V
vieeras
Vieras
Olen nainen, 39v. Takana kaksi pitkää parisuhdetta. Ensimmäinen 11v ja nykyinen joka jatkunut 7v. Olen pitkään pohtinut naisen seksuaalisuutta, sen kaarta elämän vaiheissa. Minulla on paljon aikoja jolloin seksi ei kiinnosta. Tämän päivän media ja ympäristö selvästi antaa ymmärtää että se on väärin, että kärsin haluttomuudesta ja että se on tila/sairaus joka täytyy parantaa. Parisuhteen alussa olen aina harrastanut kiihkeää seksiä, usein ja pitkään. Muutama vuosi yhdessäoloa ja kerrat harvenevat muutamaan kertaan viikossa. Muutama vuosi lisää ja kerrat harvenevat edelleen. Lapsien saannin jälkeen seksiä on muutaman kerran kuussa, lähinnä ovulaation aikaan. Mieheni halut jakautuvat tasaisesti kuukaudessa. Harrastamme yhteistä seksiä silloin kun lähinnä minä teen aloitteen. Erillistä seksiä=itsetyydystystä kumpikin harrastaa satunnaisesti. Ja tämä kuvio on molemmille ok. Mielestäni naisen halukkuutta säätelee nimenomaan biologia. Luonto. On surullista että ympäristö painostaa seksiin ja jos sitä et konemaisesti useita kertoja viikossa halua, on sinussa jotain vikaa.