En varmasti ala. Mie oon just semmoinen, että pähkäilen tuollaista niin kauan että se on ratkaistu.Ei kannata alkaa miettiä
Mää taidan mennä katseleen zombeja, niin ei tartte aivojen ylikuumentua.
En varmasti ala. Mie oon just semmoinen, että pähkäilen tuollaista niin kauan että se on ratkaistu.Ei kannata alkaa miettiä
Mää taidan mennä katseleen zombeja, niin ei tartte aivojen ylikuumentua.
Hyi kauhee, toivottavasti en oo eläkeikäsenä niin raihnanen että virun nakkena lattialla |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30778910:Se on vaan toivottava, että alle jää kansallipukuinen mummeli Myttynen
Hyi kauhee, toivottavasti en oo eläkeikäsenä niin raihnanen että virun nakkena lattialla |O
Olet liemessä kun mä ja ruutis tullaan sun zombiekotiin.Se on mua vanhempi, siinä vaiheessa ku meikä eläköityy ni mahtasko tuo ees muistaa mitä piti vongata :xmas:
En sit vielä spoilaa.aakoo sai mut lopullisesti sekoamaan tolla arvotuksellaan.
Nääh, siellä on nuorempiaki teille jahdattavaksi, eli niitä nelikymppisiä lapsosiaOlet liemessä kun mä ja ruutis tullaan sun zombiekotiin.
En aio vanhoilla päivillänikään olla esikoislikkani ikäisistä kiinnostunut.Nääh, siellä on nuorempiaki teille jahdattavaksi, eli niitä nelikymppisiä lapsosia
Mut koska olen hirmuisen kiltti, niin en viitti pilata yöuniasi.aakoo sai mut lopullisesti sekoamaan tolla arvotuksellaan.
No kas kun siinä vaiheessa sää luulet olevas 16 ja puumametälläEn aio vanhoilla päivillänikään olla esikoislikkani ikäisistä kiinnostunut.
Puolet oikein.No kas kun siinä vaiheessa sää luulet olevas 16 ja puumametällä
Mä muistan, että aikanaan moni oli kateellinen, että "toi pääsee reissaamaan" ihan kuin ne olis ollu huviretkiä. Eivät ole.Huomentaaa!!! :wave:
Taksia oottelen, suunta kohti lentokenttää. Enkä oikein tiiä mistä aiheesta kokoustamaan mutta kai se selviää...
...mutta kun se on vain joskus semmoista :hug: - jonkunhan täytyy ne hankalimmatkin työt vain tehdä etäisyyksineen ja poissaoloineen kaikkineen. Sitten se, miten on sen vähäisenkin kotiajan läsnä, sillä on suuri merkitys.Niin, huomenta.
Bitsin reissusta mulla tulee mieleen se, että mua kaduttaa se, että kun muksut olivat pieniä, niin normityöpäivä oli matkoineen tarpeeksi pitkä. Siihen päälle duunireissut + humpansoittokeikat, niin eipä tullu liikaa kotona oltua.
Käännä ny vielä vähän veistä haavassa ja tarvitsetko suolaa lainaksi?... Sitten se, miten on sen vähäisenkin kotiajan läsnä, sillä on suuri merkitys.
Anteeksi, en tartte kiitos suolaa...sä taidat sirotella sitä ihan itse siellä :hug:Käännä ny vielä vähän veistä haavassa ja tarvitsetko suolaa lainaksi?
Se vähäinenkin kotiaika meni rempatessa tönöä...