The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D aakoo sai mut lopullisesti sekoamaan tolla arvotuksellaan.
Mut koska olen hirmuisen kiltti, niin en viitti pilata yöuniasi.
Ja koska olen kiltti, niin en pilaa mahdollisesti vielä pohtivien pähkäilyäkään vaan laitan spoilerin näkymättömällä musteella:

Osoitat vasemmanpuoleista korttia ja kysyt, onko tämän vieressä ässä?
Vaihtoehdot:

D Ä Ä - vastaus kyllä/ei
Ä D Ä - vastaus ei
Ä Ä D - vastaus kyllä

eli jos hän vastaa kyllä otat keskimmäisen kortin, jos hän vastaa ei otat oikeanpuolimmaisimman kortin.

IhQ
Nojust. Taas tää esikoisen kaveri..tuossa istuvat puhelimessa, tyttö sanoi että annettiin lupa kutsua pari heijän luokan poikaakin synttäreille. Ette arvaa millanen jeeeeeee-huuto sieltä kuului tähän koneelle asti. Sittenpä kaveri vasta alkoikin suunnitella millähän pääsee juhlapaikalle (kun ei pidetä kotona)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Huomentaaa!!! :wave:

Taksia oottelen, suunta kohti lentokenttää. Enkä oikein tiiä mistä aiheesta kokoustamaan mutta kai se selviää...
Mä muistan, että aikanaan moni oli kateellinen, että "toi pääsee reissaamaan" ihan kuin ne olis ollu huviretkiä. Eivät ole.

Yleensä ny kumminkin pääsi reissuun edes hieman briiffattuna, eli että agendan kohdissa 1, 2 ja 3 olemme tätä mieltä, agendan kohta 9 tuli ratkaistua jo 1964 ja agendan muissa kohdissa sit kattelet tuulen suuntaa ja kuun asentoa.

Lentokentän turvatarkastuksessa jos sattui olemaan ruuhkaa, ni ei jääny aikaa kattella tuliaisia edes taxfreestä.

Kaurapuuroa ja pakastemustikoita, ihan hurjaa ipanoitten aamukälätyspulinointia, pientä sähläyksen makua....heiii, se on torstai :)...ja maan pinta valkoisena, jestas sentään :O :D! Eli lämmintä päälle, ei vielä viipottamista liian keväisissä vermeissä....

Huomenia kaikille :kiss:

Ja laitetaan aamuviisua kehiin - tämä kolahti heti ekalla kuuntelulla, tykkään :)
Egotrippi - Uusi aamu

...jaa..jos laittais sen linkinkin :D
https://youtu.be/0Ej0UdmSPnc

Viimeksi muokattu:
Niin, huomenta.

Bitsin reissusta mulla tulee mieleen se, että mua kaduttaa se, että kun muksut olivat pieniä, niin normityöpäivä oli matkoineen tarpeeksi pitkä. Siihen päälle duunireissut + humpansoittokeikat, niin eipä tullu liikaa kotona oltua.

Niin, huomenta.

Bitsin reissusta mulla tulee mieleen se, että mua kaduttaa se, että kun muksut olivat pieniä, niin normityöpäivä oli matkoineen tarpeeksi pitkä. Siihen päälle duunireissut + humpansoittokeikat, niin eipä tullu liikaa kotona oltua.
...mutta kun se on vain joskus semmoista :hug: - jonkunhan täytyy ne hankalimmatkin työt vain tehdä etäisyyksineen ja poissaoloineen kaikkineen. Sitten se, miten on sen vähäisenkin kotiajan läsnä, sillä on suuri merkitys.

Mutta aina voi tehdä sitä korjausliikettä ja lähentymisen osoitusta, jos tuntuu siltä että asia vaivaa. Lapsia ne on ne aikuiseksikin kasvaneet ja yhtä lailla tarvitsevat vielä sitä peräänkatsojaa, tukijaa ja kuuntelijaa :).

Käännä ny vielä vähän veistä haavassa ja tarvitsetko suolaa lainaksi?

Se vähäinenkin kotiaika meni rempatessa tönöä...
Anteeksi, en tartte kiitos suolaa...sä taidat sirotella sitä ihan itse siellä :hug:
No on tilanteita jotka on just silloin ja siinä vaiheessa olleet sellaisia että ne on vain joutunu tekemään. Ja tänäänkin on perheitä/miehiä/naisia/vanhempia, jotka noin joutuu tekemään. Mitä hittoja teet asialle?! Hirveen paljon helpompaahan se olisi- ehkä - jos kaikilla olis piru vie tylsät toimistotyöajat 9- 17 ja hyvinkin säntilliset harraste/puhdetyöaikataulutukset ja asunnot/kodit joita ei tartte laitella jnejne...vaan oisko se sittenkään?

Edelleenkin - kuule nyt sinä siellä ittes kanssa taistelija :hug: - sä voit kääntään tuon mieltäs vaivaavan asian voitokkaaksi itellesi. Jos vain halua löytyy ja sitä uskallusta. Ikinäkoskaanmilloinkaan - ikinäkoskaanmilloinkaan!! - ei ole myöhäistä!! It's up tuo you, man..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä