"Pupu"
En tiedä mistä on kyse, ei edes kiinnosta, mutta kiitos tämän ja tuon toisen ketjun ymmärrän olla jatkossa lahjoittamatta mitään kenellekään. Ei kannata.
Eikö tämän saman katkeran tilittäjän molemmat ketjut voisi tähän yhteen linkittää Uskokoot ken haluaa hänen juttujaan http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2442479-oli-suuri-virhe-pyytaa-apua/
Minä vastasin ilmoitukseeni vastanneelle avuntarjoajalle asiallisen viestin tavarasta jota hän oli minulle kommentissa tarjonnut. En ole lähestynyt ketään, joka ei olisi ilmoitukseeni jotain tiettyä tavaraa tarjonnut.Aivan kamalaa lukea tälläistä.
Itse olen kyseisen ryhmän auttajana. En ole tätä perhettä auttanut, mutta senverran sivusta seurannut tätä episodia, että aivan pakko laittaa oma lusikkakin tähän soppaan.
Ei ole minua vastaan tullut yhtään näin kiittämätöntä tai itsekeskeistä ihmistä, kuin tämä tapaus, jota seurannut olen sivusta koko ajan.
Ryhmä, josta on kyse, ja jossa itsekin siis olen auttajana, tekee erittäin arvokasta työtä maamme heikossa tilanteessa olevien perheiden hyväksi.
Kaikki apumme on täysin vapaaehtoista, eli apua hakevat perheet eivät saa "kerjätä" yksityisviestein meiltä auttajilta mitään, vaan avuntarve ilmenee jo hakemuksessa, jonka perhe tehnyt meille näkyville.
Ryhmässä on siis SÄÄNNÖT, jonka mukaan ryhmä toimii, niin me auttajat, kuin autettavatkin, ja ylläpito siinä sivussa tarvittaessa.
Ja luonnollista on että koska ryhmä on avoin ja kaikilta osin näkyvä, niin jos tällainen "epäilyttävä" tilanne tulee esiin, niin toki me kaikki auttajat reagoimme asiaan, ja varomme auttamasta "huijareita".
Tämä tapaus oli ymmärtääkseni selvitettävissä, jos ap olisi käynyt ylläpidon ja asian osaisten kanssa rehellisen selvittelyn. Ilmeisesti tämä "kerjäläisäiti" ei pystynyt myöntämään omia virheitään, eli sääntöjen vastaista toimintaansa, vaan yrittää kääntää kaiken ryhmän syyksi.
Ja tästä johtuen näitä ryhmää vastaan nousseita blogeja alkaa syntyä kuin sieniä sateella yhtenään.
Herää kysymys, oletko sinä ihan terve ihminen?
Ajatteletko koskaan sitä kuinka paljon aikaa ja ryhmäläisten voimavaroja sinä "kerjäläisäiti" olet tuhlannut, hakiessasi koko ajan oikeuksia omille pettymyksillesi kyseisessä ryhmässä? Ei tuo ryhmä pyöri kenenkään yksittäisen ihmisen "navan ympärillä", vaan siellä toimii tuhansia ihmisiä päivittäin, tehden yhteistyötä, perheiden hyväksi, joilla on nälkä ym.tarpeita ja jotka jostain syystä ovat jääneet yhteiskunnallisen tuen ulkopuolelle.
Toivon ja pyydän, ettei tällaisia blogeja enää vastaani tulisi. Että sinä nyt ottaisit aikuisen asenteen ja lopettaisit tällaiset lapselliset blogisi ja "oikeuksiesi" kerjäämisen ihmisiltä, jotka eivät välttämättä liity tuohon ryhmään tai sen toimintaan ollenkaan.
Etkö osaa antaa koskaan periksi ja ymmärtää että et ole tämän kosmoksen keskus?
Toivon sinulle elämääsi kaikkea hyvää.
Ja viimeinen kysymykseni on, miksi vielä kuulut tuohon ryhmään jota niin kovasti parjaat täällä ???
Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30764941:Jouduin tässä taanoin aika rankan hyökkäyksen kohteeksi, kun lähdin hakemaan apua perheelleni. Varsinaisen hyökkäyksen laajuus on selvinnyt vasta tässä ihan viime aikoina.
Sikäli tapahtuma oli silmiä avaava, että jo ennestään tiedossa oleva internetmammojen raadollisuus kiteytyi timantinkirkkaana nyt omalle kohdalle.
Nämä ihmiset saavat koulukiusaajatkin näyttämään pikku partiolaisilta.
Olisiko sitten syynä persoonallinen nimeni, maailmankatsomukseni tai tiedossa oleva huono asemani, mutta ilmeisesti olin turvallinen kohde kaikille näille anonyymeille pikku kullannupuille.
On tullut ties minkälaista solvaava yksityisviestiä, uhkausta ja olen saannut lukea todella surullista tekstiä siitä miten tuntemattomat haukkuvat itselleen täysin tuntematonta ihmistä tietämättä asian totuudesta tuon taivaallista. Eräs oikean elämän kaverikin katkaisi välit netistä lukemansa valheellisen tiedon ajamana.
Ketään ei kiinnosta anteeksipyyntö. Ketään ei kiinnosta totuus. Tehdään vaan lisää olettamuksia ja syytöksiä -tuulesta temmattuja.
Ehkä minussa sitten tosiaan on "umpihullun narsistipsykopaatin" vikaa, kun "jaksan jauhaa" asiasta, mutta niin tosiaan jaksan tehdä, koska tämä kokemus jätti lähtemättömän vaikutuksen tai voisiko sanoa jopa arven minuun.
Rankinta kuitenkin on se, ettei ole päässyt puolustautumaan. Että kokemus on virtuaalisesti vähän sama, kuin makaisit maassa ja sinua potkittaisiin puolustuskyvyttömänä - niinkuin eräs anonyymeista puolustajistani hyvin kiteytti.
Ja ei, en ole vastaillut omiin aloituksiini eri nimimerkeillä. Tämä nimimerkki sopii minulle oikein hyvin.
Minua edelleen askarruttaa, että mikä ajaa ihmiset tällaiseen? Onko "virtuaaliäideillä" tosiaan niin paha olla, että täytyy oikeuttaa omaa olemassaoloaan vihan ja katkeruuden kautta, unohtaen että vastaanottavassa päässä on oikea ihminen ja ehkä vielä todella hankalassa tilanteessa oleva sellainen?