En uskoa haluaUsko pois vaan :stick:
En uskoa haluaUsko pois vaan :stick:
No höh. Mulla ollut vasta pari tuntia.Särkyä ollut pari päivää. Mut etova olo viikon.
Tavallaan, valvoin yksin kotona ja vedin kalsarikännit :snotty:Menikö eilen myöhään?
Paheksuttavaa kännäilyäTavallaan, valvoin yksin kotona ja vedin kalsarikännit :snotty:
Kalsarikänni on miesten etuoikeus. Naisilla vastaava on pikkaripöhnä.Tavallaan, valvoin yksin kotona ja vedin kalsarikännit :snotty:
Mä meinasin eilen mennä paikalliseen. Mutku alkoa en voi juoda toistaiseksi. Eikä limua viitti vetää litratolkulla.Tavallaan, valvoin yksin kotona ja vedin kalsarikännit :snotty:
Luettelo asioista joita Majuri ei paheksu taitaa olla maailman lyhyin luettelo?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30771612:Paheksuttavaa kännäilyä
Mitä täs keksisi?Tylsää. En oo tottunut taas tähän. Keksikää nyt jotain!
Vaikee keksiä kun ei yhtään tiedä mitä kaipaat. Odota iltaa ja me talon katolle tanssimaan nakuripaskaa kuunvalossa? Jos joku soittaa siitä hyvästä poliisit, niin sit ei ainaskaan ollu tylsää.Tylsää. En oo tottunut taas tähän. Keksikää nyt jotain!
Onks yhtä lyhyt ko lista Hitlerin juutalaiskavereista?Luettelo asioista joita Majuri ei paheksu taitaa olla maailman lyhyin luettelo?
Onks yhtä lyhyt ko lista Hitlerin juutalaiskavereista?
Kyl.luettelo ruottalaisten sotasaavutuksista ilman suomalaisia:
Ne on oppinu puhumaan ruotsia.
Tai ruotsalaisista sotasankareista. Vertauskuvana toimis paremmin, koska kyseessä on Majuri.Onks yhtä lyhyt ko lista Hitlerin juutalaiskavereista?
Bond tulee 21.30 Kelpaako?En mä minnekkään lähe ,ei huvita,ei oo fiilistä. Täytyy ootella illan ohjelmia kai se töllökin seuraa pitää. On vaan outoa.
EiBond tulee 21.30 Kelpaako?
Olen tainnu tehdä jo saman :ashamed:FAIL! En nähny tota sotaa saavutusten edessä :ashamed:
Ratkenen siis ryyppäämään.
Vaikeeksi menee...
Vaikeeksi menee...
Jos sulle ehdottaa uloisia aktiviteetteja, niin sanot tahtovasi ollaa sisällä telkkarin ääressä. Jos ehdottaa telkkarista tulevaa leffaa, niin sekään ei kelpaa?
Oletko kuullut tarinan siitä mitä tapahtui naiselle, joka aina käytti Nanson pitkää flanellista yöpaitaa?
Ei yhtään mitään.
Rupeen 20min päästä kattoo mäkkärii siinä mun illan kohokohta kun sitä namuu katsoo.Vaikeeksi menee...
Jos sulle ehdottaa uloisia aktiviteetteja, niin sanot tahtovasi ollaa sisällä telkkarin ääressä. Jos ehdottaa telkkarista tulevaa leffaa, niin sekään ei kelpaa?
Oletko kuullut tarinan siitä mitä tapahtui naiselle, joka aina käytti Nanson pitkää flanellista yöpaitaa?
Ei yhtään mitään.
On tapahtunut..:snotty:Oletko kuullut tarinan siitä mitä tapahtui naiselle, joka aina käytti Nanson pitkää flanellista yöpaitaa?
Ei yhtään mitään.
No mies ny ei esteistä piittaa. Kutsuu niitä hidasteiksi.On tapahtunut..:snotty:
Mut hitto, se tais olla ihan peruspuuvillanen yöpaita :xmas: mut nansoa kuiteskin