The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...hoiii, täällähän on letkeet tunnelmat...hyvin menee jalan alle ja lähtee liikkumaan :)

Mutta - triplasti pystyyn haukuttu täällä :wave: :D...se kun lähtee sujumaan, niin lopputulos on tässä - teet mitä tahansa niin aina menee mettään :D. No, kiukkuilkoot mulle mieluummin kun räiskisivät menemään kylillä olotilojansa...

Pääsinkin lenkille jo hyvissä ajoin, nyt pikaisesti suihkun kautta (hah - yltiöoptimistisena, kun "unohdan" tämän karvakasan :D) sapuskan tekoon...josko ilta menis sitten himpun verran tasaisemmin :)

9MM
...hoiii, täällähän on letkeet tunnelmat...hyvin menee jalan alle ja lähtee liikkumaan :)

Mutta - triplasti pystyyn haukuttu täällä :wave: :D...se kun lähtee sujumaan, niin lopputulos on tässä - teet mitä tahansa niin aina menee mettään :D. No, kiukkuilkoot mulle mieluummin kun räiskisivät menemään kylillä olotilojansa...

Pääsinkin lenkille jo hyvissä ajoin, nyt pikaisesti suihkun kautta (hah - yltiöoptimistisena, kun "unohdan" tämän karvakasan :D) sapuskan tekoon...josko ilta menis sitten himpun verran tasaisemmin :)
mäkin lähen kohta pyörä lenkille :) sitten nostelee painoi ja venytteleen ja yoogailemaan notkistaa ja piristää kummasti :) marvinin soidessa kuulokkeissa huolettomuudessaan ja avoimessa maailmassa matkaajaa laulattaa.

se maailma muuttuu et voi vaan hhymyillä kaikille :) mutta kohta menoksi laitas kiukkuset niinku eemeli liiteriin vuolemaan puuukkoja ;)
No, mitä muutakaan voi huulilla tehdä kuin näyttää sitä hyvää olotilaansa koko maailmalle :)

Ja joo, nää mun jörrikäiset leppyy kyllä viimestään illan aikana....no worries :)...ja nyt ei ollu niin pahaa länkätystä että ois tarvinnu osittaa liiteriin menemistä :D

Pitikö nyt istahtaa hetkeksi kun pyrstö ei jaksa nousta enää...ja mulla oli siivoukset meneillään. No sain puhtaat pyykit kaappiin,tiskattuu ja impparoitua mut pölyt jäi....Pitäs noita talvikenkiäkin putsata ja pistää laatikoihin taas jemmaan.Ja läpikäydä kaikki farkut ja hävittää ne mitkä on hävityksen tarpeessa. Mitähän vielä...

Pitikö nyt istahtaa hetkeksi kun pyrstö ei jaksa nousta enää...ja mulla oli siivoukset meneillään. No sain puhtaat pyykit kaappiin,tiskattuu ja impparoitua mut pölyt jäi....Pitäs noita talvikenkiäkin putsata ja pistää laatikoihin taas jemmaan.Ja läpikäydä kaikki farkut ja hävittää ne mitkä on hävityksen tarpeessa. Mitähän vielä...
Kyllä sä nyt voit ihan hyvin istahtaa alas ja vaan olla :) - päivä se on huomennakin. Mulla sapuskan tekokiireet ja sain pesukoneen jälleen pyörimään, askare kerrallaan.

Ja meijen yks jörrikkä tuli jo katuvana vastaan :) :heart: - pyys vielä ulos lenkillekin, joten jos tässä toisen kerran sitten hilpasis, onhan tässä iltaa aikaa...

Täällä taas!

Mä sit inhoan niitä alkukesn työpäiviä, kun pitää olla liki työmaata jotta saa vastaanotettua kaikenmaailman kuormia, mutta ei pääse tekemään mitään fyysistä.

Miettikää nyt, saa istua kymmenen tuntia autossa. :headwall: No niin joo, ois sitä tietty voinut seistä auton vieressä ulkonakin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä