vaikka kuinka moni on kunnollista akkaa vaillaOnko sun listassa ketään sinkkua? :xmas:
vaikka kuinka moni on kunnollista akkaa vaillaOnko sun listassa ketään sinkkua? :xmas:
Jahas. Pitsilässä ollu normipäivä?Perkele. Vittusaatana. Helvetti :wave:
Pitänee alkaa viestittelemään kun julkistat listan.vaikka kuinka moni on kunnollista akkaa vailla
Kato, viksu tuli paikalle. Mä en muistanut tuota enää.Meet ruutis omalla profiilisivullas siihen kaverisivulle (taustakuvan alapuolelta "Friends"), painat sitä pientä kynänkuvaa oikeessa yläkulmassa ja sieltä "edit privacy". Sieltä voit valkata ketkä näkee.
Nyt ollaan totuuden äärellä.Kato, viksu tuli paikalle. Mä en muistanut tuota enää.
Viksuus mennyt tissisiskolle....hmph!Nyt ollaan totuuden äärellä.
:xmas:
No täytteet jakautui tasan, sää sait enemmän tisseihin ja mä enemmän aivoihinViksuus mennyt tissisiskolle....hmph!
Tässähän menee aikaa jos selaa kaikki läpi ja etsii sinkut. :snotty:nonni, nyt kaverien näkyvyys on muokattu
käyppä cdg kurkkaa
mutta siis nyt se lista näkyy?Tässähän menee aikaa jos selaa kaikki läpi ja etsii sinkut. :snotty:
Juu,ihan ehottomasti olen:xmas:No täytteet jakautui tasan, sää sait enemmän tisseihin ja mä enemmän aivoihin
No ei kai, oot sääkin viksu ja vilmaattinen!
Näkyymutta siis nyt se lista näkyy?
nonni, oliko aivan sähköoppia vai jotaki jonnijoutavaa dynamiikkaa?
Lukion ykköskurssi eli jonninjoutavaa dynamiikkaa, joka oli kylläkin mun mielestä ihan mielenkiintoistanonni, oliko aivan sähköoppia vai jotaki jonnijoutavaa dynamiikkaa?
eiks 1. kurssi ole kinematiikkaa?Lukion ykköskurssi eli jonninjoutavaa dynamiikkaa, joka oli kylläkin mun mielestä ihan mielenkiintoista
Mutta hei! Mulle iso juttu, että voin saada ihan hyviäkin arvosanoja jos vähän vaan viitsii keskittyä, toisinkuin aikoinaan lukiossa, jossa samasta kurssista tuli seiska :snotty:. Vaikka on sekin kai ihan hyvin vedetty, kun ei ollenkaan lukenut, seurannut tunneilla tai tehnyt mitään läksyjä
Tää on yksi niistä päivistä kun eniten vituttaa kaikki.Jahas. Pitsilässä ollu normipäivä?
:hug:Tää on yksi niistä päivistä kun eniten vituttaa kaikki.
No oli siinä sitäkin.eiks 1. kurssi ole kinematiikkaa?
niin, pianko ne sisällöt 30 vuodessa muuttuuNo oli siinä sitäkin.
Mä taas oon yrittänyt välttää fysiikkaa, kemiaa ja matematiikkaa parhaani mukaan. Uliopistossaki luuhasin vaan humanoidinamää oon muuten opiskellu aivan vitusti fysiikkaa:
peruskoulu
lukionssa niin pitkänä ku sai
uliopistolla 17 vanhanaikasta opintoviikkoa
siihen lisäksi aivan helvetisti sähköoppia