Nettikiusaaminen

Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30765754:
Ja siis ilmiantoa epäiltiin minun tekemäksi, jonka takia tiliotteita yms vaadittiin ylläpidolta.
Mun on kauhean vaikea pysyä tässä kärryillä. Eli siis haittaohjelma oli pyytänyt sinulta tilitietoja, jotka sinä olit lähettänyt.
Miten se liittyy kymmeniin ylläpitäjille lähetettyihin viesteihin?

Mun on kauhean vaikea pysyä tässä kärryillä. Eli siis haittaohjelma oli pyytänyt sinulta tilitietoja, jotka sinä olit lähettänyt.
Miten se liittyy kymmeniin ylläpitäjille lähetettyihin viesteihin?
Ei. Haittaohjelma oli sulkenut ylläpidon tilin. Ylläpito teki tästä johtopäätöksen, että mimä olim katkeruuksissani, kun en saanut enää pummia ilmiantanut ylläpitäjän tilin.
Kymmeniä viestejä ei ole missään vaiheessa lähetely ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30765854:
Ei. Haittaohjelma oli sulkenut ylläpidon tilin. Ylläpito teki tästä johtopäätöksen, että mimä olim katkeruuksissani, kun en saanut enää pummia ilmiantanut ylläpitäjän tilin.
Kymmeniä viestejä ei ole missään vaiheessa lähetely ollenkaan.
Aika erikoista.

Yksi ryhmäläisistä
Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30766207:
Kiusaaminen jatkuu kohdallani edelleen ja vaikutukset tulevat näkymään elämässäni vielä jonkun aikaa. Kyllä minulle riitti jo ajat sitten.
Jos edelleen saat FB:ssä yksityisviestejä, niin laita hyvä ihminen estot näille tyypeille. Eivätpähän lähettele viestejä enää eivätkä muutenkaan näe enää profiiliasi tai mitään muutakaan sinusta.

jjjjjo
Hyvä kerjäläisäiti! Näinhän se menee, virheen tehneet eivät useinkaan pysty sitä myöntämään. Mä luulen että puoleettomasti asiaa tarkastelevat näkevät aika hyvin mitä on tapahtunut. Tai no mitä minä tiedän, mikä kuva tästä nyt on tullut. Kaikki nuo viesti: lopeta jo, hanki elämä ym saa uskomaan kerjäläisäidin puolta asiasta aina vaan enemmän.

"tintti"
Siis ymmärsinkö oikein ylläpito on avannut viimeksi suunsa noin kuukausi sitten ja sinä höystät useilla blokeilla ryhmää ja linkität. Huh Huh. Ja he ottivat sinut takaisin. Ilmoitan kyllä ylläpitoon että puukotat selkään heitä täällä taas. Miten voi olla mahdollista että sadoita autettavista sinä olet kokenut kurjuuden. Käy ryhmässä ja mieti missä vika voisi olla. Kaikki muut siellä apua saavat kyllä. Ei edes negatiivisuutta ???? asiaa ei kukaan enään vatvoisi jos et sinäkään. Onko ylläpidolla sinun yhteystitosi ? Eikö heidän ole oikeus antaa tiedot jos joku haluaa auttaa teitä ?

[QUOTE="tintti";30766879]Siis ymmärsinkö oikein ylläpito on avannut viimeksi suunsa noin kuukausi sitten ja sinä höystät useilla blokeilla ryhmää ja linkität. Huh Huh. Ja he ottivat sinut takaisin. Ilmoitan kyllä ylläpitoon että puukotat selkään heitä täällä taas. Miten voi olla mahdollista että sadoita autettavista sinä olet kokenut kurjuuden. Käy ryhmässä ja mieti missä vika voisi olla. Kaikki muut siellä apua saavat kyllä. Ei edes negatiivisuutta ???? asiaa ei kukaan enään vatvoisi jos et sinäkään. Onko ylläpidolla sinun yhteystitosi ? Eikö heidän ole oikeus antaa tiedot jos joku haluaa auttaa teitä ?[/QUOTE]

Ottivat kyllä, mutta eivät auttaakseen.Valitettavasti asia nyt vaan teki minuun niin lähtemättömän vaikutuksen, että asia ei pelkällä maton alle lakaisulla ole ihan kuitti. Niinkuin ylläpitäjä myönsi, minulle ei myönnetty apua, koska joku oli virheellisesti ilmoittanut heille, että olen useamman tuhatta euroa maksavalla kurssilla ja tätä tietoa ryhmän perustaja levitti vielä yksityisviesteillä sitä kyseleville.
Mitäs nyt meinaat tuolla yhteystietojen jakelemisella? Eiköhän niitä olla jaettu jo ihan kerrakseen rakkaiden ylläpitäjien toimesta, niin kuin kaikkea muutakin yksityiselämääni liittyvää.

Yksi ryhmäläisistä
Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30767158:
Ottivat kyllä, mutta eivät auttaakseen.Valitettavasti asia nyt vaan teki minuun niin lähtemättömän vaikutuksen, että asia ei pelkällä maton alle lakaisulla ole ihan kuitti. Niinkuin ylläpitäjä myönsi, minulle ei myönnetty apua, koska joku oli virheellisesti ilmoittanut heille, että olen useamman tuhatta euroa maksavalla kurssilla ja tätä tietoa ryhmän perustaja levitti vielä yksityisviesteillä sitä kyseleville.
Mitäs nyt meinaat tuolla yhteystietojen jakelemisella? Eiköhän niitä olla jaettu jo ihan kerrakseen rakkaiden ylläpitäjien toimesta, niin kuin kaikkea muutakin yksityiselämääni liittyvää.
Ei ne ryhmän ylläpitäjät ketään auta vaan ryhmän jäsenet auttavat, jos haluavat. . Ryhmän ylläpitäjät eivät myönnä yhtään mitään apua vaan yksittäiset ryhmäläiset auttavat itselleen sopivalla tavalla.

Kyseiseen ryhmään saa laittaa oman ilmoituksensa ja sen jälkeen ryhmäläiset ottavat sinuun suoraan yhteyttä, jos haluavat avustaa. Ylläpitoa ei tarvitse sotkea koko asiaan. Sä nyt mollaat toistuvasti ryhmää, jonka jäseniltä haluaisit saada apua. Oletko kuullut sanontaa, ettei ruokkivaa kättä kannattaisi purra?

Alkuperäinen kirjoittaja Yksi ryhmäläisistä;30767188:
Ei ne ryhmän ylläpitäjät ketään auta vaan ryhmän jäsenet auttavat, jos haluavat. . Ryhmän ylläpitäjät eivät myönnä yhtään mitään apua vaan yksittäiset ryhmäläiset auttavat itselleen sopivalla tavalla.

Kyseiseen ryhmään saa laittaa oman ilmoituksensa ja sen jälkeen ryhmäläiset ottavat sinuun suoraan yhteyttä, jos haluavat avustaa. Ylläpitoa ei tarvitse sotkea koko asiaan. Sä nyt mollaat toistuvasti ryhmää, jonka jäseniltä haluaisit saada apua. Oletko kuullut sanontaa, ettei ruokkivaa kättä kannattaisi purra?
Tässä tapauksessa minulla oli nimetön ilmoitus, jonka takia ylläpito oli vastuussa avun välittämisestä. He myös lupasivat pitää ilmoitukseni nimettömänä. En mollaa ketään, vaan haluan puolustaa itseäni räikeitä valheita vastaan.
Tuodaan tähän nyt mielummin se sanonta maassa makaavan potkimisesta. :)

Yksi ryhmäläisistä
Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30767216:
Tässä tapauksessa minulla oli nimetön ilmoitus, jonka takia ylläpito oli vastuussa avun välittämisestä. He myös lupasivat pitää ilmoitukseni nimettömänä. En mollaa ketään, vaan haluan puolustaa itseäni räikeitä valheita vastaan.
Sun ja ylläpidon välinen erimielisyys olisi unohtunut viikossa, mutta itse jatkat asian käsittelyä uudestaan ja uudestaan. Lisäksi aloit omalla nimelläsi lähettelemään blogisi linkkiä ihmisille, joilla ei ole ollut mitään tekemistä sinun kanssasi. Se siitä nimettömyydestä siis. Mutta oma showsihan tämä on.

Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30767216:
kun et rikosilmoitusta jostain käsittämättömästa syystä halua tehdä, vai eikö juttu mennykkään ihan niin kuin sanoit. miksi koitat uusilla aloituksilla kerjätä pisteitä itelles tässä asiassa ?

Pakkomielle
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30767291:
kun et rikosilmoitusta jostain käsittämättömästa syystä halua tehdä, vai eikö juttu mennykkään ihan niin kuin sanoit. miksi koitat uusilla aloituksilla kerjätä pisteitä itelles tässä asiassa ?
Tällä menolla taitaa se rikosilmoitus tulla sieltä toisesta suunnasta. Ihan aiheesta.

säpäle harmaana
Minä en tajua tätä juttua ollenkaan. Miksi Facebookissa tarvitsee tiliotteita tai henkilöllisyyksiä todistella yhtään kenellekään? Sehän on ihmisten leikkikenttä, eikä mikään viranomaistaho.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksi ryhmäläisistä;30767266:
Sun ja ylläpidon välinen erimielisyys olisi unohtunut viikossa, mutta itse jatkat asian käsittelyä uudestaan ja uudestaan. Lisäksi aloit omalla nimelläsi lähettelemään blogisi linkkiä ihmisille, joilla ei ole ollut mitään tekemistä sinun kanssasi. Se siitä nimettömyydestä siis. Mutta oma showsihan tämä on.
Lähetin blogin niille ihmisille, jotka olivat kommentoineet nimelläni tehtyyn valheelliseen julkaisuun. Edelleen halusin nyt vain tuoda oman puoleni asiasta esiin ja kun ylläpito ei omasta puolestaan halunnut asiaa korjata, piti minun se itse tehdä. :)

Yhteistyössä