhemmin kasvavasta mahasta :) Älä stressaa.

IMN
Mulla myös poika- ja tyttöraskaudet oireili ihan eri tavoin.. Poikaa kun ootin niin oksensin 36 viikkoa ja 2 päivää vähintään kerran päivässä. Alaselkä oli myös kipeä koko raskauden. Tyttöä odottaessa taas olo oli muuten ok, mutta naamalle lävähti kunnon akne (jota ei siis ikinä ennen ole ollut), tukka rasvoittui ja päänahka hilseili. Eli olin varmaan tosi hehkeä raskaana oleva nainen..

Yhteistyössä